#ΔείξτεΕμάς: Η νέα καμπάνια της Dove

#ΔείξτεΕμάς: Η νέα καμπάνια της Dove

Γυναίκες σε όλον τον κόσμο επαναπροσδιορίζουν την ομορφιά με τους δικούς τους όρους
  • A-
  • A+
Το Dove παρουσιάζει τη νέα καμπάνια #ΔείξτεΕμάς με στόχο να σπάσει τα παγκόσμια στερεότυπα για την ομορφιά

Καθημερινά ερχόμαστε αντιμέτωπες με στερεότυπα και απεικονίσεις που δεν θυμίζουν σε τίποτα τον πραγματικό μας εαυτό. Εικόνες αψεγάδιαστες που πολύ συχνά επηρεάζουν τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη δική μας ομορφιά. Λένε ότι «Δεν μπορείς να γίνεις ό,τι δεν βλέπεις», πολλές εικόνες όμως στα ΜΜΕ και τη διαφήμιση συνεχίζουν να προωθούν μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που παρουσιάζουν μια περιορισμένη εικόνα του ποιοι είμαστε, πως πρέπει να μοιάζουμε και τι μπορούμε να καταφέρουμε.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 70% των γυναικών εξακολουθούν να αισθάνονται ότι δεν αντιπροσωπεύονται στις εικόνες που βλέπουν καθημερινά*. Πολλές είναι οι γυναίκες που επηρεάζονται από τέτοιου είδους περιορισμούς, αποκλεισμούς και στερεότυπα. Επηρεάζουν την υγεία, τις σχέσεις και τις ευκαιρίες στη ζωή τους.

Γι' αυτό το Dove, υπέρμαχος της αληθινής ομορφιάς από το 2004, αναλαμβάνει δράση και δημιουργεί την καμπάνια #ΔείξτεΕμάς, τη μεγαλύτερη βιβλιοθήκη φωτογραφιών παγκοσμίως, που δημιουργήθηκε από γυναίκες, με στόχο να σπάσει τα στερεότυπα ομορφιάς και να δείξει τον αληθινό μας εαυτό. Για το σκοπό αυτό, το Dove ένωσε τις δυνάμεις του με την Getty Images, την πιο μεγάλη και αξιόπιστη βιβλιοθήκη φωτογραφιών παγκοσμίως, και την Girlgaze, μια κοινότητα γυναικών δημιουργών, με στόχο να συμβάλει ενεργά στην αυθεντική απεικόνιση των γυναικών στα ΜΜΕ και τη διαφήμιση. 

Η συλλογή περιλαμβάνει περισσότερες από 5.000 φωτογραφίες από 39 χώρες και συνεχίζει. Χωρίς ψηφιακή παραμόρφωση, απλά η αληθινή ομορφιά, που δεν αποκλείει κανέναν.

Παράλληλα, στην Ελλάδα το Dove σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος καλεί όλες τις γυναίκες να γίνουν μέρος της παγκόσμιας καμπάνιας #ΔείξτεΕμάς και να δείξουν την αληθινή τους ομορφιά. Χωρίς φίλτρα, χωρίς επεξεργασία και μακριά από στερεότυπα. Από τις 7 μέχρι τις 13 Νοεμβρίου επισκέψου επιλεγμένα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αναζήτησε τα ειδικά Photo Stations, φωτογραφίσου όπως πραγματικά είσαι, και κάνε τη δική σου δήλωση γύρω από τα στερεότυπα της ομορφιάς.

Με κάθε φωτογραφία που δημοσιεύεται στο Instagram με το hashtag #ΔείξτεΕμάς ή αγοράζοντας προϊόντα Dove αποκλειστικά από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, βοηθάς και εσύ να σπάσουμε τα στερεότυπα και να δείξουμε ποιες πραγματικά είμαστε. Παράλληλα,  συμβάλλεις στην ανανέωση του εξοπλισμού του 1ου Συμβουλευτικού Κέντρου για γυναίκες θύματα βίας, που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα, αφού μέσα από την καμπάνια το Dove και η ΑΒ Βασιλόπουλος ενισχύουν το σημαντικό έργο της Γενικής Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων για την Καταπολέμηση της Βίας κατά των Γυναικών. Σκοπός του οργανισμού είναι να ενδυναμώσει τις γυναίκες θύματα βίας και να τις βοηθήσει να ανακτήσουν την αυτοεκτίμησή τους, ώστε να αναλάβουν την ευθύνη για την επαγγελματική, προσωπική και οικογενειακή τους ζωή.

Είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε τον τρόπο που προβαλλόμαστε. Ας δείξουμε στον κόσμο την αληθινή ομορφιά, για να αποδείξουμε ότι μπορούμε να κάνουμε περισσότερα.

Γίνε και εσύ μέρος της παγκόσμιας καμπάνιας του DOVE, ανέβασε μια φωτογραφία σου στον προσωπικό σου λογαριασμό στο Instagram με το hashtag #ΔείξτεΕμάς και βοήθησε να αλλάξει ο τρόπος που προβάλλονται οι γυναίκες.

* Πηγή: Edelman Intelligence, Impact of Beauty Stereotypes Quant Study: Dec 2018 – Feb 2019; with 9,027 women aged 18–64: UK, USA, Canada, France, South Africa, Brazil, Argentina, China, Japan, India, Russia

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η νέα συλλογή της Triumph για τη σεζόν Φθινόπωρο - Χειμώνας 2019
Intimissimi: White Cabaret La Première
Back to top