Η Triumph εξυμνεί τη γυναικεία συλλογικότητα με μια νέα παγκόσμια καμπάνια

Όταν οι γυναίκες αλληλοστηρίζονται, τότε απίστευτα πράγματα συμβαίνουν #TogetherWeTriumph

looksiteblackandwhite.jpg
Look Team |

Η Τriumph, η μεγαλύτερη εταιρεία εσωρούχων παγκοσμίως, λανσάρει την καμπάνια #TogetherWeTriumph. Η ενδυνάμωση που απορρέει από τη συλλογικότητα και τη σύμπνοια μεταξύ των γυναικών σηματοδοτεί μία νέα πορεία για το brand το 2018.

Για περισσότερα από 130 χρόνια, η Triumph στηρίζει όλες τις γυναίκες, δημιουργώντας εσώρουχα που παρέχουν λύσεις για κάθε μέγεθος και σωματότυπο, συμβάλλοντας στη γυναικεία αυτοπεποίθηση. Μία από τις σημαντικότερες αξίες του brand είναι να «προσφέρει στήριξη στις γυναίκες που αλληλοστηρίζονται», αλλά ταυτόχρονα να παρέχει εμπνευσμένες δημιουργίες καινοτόμων εσωρούχων και άψογη εξυπηρέτηση από έμπειρες, εξειδικευμένες συμβούλους στα σημεία πώλησης. Η καμπάνια #TogetherWeTriumph εξυμνεί τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.

3girls_redw_1200x900.jpg

Η νέα καμπάνια διαδίδει το μήνυμα της συλλογικότητας και της ενδυνάμωσης, μέσω μίας σειράς από μικρές στιγμές της καθημερινότητας, όπου πρωταγωνιστούν η κατανόηση και η καλοσύνη. Η γυναίκα που προσφέρεται να κρατήσει στα χέρια της ένα παιδί, η φίλη που ήρθε να βοηθήσει, το χέρι που απλώνεται για να σηκωθείς, το ευτυχές γεγονός ενός γάμου και η συναυλία που καταλήγει σε ένα μεγαλειώδη θρίαμβο, είναι όλες εκείνες οι στιγμές που αποδεικνύουν ότι οι γυναίκες είναι πιο δυνατές, όταν είναι ενωμένες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Markus Spiesshofer, λέει χαρακτηριστικά: «Είναι πλέον προφανές το γεγονός ότι πίσω από κάθε γυναίκα υπάρχει μία άλλη για να τη στηρίζει και να την εμπνέει. Αυτές τις γυναίκες θέλουμε να τιμήσουμε. Παράλληλα, θέλουμε να τιμήσουμε και τη μεγάλη οικογένεια της Triumph. Τους ανθρώπους από όλο τον κόσμο που καθημερινά δημιουργούν μοναδικά εσώρουχα και καινοτομίες, με γνώμονα τη γυναικεία υπόσταση. Σήμερα, το μήνυμα της γυναικείας συλλογικότητας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ και αξίζει να το στηρίξουμε με κάθε μέσο».

triumph_shoot_pic.jpg

H Suzanne McKenna, επικεφαλής του Brand, συμπληρώνει: «Η νέα καμπάνια για το 2018 εστιάζει στην digital και social επικοινωνία, έχοντας ως στόχο να έρθουμε πιο κοντά με όλες τις γυναίκες και να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους. Για το λόγο αυτό, επιλέξαμε να μην εστιάσουμε σε μία καμπάνια που θα προβάλλει προϊόντα, αλλά να αναδείξουμε μία ανανεωμένη και μοντέρνα προσέγγιση, μέσα από όλα μας τα κανάλια».

Τα τελευταία 130 χρόνια, η Triumph δημιουργεί εσώρουχα για γυναίκες που θέλουν να δείχνουν αλλά και να αισθάνονται όμορφες. Από το 1886 Triumph προσφέρει τέλεια εφαρμογή και στήριξη, συμβάλλοντας στη γυναικεία ενδυνάμωση καθημερινά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Triumph International αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στον χώρο των εσωρούχων, με περισσότερα από 2.000 καταστήματα και 40.000 συνεργάτες σε όλο τον κόσμο, διανέμοντας τα προϊόντα της σε 3.600 σημεία πώλησης, σε περίπου 120 χώρες. Η TRIUMPH φέρει το εμπορικό σήμα του Triumph Firm Group.

hands_1200x900.jpg


Η ανάγκη για πιο άνετα και μοντέρνα σχέδια αποτελεί κύρια προτεραιότητα για την Triumph.

«Η εξέλιξη της Triumph, ως μία εταιρεία με ηγετική θέση παγκοσμίως στη δημιουργία εσωρούχων, αποτελεί μια πραγματικά μεγάλη επιτυχία για τον επιχειρηματικό κόσμο: παραμένει μια υγιής επιχείρηση υπό τον πλήρη έλεγχο των ιδιοκτητών της, με παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες.

Για τα δύο μεγάλα brands της εταιρίας, την Triumph και το Sloggi, σχεδιάζουμε και δημιουργούμε εσώρουχα, μαγιό και homewear, τα οποία διατίθενται τόσο στα αποκλειστικά μας καταστήματα και τους συνεργάτες μας όσο και διαδικτυακά μέσω e-shop».

Η ιστορία και η επιτυχία της εταιρείας ξεκινούν από τον προηγούμενο αιώνα: έχουν περάσει ήδη 130 χρόνια, από τότε που ένα μικρό εργοστάσιο κορσέδων, με μόλις έξι μηχανές ραπτικής και έξι υπαλλήλους, έκανε την εμφάνισή του σε μια αγροτική περιοχή. Πίσω στο 1886, όταν ο έμπορος Michael Braun και ο κατασκευαστής εσωρούχων Johann Gottfried Spiesshofer ένωσαν τις επιχειρηματικές τους δυνάμεις, τα εσώρουχα σχεδιάζονταν για να προστατεύουν από το κρύο, να παρέχουν στήριξη και διαμόρφωση, αλλά κυρίως για να καλύπτουν το γυναικείο σώμα. Με τις κοινωνικοπολιτικές αλλαγές που ακολούθησαν και τη γενικότερη τάση απελευθέρωσης που επικράτησε στο χώρο της μόδας, η επιθυμία των γυναικών για πιο άνετα και πρακτικά εσώρουχα, έγινε πιο έντονη από ποτέ. Οι άβολοι  κορσέδες και τα δαντελένια λαστέξ θεωρούνταν πλέον ξεπερασμένα. Από εκείνη τη στιγμή μέχρι και σήμερα, η ανάγκη για πιο άνετα και μοντέρνα σχέδια αποτελεί κύρια προτεραιότητα για την Triumph.

Οι ιδρυτές της εταιρείας, που το 1902 κατοχύρωσαν την επωνυμία ‘Triumph’, κατανόησαν από πολύ νωρίς ότι τα εσώρουχα, όπως και τα ρούχα, αποτελούν στάση ζωής. Έθεσαν τις βάσεις για τη δημιουργία μίας σειράς καινοτομιών, διατηρώντας υψηλά standards στην επιλογή υλικών και δίνοντας έμφαση παράλληλα στην τέλεια εφαρμογή. Με την εμφάνιση νέων υλικών και μεθόδων κατασκευής, έγινε εφικτή η δημιουργία άνετων εσωρούχων, σε μοντέρνα σχέδια και χρώματα. Η Triumph, αφοσιωμένη στη ζώη κάθε γυναίκας, και ακολουθώντας πιστά τη φιλοσοφία αυτή μέχρι και σήμερα, σύντομα έγινε πρωτοπόρος στη δημιουργία εσωρούχων, που προσδίδουν πολυτέλεια και κομψότητα.

