Ο Κωνσταντίνος Βαρβιτσιώτης (AtoZGreek) μας μιλάει για τις συλλεκτικές ετικέτες που σχεδίασε για την Kiehl's
Το θρυλικό brand γιορτάζει τα 10 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα και χαρίζει πολλά δώρα!
Η Kiehl’s, το διάσημο brand που ξεκίνησε ως συνοικιακό κατάστημα στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης πριν 167 χρόνια και κατάφερε να εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, γιορτάζει 10 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα με μια ξεχωριστή συνεργασία. Ο ταλαντούχος έλληνας σχεδιαστής Κωνσταντίνος Βαρβιτσιώτης της AtoZGreek δημιούργησε συλλεκτικές συσκευασίες για 4 θρυλικά προϊόντα της Kiehl's (Ultra Facial Cream, Midnight Recovery Concentrate, Avocado Eye Cream, Crème de Corps Soy Milk & Honey Whipped Body Butter) αλλά και μία συλλεκτική tote τσάντα. Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις και συγκεκριμένα το ποσό των 3.000€ θα διατεθεί στο μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Make A Wish», για τη στήριξη των παιδιών ηλικίας 3 έως 18 ετών με σοβαρές και απειλητικές ασθένειες.
H έμπνευση πίσω από τη limited edition συλλογή είναι, φυσικά, η Ελλάδα. Οι μύθοι, τα στερεότυπα, τα νησιά, η ενδοχώρα, οι παραδόσεις, η σύγχρονη ζωή, οι άνθρωποι, τα ζώα, το φαγητό, η μουσική, κ.ά. Πρόκειται για μία δημιουργική συνεργασία, η οποία περιλαμβάνει πρωτότυπα σχέδια που θα κοσμήσουν τις συσκευασίες, τις βιτρίνες και τις προωθητικές ενέργειες της Kiehl’s στα καταστήματα, ενώ θα εμφανίζονται σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια της εταιρείας κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου.
Λίγο πριν το επίσημο πάρτι γενεθλίων της Kiehl's, μιλήσαμε με τον Κωνσταντίνο Βαρβιτσιώτη...
Περιγράψτε μας την εμπειρία του να σχεδιάζεις τις ετικέτες για ένα από τα μεγαλύτερα brand καλλυντικών παγκοσμίως...
Η συνεργασία αυτή είναι μια τεράστια ευκαιρία! Όταν με ρώτησαν αν θα ήθελα να συνεργαστώ, τρελάθηκα από τη χαρά μου. Είπα ΝΑΙ χωρίς δεύτερη σκέψη γιατί αγαπώ την Kiehl’s! Χρησιμοποιώ τα προϊόντα της 20 χρόνια τώρα. Αγαπώ τη φιλοσοφία της, το φιλανθρωπικό της έργο, το packaging της. Και τώρα αγαπώ και τους ανθρώπους της μιας και είχα την ευκαιρία να γνωρίσω αρκετούς από αυτούς. Φυσικά, είναι και μεγάλη ευθύνη. Η ευθύνη του να δημιουργήσεις παντρεύοντας δυο διαφορετικές μάρκες μεταξύ τους. Αρχικά, η Kiehl’s μου είχε προτείνει να δημιουργήσω μια επετειακή ετικέτα για τα 4 Best Sellers της. Αλλά τελικά η έμπνευση κέρδισε κι έτσι κάναμε 4 επετειακές ετικέτες. Η έμπνευση ήρθε από την Ελλάδα και πώς να σχεδιάσεις την Ελλάδα σε μια μόνο ετικέτα;
Η Kiehl's είναι γνωστή για την παράδοσή της στις απλές και ευθείς συσκευασίες της. Σας δυσκόλεψε αυτό στο σχεδιασμό των νέων ετικετών;
Αν και η AtoZGreek είναι γνωστή για τα πολύχρωμα της σχέδια, και οι δυο μάρκες μοιράζονται την ίδια αγάπη για το λιτό design, τις ευθείες γραμμές, το μονοσήμαντο μήνυμα. Οι αξίες είναι οι ίδιες. Ναι, μου αρέσει το χρώμα και το χρησιμοποιώ αλλά δεν είμαι υπέρ ενός design που είναι πολύπλοκο μόνο και μόνο προς χάρη του design.
Πώς συνδυάσατε την βαριά κληρονομιά του brand Kiehl's με το ελληνικό στοιχείο που χαρακτηρίζει το brand AtoZ Greek;
Το ζητούμενο ήταν οι δυο μάρκες να έρθουν κοντά και μαζί να δημιουργήσουν κάτι μοναδικό για τα 10 χρόνια παρουσίας της Kiehl’s στην Ελλάδα. Έτσι, η AtoZGreek έδωσε την ελληνικότητα της, χάρισε λίγο από το χιούμορ και το χρώμα που την χαρακτηρίζει και μοιράστηκε ό, τι καλύτερο έχει να προσφέρει η χώρα μας: τον ήλιο, τη θάλασσα, την ελιά, τους ανθρώπους.
Αν έπρεπε να ξεχωρίσετε ένα από τα προϊόντα της Kiehl's, ποιο θα ήταν;
Είμαι φανατικός της μάρκας εδώ και 20 χρόνια. Την Kiehl’s την πρωτογνώρισα στην Νέα Υόρκη, τέλη του '90 -την πρώτη φορά που ζούσα εκεί- μια δεκαετία πριν έρθουν στην Ελλάδα. Έχω δοκιμάσει πάρα πολλά προϊόντα της και έχω αδυναμία στην Ultra Facial Cream με SPF 30, στην κρέμα ξυρίσματος «White Eagle» και στη μάσκα προσώπου Rare Earth Deep Pore Cleansing Musk.
ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ!
Η Athens Voice και η Kiehl's χαρίζουν σε 5 από εσάς 5 mini προϊόντα καλλυντικών Kiehl's και μια συλλεκτική tote τσάντα με την υπογραφή του Κωνσταντίνου Βαρβιτσιώτη. Για να τα διεκδικήσεις, στείλε ένα απλό email στο contest@athensvoice.gr με το ονοματεπώνυμό σου γράφοντας «Kiehl's» στο θέμα, μέχρι τις 25/09, στις 11.00. Οι νικητές θα ενημερωθούν με email.