Τα 6 λάθη που δεν πρέπει να κάνεις πριν ανέβεις στη ζυγαριά

Τα 6 λάθη που δεν πρέπει να κάνεις πριν ανέβεις στη ζυγαριά

Σκέψου καλά πριν κάνεις το επόμενο βήμα!
  • A-
  • A+

Αισθάνεσαι και εσύ πως η ζυγαριά στο σπίτι σου είναι ζωντανή και μετατρέπεται σε ένα βάρβαρο και πικρόχολο πλάσμα όσο συνεχίζεις να την αγνοείς; Σε περίπτωση που είσαι σίγουρος πως ο αριθμός που σου ξεφουρνίζει όταν τελικά αποφασίζεις να αντιμετωπίσεις τη σκληρή πραγματικότητα δεν είναι αληθινός αλλά η εκδίκησή της, αναλογίσου αν έχεις κάνει κάποιες από τις παρακάτω λανθασμένες κινήσεις πριν ζυγιστείς.

1. Είναι βράδυ (και έχεις φάει)

Είναι απόλυτα φυσικό να είσαι βαρύτερος στο τέλος της ημέρας. Όχι πιο παχύς, βαρύτερος. Η κατακράτηση υγρών, το πρήξιμο μετά από ένα γεύμα, ακόμα και η κούραση της δουλειάς μπορούν να προσθέσουν μέχρι και δύο επιπλέον κιλά. Επομένως είναι προτιμότερο να ανέβεις στη ζυγαριά το πρωί, αμέσως αφού ξυπνήσεις και τακτοποιηθείς από θέματα φυσικών αναγκών.

2. Το κάνεις καθημερινά

Aν ζυγίζεσαι κάθε μέρα, έχουμε δύο ερωτήσεις για εσένα: 1) γιατί;! και 2) γιατί;! Εκτός του γεγονότος πως ό,τι διαφορά βλέπεις από Δευτέρα σε Τρίτη έχει να κάνει με τα υγρά του σώματός σου και όχι με το λίπος, τέτοια συμπεριφορά έχει συνήθως ανησυχητικά αποτελέσματα, όπως την εμμονή με το χάσιμο βάρους και υπερβολικές δόσεις επιπλέον άγχους, το οποίο προσθέτει κιλά και αφαιρεί ηρεμία. Μία ή δύο φορές την εβδομάδα maximum!

3. Χρησιμοποιείς διαφορετικές ζυγαριές

Aπατάς τη ζυγαριά σου με μία άλλη, νεότερη ζυγαριά που κάνει περισσότερα τρικ; Πρέπει ή να γυρίσεις πίσω μετανιωμένος ή να της πεις να χωρίσετε μια και καλή. Ο μόνος τρόπος για να υπολογίσεις σωστά τα κιλά σου είναι να χρησιμοποιείς μόνο μία συσκευή για κάθε ζύγισμα. Έτσι, ακόμα και αν το αποτέλεσμα δεν είναι εξολοκλήρου σωστό, θα ξέρεις πόσο ακριβώς έχεις χάσει ή πάρει από την προηγούμενη εβδομάδα.

4. Το κάνεις μετά από γυμναστική

Άσχημα νέα! Μετά από μια ώρα εντατικής γυμναστικής ο οργανισμός μπορεί να χάσει μέχρι και ένα λίτρο σε ιδρώτα (δηλαδή νερό), κάτι που μεταφράζεται ως ένα κιλό λιγότερο στη ζυγαριά. Μην πλανιέσαι άδικα όμως, γιατί το νερό δεν είναι λίπος.

5. Η ζυγαριά δεν βρίσκεται πάνω σε λεία επιφάνεια

Aν την έχεις πιο πολύ για διακοσμητικό στοιχείο στο χώρο, βγάλ' την από το χαλί όταν τελικά αποφασίσεις να τη χρησιμοποιήσεις γιατί αλλιώς το αποτέλεσμα δεν θα είναι αληθινό. Η ζυγαριά κανονικά πρέπει να βρίσκεται σε ξύλινη ή μαρμάρινη επιφάνεια.

6. Είναι αυτές οι μέρες του μήνα

Κορίτσια, όχι, δεν είναι μύθος. Δύο με εφτά μέρες το μήνα το βάρος μας κάνει roller coaster μαζί με τις ορμόνες, την όρεξη για φαγητό και τα υγρά του σώματός μας. Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται να κάνουμε εκείνες τις ημέρες είναι να ζυγιστούμε! Tip: Παρ' όλα αυτά, η εβδομάδα πριν αδιαθετήσουμε είναι η πιο κατάλληλη για γρήγορο χάσιμο βάρους, γιατί ο οργανισμός μας μπορεί να κάψει με σχεδόν διπλή ταχύτητα!

Δειτε επισης

ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δεν πρέπει να αφήσουμε τα χαμηλοκάβαλα παντελόνια να επιστρέψουν στη μόδα το 2019
Back to top