Πολυεθνική εταιρεία, πολύ πριν την εποχή της παγκοσμιοποίησης

Η Triumph σύντομα κατάφερε να υλοποιήσει το επιχειρηματικό της όραμα: από το 1960 λειτουργεί στο Hong Kong θυγατρική εταιρεία, η οποία δημιουργεί τις δικές της ξεχωριστές collection, που είναι ειδικά σχεδιασμένες για να εξυπηρετούν αποκλειστικά τις ανάγκες των γυναικών όλης της ηπείρου, σε μεγέθη, σχέδια και κοψίματα. Τα αμέσως επόμενα χρόνια το επιτυχημένο αυτό παράδειγμα θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες, όπως η Ιαπωνία, η Μαλαισία, η Σιγκαπούρη και η Κίνα.

Σήμερα, δεκάδες σχεδιαστές σε Ευρώπη και Ασία διοχετεύουν τη γνώση και το ταλέντο τους, στη δημιουργία collection που παραμένουν πάντοτε εναρμονισμένες με τις τάσεις της μόδας και για τα δύο brands της εταιρείας.

Η εταιρεία δεν εστιάζει απλά στη δημιουργία μοντέρνων σχεδίων και την επιλογή ποιοτικών υλικών, αλλά αναπτύσσει και περιβαλοντική συνείδηση. Η Triumph επενδύει στην παραγωγή, με μέσα φιλικά προς το περιβάλλον και με μεθόδους εξοικονόμησης ενέργειας, χρησιμοποιώντας πάντοτε υλικά του τηρούν τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές. Με σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον και τηρώντας τους κανόνες δεοντολογίας, στοχεύει στη δημιουργία μιας κοινωνικά βιώσιμης ανάπτυξης. Ως μέλος του εγχειρήματος Κοινωνικής Συμμόρφωσης και Πρωτοβουλίας Επιχειρήσεων (BSCI), δεσμεύεται για τη βελτίωση των κοινωνικών συνθηκών και την εξεύρεση λύσεων σε τρέχοντα κοινωνικά ζητήματα.

Σήμερα, ο όμιλος εταιρειών της Triumph αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα των εσωρούχων, με σχεδόν 25.000 εργαζόμενους ανά τον κόσμο, ετήσιο τζίρο 1,58 δις ελβετικά φράγκα (για το 2016) και μία ευρεία γκάμα από προϊόντα που πωλούνται σε περισσότερες από 120 χώρες, από τη Νορβηγία ως τη Νότια Αφρική και από το Μεξικό μέχρι την Ινδία. Διατηρεί ένα ισχυρό δίκτυο πωλήσεων, χάρη στη στενή συνεργασία που έχει αναπτύξει με περίπου 40.000 επιχειρήσεις και τα 3.600 εξειδικευμένα καταστήματα, που βρίσκονται υπό τον έλεγχο των αποκλειστικών μας συνεργατών και της ίδιας της εταιρείας.

«Εμείς στην Triumph λαμβάνουμε σοβαρά υπόψιν μας το γεγονός ότι, η ποιότητα των προϊόντων μας, θα πρέπει να συνοδεύεται και από την άψογη εξυπηρέτηση, με στόχο να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες ακόμη και των πιο απαιτητικών καταναλωτών. Για το λόγο αυτό διαθέτουμε μοντέρνα καταστήματα, εκτενείς συλλογές προϊόντων και ειδικά εκπαυδευμένο προσωπικό, ώστε να ικανοποιούμε κάθε ανάγκη και επιθυμία του καταναλωτικού κοινού.»

Ο διεθνής οργανισμός της Triumph, παραμένει μία από τις ελάχιστες οικογενειακές επιχειρήσεις παγκοσμίως που δραστηριοποιούνται στο χώρο των εσωρούχων. Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας βρίσκονται στο Bad Zurzach, στην Ελβετία.

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice