amena-khna.jpg
L'Oreal
Beauty

Μοντέλο με μαντίλα πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της L' Oreal για μαλλιά

Ποια είναι η μουσουλμάνα Αμίνα Χαν που γράφει ιστορία

Τις εντυπώσεις έχει κλέψει ένα μοντέλο με μαντίλα στη νέα διαφημιστική καμπάνια της L' Oreal Paris για προϊόν περιποίησης μαλλιών.

«Είτε τα μαλλιά σας είναι ορατά είτε όχι, δεν επηρεάζει το πόσο νοιάζεστε για αυτά» αναφέρει η Αμίνα Xαν (Amena Khan), εκφράζοντας τον ενθουσιασμό της που συμμετέχει σε μια τόσο «πρωτοποριακή», όπως τη χαρακτηρίζει, διαφημιστική εκστρατεία (L'Oreal Paris Elvive World of Care). 

«Πρέπει να αναρωτηθούμε το εξής: Γιατί οι γυναίκες που δεν δείχνουν τα μαλλιά τους πρέπει να σημαίνει ότι δεν τα φροντίζουν κιόλας; Τα μαλλιά είναι ένα μεγάλο μέρος της φροντίδας του εαυτού μας» ξεκαθαρίζει σε δηλώσεις της στη Vogue.

A game changing new campaign!!! ??❤️ So... lately I’ve had a complex relationship with my hair feeling lacklustre. When I take off my scarf, I want my hair to be more radiant - don’t we all? ??‍♀️✨ I’m so excited and incredibly proud to announce that I‘m

Πρόσωπο της L' Oreal

Πρεσβευτής της L’ Oreal, vlogger στο YouTube και σχεδιάστρια της δικής της σειράς με μαντίλες, η Βρετανίδα (μουσουλμάνα στο θρήσκευμα) υπεραμύνεται της απόφασης της γαλλικής εταιρείας να την κάνει ένα από τα πρόσωπα της καμπάνιας για προϊόν περιποίησης μαλλιών χωρίς η ίδια να δείχνει τα δικά της.

Do you like my new bathroom? ? Your wish is my command, m’lady... just uploaded the tour video ? Link is in my bio if you click here @amenaofficial or here: http://bit.ly/AmenaBathroomTour
@amenaofficial/Instagram

«Πόσες εταιρείες κάνουν τέτοια πράγματα; Δεν είναι πολλές. Βάζουν κυριολεκτικά ένα κορίτσι με μαντίλα -της οποίας τα μαλλιά δεν είναι ορατά- σε μια διαφημιστική εκστρατεία για τα μαλλιά. Γιατί αυτό που πραγματικά αποτιμούν μέσω της εκστρατείας, είναι οι φωνές μας» αναφέρει.

«Θέλω να ανήκω κάπου»

Όπως εκμυστηρεύεται, ξεκίνησε να φορά μαντίλα σε ηλικία 20 ετών περίπου. «Ακόμη και πριν από αυτό δεν μπορούσα να δω κάποιον, με τον οποίο θα μπορούσα να συνδεθώ στα μέσα μαζικής ενημέρωσης» τονίζει, υπογραμμίζοντας: «Νομίζω ότι μια τέτοια εκστρατεία, θα μου έδινε περισσότερο την αίσθηση ότι ανήκω κάπου».

Ενθουσιασμός στα social media

Σύμφωνα με την ίδια, τα μηνύματα υποστήριξης που έχει λάβει στα social media μετά την έναρξη της καμπάνιας είναι πολλά. Η Αμίνα Xαν έχει περισσότερους από 570.000 followers στο Instagram.  

«Κανείς δεν καταλαβαίνει πραγματικά πως ακόμη κaι αυτές που φορούν μαντίλα μπορεί να έχουν προβλήματα με τα μαλλιά τους» επισημαίνεται σε ένα από τα σχόλια κάτω από φωτογραφία της Χαν.

«Ακριβώς επειδή καλύπτουμε τα μαλλιά μας, δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε μαλλιά ή πως δεν έχουμε προβλήματα όπως και οι υπόλοιπες γυναίκες. Χαίρομαι που έχουμε κάποιον να μας εκπροσωπεί» αναφέρει ένα άλλο.

Εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρείας εξηγεί από τη μεριά του: «Είναι μια προσπάθεια να εξερευνήσουμε τη μοναδική σχέση που έχει ο καθένας μας με τα μαλλιά του». Και προσθέτει ότι «η νέα διαφημιστική καμπάνια της L'Oréal διαθέτει ένα "ποικιλόμορφο" καστ ανδρών και γυναικών».

Bedroom goals ? On location filming a segment on skincare for ITV @itvlorraine and can’t WAIT for you to see it ? I get to chat about some science-y bits and what to look out for in anti-ageing skincare. Seriously ladies it makes a huge difference. I’ll l
amenaofficial/Instagram

«Μια νέα καμπάνια που αλλάζει τα δεδομένα!!! Τελευταία… είχα μια πολύπλοκη σχέση με τα μαλλιά μου που τα ένιωθα μέτρια εμφανισιακά. Όταν βγάζω τη μαντίλα, θέλω τα μαλλιά μου να ακτινοβολούν -αυτό δεν θέλουμε όλοι;» σχολιάζει με ενθουσιασμό στο λογαριασμό της στο Instagram η νεαρή μουσουλμάνα, που έχει γίνει το πρόσωπο των ημερών στα social media.

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice