Nomads: Η νέα καμπάνια της Καλογήρου από τη Μάρα Δεσύπρη στη Μήλο
Καλογήρου: Νομάδες κατά μόνας στη Μήλο για τη νέα καμπάνια
Το μαγευτικό σκηνικό του Σαρακήνικου, η περιήγηση των νομάδων και τα αξεσουάρ που διηγούνται την ιστορία που επιθυμούν. Αυτή είναι η νέα καμπάνια της Καλογήρου.
Ένα clutch του brand Rosantica είναι ο θησαυρός που προσφέρουν τα αγόρια στα κορίτσια στο τέλος του βίντεο. Στη νέα καμπάνια Kalogirou για το προσεχές καλοκαίρι με τον τίτλο «Nomads» παρακολουθούμε την περιήγηση των νομάδων σε ένα απόκοσμο τοπίο όπου αναζητούν το αντίδοτο στη μοναξιά τους. Τα βλέμματα τους διασταυρώνονται. Βρίσκουν ο ένας τον άλλο αλλά για λίγο, μόνο για μια στιγμή. Νομίζουν ότι συναντούν ο ένας τον άλλο. Κι όμως. Η ματιά γίνεται σκόνη, η εμπειρία γίνεται ανάμνηση μακρινή. Το λουλούδι του «Μικρού Πρίγκιπα» ανθίζει μέσα σε θόλο. Καθώς το πλάνο ανοίγει, σε μια σχισμή των βράχων που μοιάζει με ουρά γοργόνας αποκαλύπτεται η όαση. Μια γυναίκα στα κόκκινα βρίσκεται εκεί ακριβώς που αναβλύζει η πηγή και συμβολίζει τον αδιάκοπο κύκλο της ζωής. Κάθε καρέ περιγράφει με μαεστρία μια ιστορία αιχμηρής αισθητικής.
Κάθε ταξίδι, σπουδαίο, μοιραίο και ωραίο, ξεκινά με ένα αποφασιστικό βήμα. Για τις ανάγκες του η ομάδα της Kalogirou ταξίδεψε στη Μήλο. Το μαγευτικό σκηνικό του Σαρακήνικου μετατράπηκε σε μια «λευκή» έρημο φτιαγμένη από άμμο, ήλιο και βράχια σμιλευμένα από τους αέρηδες και τα κύματα. Η ατμόσφαιρα είναι κατανυκτική, σαν μια ιεροτελεστία που βρίσκεται σε εξέλιξη. Μια πομπή δίχως αρχή και τέλος. Πάνω στα ίχνη του παρελθόντος γράφονται νέες συναρπαστικές ιστορίες, όπως ακριβώς κάνει η Καλογήρου από το 1890. Τα τελευταία χρόνια κατορθώνει να χτίσει ένα μοναδικό storytelling, που παίρνει στα χέρια την παρακαταθήκη εκατόν τριάντα χρόνων και την κάνει ακόμη πιο relatable, την κάνει ποθητή στην απαιτητική πολύ νέα γενιά. Το κάνει μάλιστα με τρόπο εξαιρετικά καλλιτεχνικό, καινοτόμο και disruptive σ΄ένα industry που έχει πολύ συγκεκριμένο τρόπο να επικοινωνεί με το κοινό της.
Είναι τα ταλέντα των ανθρώπων. Η ικανότητα του Νίκου Υφαντή να δημιουργεί παράλληλα σύμπαντα ως creative director και set designer, το φανταστικό βίντεο του Χρήστου Θεολόγου οι μαγικές φωτογραφίες της Μάρας Δεσύπρη, το styling της Νατασα Λιωνάκη και η επιμέλεια της Marketing Director Kalogirou S.A, Ιωάννα Αγγελή συντονίζονται. Είναι η επιλογή να παρουσιάσουν μόνο εκείνα τα προϊόντα που διηγούνται την ιστορία που επιθυμούν. Ασημένιες και χρυσές λάμψεις που αστράφτουν σε πέδιλα και ankle boots, όπως τα Gilda του brand Le Silla. Eκπλήξεις από κόκκινο βρίσκουν ιδανική εφαρμογή σε πέδιλα με statement heels, όπως τα Feragamo με τακούνι εμπνευσμένο από το iconic συμβολο του Οίκου και αγνοεί τη βαρύτητα. Η διαχρονική γοητεία του nude ντύνει wedge εσπαντρίγιες για βήματα θερινά. Το γοητευτικό μαύρο σε ψηλοτάκουνα σανδάλια που δένουν ψηλά στο πόδι συναντά τη σταθερή επιλογή του λευκού για εκείνη τη μοναδική γιορτή στη ζωή μας. Όπως τα πέδιλα Sophia Webster με το γλυπτό τακούνι. Designers’ sneakers και σανδάλια προτείνονται για άνδρες και γυναίκες ενώ τα clutches Jacquemus διεκδικούν τη δική τους θέση στο πάνθεον της μόδας. Αυτή είναι η ιστορία της Kalogirou: είναι παρούσα σε κάθε εποχή, σε κάθε αλλαγή, σε κάθε στιγμή.