Intimissimi FW 2013-14

Intimissimi FW 2013-14

Πες μου ότι δεν θέλεις να το φορέσεις;
  • A-
  • A+
“Sexy”, αυτή είναι η λέξη-κλειδί για τη νέα κολεξιόν της Ιταλικής φίρμας Intimissimi που παρουσιάστηκε μέσα σε μια ατμόσφαιρα γιορτής και άψογης ιταλικής φιλοξενίας στη ρομαντική Βερόνα. Αυτή είναι η ιστορία του ταξιδιού.

“Sexy”, αυτή είναι η λέξη-κλειδί για τη νέα κολεξιόν της Ιταλικής φίρμας που παρουσιάστηκε, όπως πάντα, μέσα σε μια ατμόσφαιρα γιορτής και άψογης ιταλικής φιλοξενίας στη ρομαντική Βερόνα, πατρίδα της Ιουλιέτας και του κυρίου Σάντρο Βερονέζι, του ιταλού ιδιοκτήτη της αυτοκρατορίας των Calzedonia-Intimissimi-Tezenis. Αυτή είναι η ιστορία του ταξιδιού.

Ημερολόγιο ταξιδιού

Δύο φορές το χρόνο χτυπάει το τηλέφωνο μου και στην άλλη άκρη του δορυφόρου ξέρω ότι είναι «ο Ιταλός». Έτσι φωνάζω τον Μάρκο τα τελευταία απιθανομύρια χρόνια της γνωριμίας μας. Ο Μάρκο Καρλόττι, είναι ο σταθερός καλός μου φίλος από την εποχή που δουλεύαμε μαζί στον Τερζόπουλο, εγώ σαν δημοσιογράφος της «Γυναίκας», εκείνος σαν διευθυντής τυπογραφείου στον ιστορικό εκδοτικό Οίκο. Όταν ο «Κολοσσός του Αμαρουσίου» κατέρρευσε, ο Μάρκο ξαναθυμήθηκε την καταγωγή του και αναζήτησε τη τύχη του στην Ιταλία. Ο δρόμος τον έβγαλε στην Βερόνα και στον Σάντρο Βερονέζι.

Ο Βερονέζι, ένας νεαρός διορατικός και ταλαντούχος βέρος Βερονέζος, είχε ξεκινήσει ήδη από το 1986 τη δημιουργία μιας εταιρείας εσωρούχων με το όνομα Calzedonia που αργότερα εξελίχθηκε σε «success story» αλά ιταλικά. Προστέθηκαν άλλες δύο, οι γνωστές μας Ιntimissimi και Tezenis και σήμερα θεωρείται (και είναι) η νούμερο ένα εταιρεία εσωρούχων στην ευρωπαική αγορά με ένα δίκτυο διανομής που ξεπερνάει τις 25 χώρες. Ο Βερονέζι έχει πάντα μια ιδιαίτερη αδυναμία στον Μάρκο, όχι μόνο λόγω κοινής καταγωγής αλλά και γιατί η Ελλάδα, μια από τις πρώτες χώρες που μπήκε στην ομπρέλα των retail outlets, εξακολουθεί -παρά την κρίση- να παρουσιάζει θεαματικά αποτελέσματα.

n

Η Βερόνα είναι γνωστή για δύο πράγματα. Την Ιουλιέττα και την Αrena της. Φέτος το σπουδαίο αυτό ρωμαικό θέατρο της Piazza Bra ( κατασκευάστηκε το 30 μ.Χ. από λευκό και ροζ ασβεστόλιθο και καταστράφηκε από το σεισμό του 1117) έκλεισε 100 χρόνια λειτουργίας της περίφημης όπερας και χάρη στον μόνιμο μεγάλο χορηγό του, την Intimissimi, το γιόρταζε με ένα καθημερινό πρόγραμμα εξαιρετικών συναυλιών και παραστάσεων όπου τα εισιτήρια ήταν sold out μήνες πριν.

