Έρευνα NIVEA #CareForHumanTouch
Ο Juarez & η Heloisa, από τη Βραζιλία, γνωρίστηκαν στον δρόμο πριν 56 χρόνια. Γι' αυτούς, ακόμη και σήμερα, η απόλυτη έκφραση αγάπης και φροντίδας είναι οι αγκαλιές. Η NIVEA τους συνάντησε στο πλαίσιο της έρευνάς της για την ανθρώπινη επαφή.
LOOK News

Έρευνα NIVEA: Nέα παγκόσμια πρωτοβουλία #CareForHumanTouch

«Φροντίζουμε για την ανθρώπινη επαφή, διατηρούμε το Μαζί»

looksiteblackandwhite.jpg
Look Team |

NIVEA: Δυο συνεχόμενες και πρωτοφανείς, παγκόσμιες έρευνες, που επικεντρώθηκαν στην κατάσταση του ανθρώπινου αγγίγματος στην εποχή πριν τον COVID-19.

#CareForHumanTouch: H NIVEA σε μία νέα παγκόσμια πρωτοβουλία με ξεχωριστό σκοπό

  • Παγκόσμια έρευνα της NIVEA αποκαλύπτει: Το ανθρώπινο άγγιγμα παρουσιάζεται ως το μέσο που εξυψώνει την ευτυχία και την υγεία μας, όμως οι αποδεδειγμένες θετικές επιδράσεις του δεν είναι ακόμη ευρέως γνωστές.
  • Κάθε δεύτερο άτομο δηλώνει ότι η απομόνωση κατά τη διάρκεια της πανδημίας το κάνει να νιώθει πιο μόνο από ποτέ.
  • Μέχρι το 2025, η NIVEA θα έχει υποστηρίξει την ατομική υγεία και ευεξία σε περισσότερους από 150.000 ανθρώπους μέσα από ενέργειες που θα δίνουν έμφαση στην ανθρώπινη επαφή και τις οποίες δεσμεύεται να υποστηρίξει οικονομικά με το ποσό των 20 εκατομμυρίων ευρώ.

Δυο συνεχόμενες και πρωτοφανείς, παγκόσμιες έρευνες, που επικεντρώθηκαν στην κατάσταση του ανθρώπινου αγγίγματος στην εποχή πριν τον COVID-19 αλλά και κατά τη διάρκεια αυτού, δημοσιεύτηκαν σήμερα από τη NIVEA. Αποκαλύπτεται  ένα ανησυχητικό επίπεδο στέρησης του ανθρώπινου αγγίγματος και έντονη αίσθηση μοναξιάς, που τείνουν να γίνουν πιο έντονα από την εν εξελίξει πανδημία. Σχεδόν μισοί από τους ερωτηθέντες που πήραν μέρος στην έρευνα δήλωσαν ότι η απομόνωση τους έκανε να νιώθουν πιο μόνοι από ποτέ. Η έρευνα κατέληξε στο ότι υπάρχει άμεση σύνδεση ανάμεσα στο αίσθημα μοναξιάς και στην απουσία επαφής με τους άλλους, τόσο σε φυσικό όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο. Άνθρωποι από όλο τον κόσμο εξέφρασαν την έντονη επιθυμία να ανακτήσουν όλα αυτά που στερήθηκαν για τόσο μεγάλο διάστημα, αμέσως μόλις αποκτήσουν αυτή τη δυνατότητα. Σε συνέχεια των παραπάνω ευρημάτων, η NIVEA, που έχει υποστηρίξει για περισσότερα από 100 χρόνια την όμορφη, υγιή επιδερμίδα και τις ανθρώπινες ανάγκες, σήμερα παρουσίασε τον νέο σκοπό της, «Φροντίζουμε για την ανθρώπινη επαφή, διατηρούμε το Μαζί».

Η NIVEA δεσμεύεται να προβάλλει τα αποδεδειγμένα πλεονεκτήματα που έχει το ανθρώπινο άγγιγμα για την υγεία και να το υποστηρίξει, μόλις της το επιτρέψουν οι συνθήκες. Η εταιρεία δεσμεύεται να επενδύσει 20 εκατομμύρια ευρώ σε ενέργειες που θα δίνουν έμφαση στην ανθρώπινη επαφή σε όλο τον κόσμο, μεταφέροντας το μήνυμά της σε 150.000 ανθρώπους, ανάμεσα στους οποίους, μωρά που γεννήθηκαν πρόωρα, άτομα με προβλήματα όρασης καθώς και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που πάσχουν από άνοια.

«Η φροντίδα της επιδερμίδας και η αγάπη για τον άνθρωπο αποτελούν αναπόσπαστα κομμάτια της NIVEA από το ξεκίνημά της μέχρι και σήμερα. Με τη συνεισφορά μας θέλουμε να κάνουμε τη διαφορά. Έτσι, θα χρησιμοποιήσουμε την επιρροή και το εύρος της NIVEA για να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε  αναφορικά με τη θετική επίδραση που έχει το ανθρώπινο άγγιγμα στην υγεία μας», δηλώνει ο Stefan De Loecker, CEO της Beiersdorf.

Στην ολοκληρωμένη έρευνα που διεξήχθη, 9 στους 10 συμμετέχοντες πριν και κατά τη διάρκεια της κρίσης από τον COVID-19, δήλωσαν ότι το ανθρώπινο άγγιγμα είναι το κλειδί να παραμένουν χαρούμενοι και πιο γεμάτοι στη ζωή τους. Προς το παρόν, όμως, αυτή η παγκόσμια επιθυμία παραμένει ανεκπλήρωτη.

Οι 4 στους 5 ανθρώπους που μένουν μόνοι τους ανέφεραν ότι δε βιώνουν το ανθρώπινο άγγιγμα σε καθημερινή βάση. Σχεδόν 2 στους 3 συμμετέχοντες εύχονται να μπορούσαν να λαμβάνουν περισσότερες αγκαλιές. Άνθρωποι που μένουν μόνοι τους, μονογονεϊκές οικογένειες, έφηβοι και νέοι είναι αυτοί που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την αίσθηση μοναξιάς. Το 23% των μονογονεϊκών οικογενειών εξέφρασε την έντονη αίσθηση μοναξιάς, το ίδιο δήλωσε και το 24% των εφήβων – σε αντίθεση με ένα παγκόσμιο μέσο όρο που φτάνει το 16%. 

Τα οφέλη του ανθρώπινου αγγίγματος στη σωματική και ψυχική υγεία είναι επιστημονικώς αποδεδειγμένα. Όσο, όμως, το άγγιγμα αποκτά δευτερεύοντα ρόλο στη σύγχρονη ζωή, οι συμμετέχοντες καταχώρησαν τα οφέλη αυτά στην κατηγορία «πρωτόγνωρα» αλλά ταυτόχρονα και «σημαντικά».

Οι 7 στους 10 συμμετέχοντες δήλωσαν ότι το ανθρώπινο άγγιγμα δεν είναι το πρώτο πράγμα που έχουν στο μυαλό τους. Η πολυάσχολη καθημερινότητα, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η σύγχυση για το ποιο είναι το αποδεκτό επίπεδο φυσικής επαφής μπαίνουν στη μέση, εμποδίζοντας την εκπλήρωση της ανθρώπινης ανάγκης για άμεση επαφή. Αν ο κόσμος είχε πληρέστερη εικόνα για τα προτερήματα του αγγίγματος, τότε το 86% των ανθρώπων θα επεδίωκε περισσότερη επαφή στην καθημερινή του ζωή.

Ντοκιμαντέρ που προβάλλει την αληθινή ιστορία των πρόωρων δίδυμων από το Αμβούργο και πως σώθηκε η ζωή του ενός με το άγγιγμα του άλλου μέσα στη θερμοκοιτίδα.

Ο COVID-19 έχει υποβαθμίσει τη σημασία του ανθρώπινου αγγίγματος, κάνοντας ακόμη πιο δύσκολη την εκπλήρωση της επαφής στο βαθμό που τη «χρειαζόμαστε».
Οι περισσότεροι άνθρωποι ανά τον κόσμο έχουν αποδεχτεί την ανάγκη της κοινωνικής απόστασης και προς το παρόν, έχουν προσαρμόσει ανάλογα και τη συμπεριφορά τους. Η έρευνα δείχνει ότι σε παγκόσμιο επίπεδο οι άνθρωποι έχουν θυσιάσει τη φυσική επαφή κατά τη διάρκεια της πανδημίας και συχνά, σαν αποτέλεσμα, υπομένουν τη μοναξιά τους.

Το 75% των ανθρώπων που έλαβαν μέρος στην έρευνα ανέφερε ότι μέσα από την απομόνωση γίνεται αντιληπτό πόσο σημαντική είναι για την υγεία η φυσική επαφή. Περισσότερο από το 1/3 των ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο εκτιμάει ότι θα αυξηθεί η επαφή του με το στενό του κύκλο (οικογένεια, κοντινοί φίλοι), ενώ η επαφή του με τον όχι τόσο άμεσο κύκλο (συνάδελφοι, γνωστοί) αναμένεται να έχει μακροπρόθεσμα πτωτική πορεία, ως αποτέλεσμα της πανδημίας.

«Η ευαισθητοποίηση για την ανάγκη της φυσικής επαφής και των πλεονεκτημάτων που έχει για την υγεία είναι καθοριστικής σημασίας. Θα αναλάβουμε αυτό το ρόλο και θα συνεχίσουμε να είμαστε υποστηρικτές του ανθρώπινου αγγίγματος και της συντροφικότητας. Όσο είμαστε υποχρεωμένοι να παραμένουμε σε κοινωνική απόσταση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οφείλουμε να διατηρούμε και να ενδυναμώνουμε τις κοντινές μας σχέσεις, σαν μια ασπίδα κατά της μοναξιάς. Για τους ανθρώπους του κοντινού μας οικογενειακού περιβάλλοντος, η επαφή είναι επομένως τώρα πιο σημαντική από ποτέ», αναφέρει ο Ralph Zimmerer, Αντιπρόεδρος Εμπορικού Σήματος & Ανάπτυξης των προϊόντων NIVEA.

Με τη νέα της πρωτοβουλία #CareForHumanTouch, η NIVEA υποστηρίζει τις ενέργειες που προβάλλουν την ανθρώπινη επαφή, ώστε να τονίσει την ποιότητα ζωής που θα έχουν τα άτομα που βρίσκονται υπό τον κίνδυνο της μοναξιάς, όπως τα μωρά που γεννιούνται πρόωρα, τα άτομα με περιορισμένη όραση και οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας που πάσχουν από άνοια. Η NIVEA, επίσης, στοχεύει έως το 2025 να ευαισθητοποιήσει 100 εκατομμύρια ανθρώπους για τα αποδεδειγμένα πλεονεκτήματα που θα έχει η φυσική επαφή για την υγεία.

Η NIVEA ξεκινά τον νέο αυτό σκοπό της με ένα ντοκιμαντέρ που προβάλλει την αληθινή ιστορία των πρόωρων δίδυμων από το Αμβούργο και πως σώθηκε η ζωή του ενός με το άγγιγμα του άλλου μέσα στη θερμοκοιτίδα.

Σχετικά με τη Μεθοδολογία της Έρευνας
Το πρώτο μέρος της έρευνας διεξήχθη από το Mindline, ένα ανεξάρτητο ερευνητικό ινστιτούτο, με τη μορφή διαδικτυακής έρευνας που συμπληρώθηκε από 12.207 ανθρώπους στις παρακάτω 12 χώρες (περίπου 1.000 συμμετέχοντες ανά χώρα): Αυστραλία, Βραζιλία, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιταλία, Νότια Αφρική, Ελβετία, Ταϊλάνδη, Αγγλία και Αμερική. Οι συμμετέχοντες ήταν 16-69 ετών και αποτελούσαν αντιπροσωπευτικό δείγμα, με βάση το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία και την απασχόλησή τους. Η έρευνα διεξήχθη τον Οκτώβριο του 2018 και τον Μάρτιου του 2019 (προ πανδημίας).

Νωρίτερα από την ποσοτική έρευνα προηγήθηκαν συζητήσεις σε κλειστές ομάδες συμμετεχόντων σε 11 χώρες, που διεξήχθησαν από το ανεξάρτητο ινστιτούτο έρευνας, Happy Thinking People.

Το δεύτερο μέρος της έρευνας, επίσης, διεξήχθη από το Mindline με τη μορφή διαδικτυακής έρευνας με 11.706 συμμετέχοντες από τις εξής 9 χώρες: Αυστραλία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Νότια Αφρική, Νότια Κορέα, Αγγλία και Αμερική. Οι συμμετέχοντες ήταν 16-69 ετών και αποτελούσαν αντιπροσωπευτικό δείγμα με βάση το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία και την απασχόλησή τους. Η έρευνα διεξήχθη το διάστημα μεταξύ Απρίλιος 2020 - Οκτώβριος 2020 (κατά τη διάρκεια της πανδημίας).

Σχετικά με την Beiersdorf AG
Η εταιρία καλλυντικών Beiersdorf AG είναι ο κορυφαίος πάροχος καινοτόμων και υψηλής ποιότητας προϊόντων για τη φροντίδα της επιδερμίδας, με περισσότερα από 135 χρόνια εμπειρίας. Η εταιρεία εδρεύει στο Αμβούργο, απασχολεί περισσότερους από 20.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο και είναι εισηγμένη στο DAX, τον δείκτη του Χρηματιστηρίου της Φρανκφούρτης που παρακολουθεί τις 30 μεγαλύτερες γερμανικές εταιρείες. Το οικονομικό έτος 2019 η Beiersdorf σημείωσε πωλήσεις ύψους 7,6 δις €. Το επιτυχημένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της περιλαμβάνει κορυφαίες και παγκοσμίου φήμης μάρκες, συμπεριλαμβανομένης της NIVEA -  της Νο1 μάρκας περιποίησης και φροντίδας της επιδερμίδας παγκοσμίως* - τη Eucerin, Hansaplast / Elastoplast και La Prairie. Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο εμπιστεύονται και επιλέγουν καθημερινά τα καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα της Beiersdorf. Επίσης, γνωστές μάρκες όπως Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro και Coppertone εμπλουτίζουν περαιτέρω το άκρως επιτυχημένο χαρτοφυλάκιό της. Η θυγατρική εταιρία tesa SE είναι ένας από τους παγκόσμιους κύριους κατασκευαστές αυτοκόλλητων προϊόντων και συστημάτων για τη βιομηχανία, το εμπόριο και τους καταναλωτές.

* Πηγή: Euromonitor International Limited. NIVEA ως παγκόσμια μάρκα στις κατηγορίες Περιποίηση Σώματος, Περιποίηση Προσώπου και Περιποίηση Χεριών, στον τομέα της λιανικής, 2019.

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice