Όλα όσα θέλεις να ξέρεις για το φετινό μακιγιάζ
Η μακιγιέζ Σίσσυ Πετροπούλου μας αποκαλύπτει τα must
Μία νέα γυναίκα επαγγελματίας του χώρου που γνωρίζει τα νέα trends και τα μυστικά του μακιγιάζ, από τις σελίδες της «Vogue» μέχρι τα κινηματογραφικά πλατό, το red carpet και τις μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες, μας δίνει τις βασικές οδηγίες...
Ποια είναι η φετινή μόδα στο μακιγιάζ; Τα απόλυτα must;
Glitter με glitter και extra glitter! Έντονο κόκκινο κραγιόν σε ματ υφές. Ωραία υγιή και δροσερά-radiant δέρματα. Έντονα graphic eyeliner σε μαύρο ή κάποιο χρώμα. Χρώματα της σεζόν: πράσινο greenery, έντονα φωτεινά μπλε και aquamarine, ροζ, φούξια, πορτοκαλί, μοβ και μεταλλικά χρώματα όπως ασημί. Μια μεγάλη επίσης τάση είναι το ρουζ, που το εφαρμόζουμε διαφορετικά: στην εξωτερική γωνία κάτω από τα μάτια, πλάι ψηλά στα ζυγωματικά και σβήνει προς τα φρύδια. Bold dark lips. Επίσης έχουν επανέλθει τα μεταλλικά κραγιόν. Monochromatic Make-up. Glossy eyelids. Χρωματιστά smoky eyes (pink… orange) και για τις πολύ τολμηρές γκρι κραγιόν.
Η μόδα και τα trends στο μακιγιάζ διαμορφώνονται από τους σχεδιαστές και τις κολεξιόν ή το βάψιμο έχει μία «δική του» ζωή;
Συνήθως το μακιγιάζ ακολουθεί το γενικότερο moοdboard, την «παλέτα χρωματικών τόνων» που υπάρχει για την κάθε κολεξιόν, και συμπληρώνει/ολοκληρώνει την εικόνα. Μιας και στη δουλειά μας μερικές φορές δεν υπάρχουν κανόνες, ή υπάρχουν για να τους καταρρίψουμε, μπορεί κάποια κολεξιόν ρούχων να εμπνευστεί από κάποιο μακιγιάζ – όλα είναι πιθανόν να συμβούν.
Και ποια είναι η επόμενη μόδα; Υποψιάζεσαι;
Το μακιγιάζ σαν αξεσουάρ και με διαφορετικές υφές που έχει ξεκινήσει την εμφάνισή του εδώ και κάποιες σεζόν. Μ’ αρέσει πολύ γιατί είναι φουλ δημιουργικό και έχω κάνει κάποιες international φωτογραφίσεις σ’ αυτό το στιλ.
Τα προϊόντα των εταιρειών σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν τις τάσεις του μακιγιάζ;
Πιστεύω ότι οι τάσεις ξεκινούν από την εταιρεία Pantone, που κάθε χρόνο βγάζει το χρώμα της χρονιάς. Επίσης, ό,τι έχει σχέση με την ομορφιά και τεχνολογίες καλλυντικών, ξεκινούν όλα από την Ασία και συγκεκριμένα από την Κορέα. Η κάθε εταιρεία έχει ένα συγκεκριμένο προφίλ και επιλέγει έναν creative director για να δημιουργήσει τις παλέτες της σεζόν. Έχει πολύ ενδιαφέρον και θα ήθελα πολύ να κάνω αυτή τη δουλειά.
Πιστεύεις ότι το σουρεαλιστικό, ευφάνταστο μακιγιάζ που μπορεί να δούμε σε μία πασαρέλα θα έρθει ποτέ εποχή που θα το βλέπουμε στην καθημερινότητά μας, στο δρόμο;
Αυτό πιστεύω ότι έχει συμβεί ήδη την περίοδο του Clubbing των 90s. Σε κάποιες πόλεις όπως είναι το Λονδίνο έχεις πολλές πιθανότητες να συναντήσεις στις μέρες μας κάποια εκκεντρική σουρεάλ προσωπικότητα στο δρόμο, στο underground, σε κάποια pub ή σε κάποια γκαλερί οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.
Πώς θα σύγκρινες τη street fashion της Αθήνας με αυτήν του Λονδίνου;
Θεωρώ ότι δεν έχει καμία σχέση η μία πόλη με την άλλη. Είμαστε πολύ συντηρητικοί και μαζεμένοι σε σχέση με το street style-fashion του Λονδίνου. Δεν χρησιμοποιούμε τα ρούχα ως τρόπο έκφρασης, ανάλογα με το πώς νιώθουμε, τα χρησιμοποιούμε για πρακτικούς λόγους και δεν «παίζουμε» μ’ αυτά.
Το αντρικό μακιγιάζ πώς το αντιμετωπίζεις; Και τι προτείνεις;
Το αντρικό μακιγιάζ ανήκει στην κατηγορία «No Make-up Make-up», που είναι από τις αγαπημένες μου (μπορείς να βάλεις και να κάνεις ό,τι θες αρκεί να μη φαίνεται – αυτό για παράδειγμα που έκανα και στην ταινία «Κυνόδοντας»), το οποίο συνήθως είναι το πιο απαιτητικό μακιγιάζ γιατί δεν πρέπει να φαίνεται μακιγιαρισμένο το talent μας (έκτος και αν εξαιτίας του ρόλου ή του χαρακτήρα που υποδύεται ο ηθοποιός πρέπει το μακιγιάζ του να είναι ορατό). Για τους άντρες προτείνω να φροντίζουν την επιδερμίδα τους με καθημερινό καθαρισμό και ενυδάτωση της επιδερμίδας με μια ελαφριά ενυδατική κρέμα προσώπου και επίσης να φροντίζουν την ευαίσθητη περιοχή των ματιών. Όλα αυτά με απαλές κινήσεις. Μια απολέπιση και στη συνέχεια μια μάσκα ομορφιάς ανά 10 μέρες περίπου κάνει καλό στην επιδερμίδα και την βοηθάμε ν’ αποσυμφορηθεί – ν’ αναπνέει καλύτερα και να τραφεί σωστά έτσι ώστε να διατηρήσει την ελαστικότητα και τη σφριγηλότητά της. Το δέρμα μας έχει ανάγκη ενυδάτωσης, όπως αντίστοιχα έχει και ο οργανισμός μας ανάγκη για νερό.