n

Λίγο έξω από την ήσυχη Βερόνα, σε μια τεράστια έκταση γεμάτη λουλούδια και πρασινάδες, είναι εγκατεστημένα τα head offices της εταιρείας, άνετα, καθαρά, με μπαρ, εστιατόρια, καφέ και παιδικό σταθμό για τα παιδιά του προσωπικού. Ακριβώς δίπλα από τα κεντρικά γραφεία, υπήρχε ένα εγκαταλελειμμένο πέτρινο γυναικείο μοναστήρι, απλωμένο σε πολλά στρέμματα με κελιά κτισμένα περιμετρικά στο κέντρο μιας θηριώδους τετράγωνης αυλής.

n

Αυτό το μοναστήρι με τους υπέροχους θόλους, τις κεραμιδωτές σκεπές, τις αψίδες και τους πυργίσκους, αγόρασε πριν μερικά χρόνια ο Βερονέζι, το αναστήλωσε, το ανακαίνισε και σήμερα είναι ο ξενώνας «Albergo».

n

Μιλάμε για ένα τετράστερο ξενοδοχείο απίστευτης ομορφιάς και στυλ με τεράστια δωμάτια, διακοσμημένα διαφορετικά το καθένα με μαρμάρινες πόρτες, μπαρ, εστιατόρια, καφέ και φυσικά την εσωτερική αυλή με τα καθίσματα και τις πολυθρόνες του Σταρκ για απόλυτη χαλάρωση μακριά από τους θορύβους της πόλης δίπλα σε ανθισμένους κήπους και παρτέρια. Εδώ μένουμε κάθε φορά που ερχόμαστε αλλά λειτουργεί κανονικά και σαν ξενοδοχείο όλο τον υπόλοιπο χρόνο αρκεί τα τεκμήρια σου να είναι, πώς να το πω, κάπως θεαματικά.

n

Όλοι όσοι έρχονται εδώ γοητεύονται από την ομορφιά του Albergo. E, λοιπόν εγώ είμαι «κολλημένη» με τους κήπους του. Πρόκειται για την αποθέωση της ιταλικής κηπουρικής τέχνης. Κήποι απλοί προσκολλημένοι με θρησκευτική συνέπεια στην έννοια της χρωματικής μάζας. Αυτό δηλαδή που κάνει την ομορφιά ενός herbacius border. Βάλε μία τριανταφυλλιά, μια μαργαρίτα, έναν ιβίσκο, μεμονωμένα το καθένα, δεν λένε τίποτα, αλλά σε 10 μέτρα μήκος και 5 πλάτος, οι ανθισμένες αυτές μονοχρωματικές μάζες, είναι όνειρο.

n

Βρισκόμαστε λοιπόν έξω από τη Βερόνα, σ ένα περίπου ειδυλλιακό περιβάλλον, πίνουμε το εσπρεσάκι μας περιμένοντας να αρχίσει το χειμωνιάτικο σόου της Intimissimi, πράγμα οξύμωρο, αν σκεφτεί κανείς ότι είναι μια από τις πιο ζεστές μέρες του Ιουλίου. Αλλά η εικόνα που βλέπω απέναντι μου, στην είσοδο της ρεσεψιόν, μου φτιάχνει το κέφι: Η Τζίνα Κωνσταντοπούλου, δημοσιογράφος, φίλη απ τα παλιά, ένα κορίτσι με τα πιο ωραία, στιλπνά και υγιή μαλλιά του κόσμου, σήμερα pr manager της ελληνικής εταιρείας και αγαπημένη blogger στο site του LOOK (μπορείς να τη διαβάσεις στο δικό της «Kiss & Tell» blog) ξεκουράζεται αποκαμωμένη από τη ζέστη σε μία πολυθρόνα της ρεσεψιόν. Ριγέ στο ριγέ, λευκά άνετα πλατφορμάκια και ροκ δανεικά γυαλιά. Βγάζω το κινητό και τραβάω αυτή την τόσο αρμονική «χρωματική μάζα» που έγραφα πιο πριν.

n

Το φετινό show της Ιntimissimi είχε ως πηγή έμπνευσης τη δεκαετία του ΄20 και όπως πάντα τα είχε όλα: Ακρίβεια, άρτια οργάνωση, όμορφα, ψηλά, αδύνατα και γυμνασμένα κορίτσια και αγόρια, χαρούμενη ατμόσφαιρα, κέφι, γέλιο, μουσική και ένα μπουφέ αντάξιο της ιταλικής παράδοσης.

n

2000 άτομα παρακολούθησαν το show ανάμεσα τους και 14 fashion bloggers απ όλο τον κόσμο που παραβρέθηκαν ως special guests. Το project με τις bloggers ήταν απλό: Δώστε τους κομμάτια από τη φετινή κολεξιόν και μια επιλογή από extra-glαm αξεσουάρ. Αφήστε τις ελεύθερες να δημιουργήσουν τα δικά τους outfits, σύμφωνα με το προσωπικό τους στυλ και ιδού το πρώτο πραγματικό style lab. Επόμενη κίνηση να αναρτήσουν το αποτέλεσμα στα social media μέσα από τα προσωπικά τους blogs. Η διαφήμιση σε real time μέσα από real girls!

n

n

Δεν γνωρίζω ποιος κάνει κάθε χρόνο το casting για το show πάντως έχει τα συγχαρητήρια μας για το γούστο του. Ένα γούστο που τον οδηγεί να διαλέξει όχι μόνο εξωφρενικά όμορφα μοντέλα αλλά χυμώδη και χειμαρρώδη που αγνοούν την ανορεξική πλευρά του επαγγέλματος και έχουν καμπύλες εκεί όπου χρειάζονται.

n

20 απ αυτά έλαβαν μέρος στο φετινό σόου με πρωταγωνίστρια της φετινής καμπάνιας τη ζαλιστική Tamara Lazic, ένα εκθαμβωτικά sexy 22χρονο «μωρό» από τη Σερβία (γεννημένη το 1990 στο Krusevac). H Tamara, η νέα ανακάλυψη της Intimissimi έχει ήδη συνεργαστεί με το brand στο project "The Perfect Bra" και θα είναι το νέο πρόσωπο και σώμα για τη σεζόν Fall – Winter 2014. Θα τη δείτε πιο κάτω σε βίντεο και θα βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα

n

Ναι το show ήταν ο βασιλιάς εκείνης της βραδιάς αλλά κανείς δεν έμεινε ασυγκίνητος από την ιδέα της μουσικής επένδυσης του show. Για πρώτη φορά σε επίδειξη μόδας, το κοινό είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει τη 16μελή «Gaga Symphony Orchestra» live επί σκηνής, υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Giorgio Fabbri. 6 βιολιά, 2 βιόλες, 2 βιολοντσέλο, 1 κοντραμπάσο, 2 κόρνα, 2 τρομπόνια και τύμπανα συνόδευαν με τους ήχους τους το show της Intimissimi αποσπώντας θερμό χειροκρότημα κάθε φορά.

n

n

Μετά το σόου ήρθε ο μπουφές. Δεν χρειαζόταν να έχεις παρακολουθήσει το σόου για να καταλάβεις ποιες τάσεις έχει υιοθετήσει για φέτος η Intimissimi. Έβλεπες τις εντυπωσιακές πολυόροφες τούρτες με τα απίστευτα σχέδια από ζάχαρη και καταλάβαινες αμέσως ότι φέτος θα φορεθεί το μαύρο χρώμα και η δαντέλα!

n

Ακόμα και τα μπισκοτάκια σχημάτιζαν επάνω τους ανάγλυφα ζαχαρωτά σουτιέν, φιόγκους και σλιπάκια.

n

Δεν ήθελες να το πιστέψεις μόλις πλησίαζες αυτό το δίσκο. Και όμως παρουσίαζε τις χίλιες εκδοχές του πιο ταπεινού τρόφιμου: Του ψωμιού!

n

 

Η ΚΟΛΕΞΙΟΝ

Καλά φάγαμε, καλά ήπιαμε ας δούμε και τι θα φορέσουμε φέτος. Δαντέλες και μεταξωτά, παγιέτες και πέρλες, ζορζέτες και μαλακά μάλλινα, ζέρσεϊ και καμπαρτίνες, καμβάδες και fleece είναι τα νέα υλικά με τα οποία «παίζει» φέτος η χειμερινή κολεξιόν της Intimissimi. Ένας ύμνος στο ρομαντικό στυλ αλλά και στην sexy πλευρά της γυναικείας γκαρνταρόμπας μέσα από μια χρωματική παλέτα που ξεκινάει από το χρώμα της πούδρας και ολοκληρώνεται στο φλογερό κόκκινο. Πιο συγκεκριμένα οι σειρές που θα λανσαριστούν φέτος είναι οι εξής:

n

HAUTE COUTURE LINGERIE

Σ αυτή τη σειρά οι λεπτομέρειες έχουν το πρώτο λόγο: Στρας, αξεσουάρ με λευκές πέρλες, πλούσια prints με δαντέλα, σατέν και shaping υφές σε vintage ύφος, δίνουν έμφαση στις γραμμές του σώματος. Το highlight της σειράς είναι ο ιδανικός, ισορροπημένος συνδυασμός του μεταξιού με τη δαντέλα.

n

PRETTY WOMAN

Τιράντες με μικρά studs ή στρας, peek-a-boo carioca, αξεσουάρ για μία σειρά αφιερωμένη στο νεανικό κοινό. Το μαύρο χρώμα κάνει κοντράστ με τις nude αποχρώσεις και τα ανοιχτά χρώματα ή το satin pink, ιδανικό για ένα "pretty" look που ταιριάζει σε κάθε ντύσιμο.

n

AUTUMN PAISLEY

Η σειρά χαρακτηρίζεται από λαχούρια, ζεστά και φωτεινά χρώματα. Το θέμα εδώ είναι να είσαι sexy χωρίς να θυσιάζεις την απλότητα των γραμμών.

n

n

ULTRA SEXY

Η συγκεκριμμένη συλλογή αγκαλιάζει το υπερτολμηρό carioca σουτιέν, το χαμηλοκάβαλο slip, τις δερμάτινες υφάνσεις, τα διαφανή, δαντελένια επικαλύμματα, τα κρόσσια και τα animal prints.

n

n

n

LUXURY LINGERIE

Πέρλες στο ντεκολτέ, έξτρα λαμπερά στρας, κεντήματα με πολύτιμους λίθους και παγιέτες. Αυτή είναι μια απόλυτα chic collection, ιδανική για το βράδυ και κομψές περιστάσεις. Τα εσώρουχα σε μαύρο και κόκκινο έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις ημέρες των εορτών. Όλα τα προιόντα που σας δείχνουμε εδώ έχουν ήδη να έρχονται στα καταστήματα της φίρμας στην χώρα μας.

Δείτε τα videos που σας ενδιαφέρουν

Για να δείτε τη φετινή καμπάνια με πρωταγωνίστρια τη φλογερή Tamara πατείστε εδώ:

 

Για να δείτε τα παρασκήνια της επίδειξης πατείστε εδώ:

 

Για να δείτε το style lab των bloggers πατείστε εδώ:

Για να δείτε το fashion show σε δύο ενότητες πατείστε τα παρακάτω links:

Part I

 

Part II

 

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι πιο extreme μπότες που έδειξαν οι σχεδιαστές
Οι πιο extreme μπότες που έδειξαν οι σχεδιαστές
Back to top