Carpisa Save the Ocean

Ο όμιλος Pianoforte holding ανανεώνει τη δέσμευσή του

Η προστασία των ωκεανών συνεχίζεται με ακόμη ένα λανσάρισμα του "Save the Ocean" project
  • A-
  • A+
Ο όμιλος Pianoforte holding ανανεώνει τη δέσμευσή του για την προστασία των ωκεανών με ακόμη ένα λανσάρισμα του "Save the Ocean" project

Ο όμιλος Pianoforte Holding, με δράσεις που οργανώνονται και από τις τρεις μάρκες: Carpisa, Yamamay & Jaked, συνεχίζει να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για θέματα και προβλήματα που αφορούν στην προστασία και τη διατήρηση του θαλάσσιου οικοσυστήματος, υποστηρίζοντας το Ίδρυμα One Ocean.  Μέσα από συγκεκριμένες ενέργειες,  ο όμιλος Pianoforte έχει οργανώσει μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης που προάγει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, εμπλέκοντας και τα τρία παραπάνω εμπορικά σήματα.

Πέρυσι, με την υπογραφή του κώδικα δεοντολογίας «Charta Smeralda» για την προστασία της θάλασσας, ο Όμιλος δεσμεύτηκε στην εφαρμογή των αρχών του και στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών του προσκαλώντας τους να ακολουθήσουν μια βιώσιμη προσέγγιση.

Για την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανού 2019, στις 8 Ιουνίου, το ίδρυμα One Ocean, σε συνεργασία με τον όμιλο Pianoforte Holding, έχει οργανώσει την ημέρα «YCCS Clean Beach Day», που αφορά στον καθαρισμό της παραλίας Arzachena, στη Σαρδηνία, από μαθητές της μέσης και ανώτερης εκπαίδευσης της Arzachena.

Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων που προάγουν την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, η Carpisa προτείνει για τη σεζόν Άνοιξη /Καλοκαίρι, μια capsule συλλογή από τσάντες και necessaire θαλάσσης, φτιαγμένα από RPET – δηλαδή ανακυκλωμένο υλικό PET, που δημιουργήθηκε  από την επαναχρησιμοποίηση αντικειμένων που θα απορρίπτονταν ως στερεά απόβλητα.  Σε απόλυτη αρμονία είναι επίσης και τα υλικά προβολής που πλαισιώνουν τη συγκεκριμένη σειρά, αφού έχουν κατασκευαστεί με ανακυκλώσιμα και εύκολα αναλώσιμα υλικά, τυπωμένα με οικολογικό βιώσιμο μελάνι.

Όλες αυτές οι πρωτοβουλίες αποτελούν την αρχή μιας μακράς πορείας προς μία μόδα που γίνεται όλο και πιο βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον.

Η ενημερωτική εκστρατεία προβάλλεται ήδη από τα social media της μάρκας.
«Το νερό είναι ένα αγαθό που πρέπει να προστατευθεί μιας και πρόκειται για ένα σημαντικό περιουσιακό στοιχείο όλων μας. Κανείς μόνος του δεν μπορεί να σώσει τον ωκεανό από τη ρύπανση πλαστικού. Πρέπει όλοι μαζί να προσπαθήσουμε για την καταπολέμηση αυτής παραφροσύνης, προτού  να είναι πολύ αργά. Για τον όμιλό μας, η προσοχή στο περιβάλλον είναι μια μη διαπραγματεύσιμη αξία. Βραχυπρόθεσμος στόχος μας είναι μια μόδα όλο και πιο φιλική προς το περιβάλλον, και μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι να γίνουμε μια γνήσια αειφόρος εταιρία» Gianluigi Cimmino, Πρόεδρος του Ομίλου Pianoforte.

Ανακαλύψτε περισσότερα στο Carpisa.com

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κάθε δέρμα είναι διαφορετικό, το ίδιο και οι ανάγκες του
puma
Η PUMA γιόρτασε το comeback του CELL sneaker
Back to top