8 tips για να ξαναβρείς τη φόρμα σου πριν πιάσει το φθινόπωρο

8 tips για να ξαναβρείς τη φόρμα σου πριν πιάσει το φθινόπωρο

Εύκολα και γρήγορα
  • A-
  • A+
Ιδού οχτώ συμβουλές για να έχεις ενέργεια και φόρμα μετά το καλοκαίρι!

Υπάρχουν πολύ μεγάλες πιθανότητες να έκανες κλικ σε αυτό το κείμενο μετά τα καλοκαιρινά κοκτέιλ, τα παγωτά, τις τηγανητές μαριδούλες και τις πίτσες με έξτρα τυρί που ακόμα κολυμπάνε στον πάτο του στομαχιού σου και δεν χωνεύονται. Ή ίσως αισθάνεσαι πως η ψυχή σου έχει μείνει αραχτή σε μία ξαπλώστρα και δεν έχεις ακόμα ψυχικά αποθέματα για να αντιμετωπίσεις τους μήνες που έρχονται.

Σε περίπτωση που αναρωτιέσαι αν υπάρχει κάποιος μαγικός ζωμός για να σε βοηθήσει, μάλλον όχι. Αλλά μην απελπίζεσαι!  Παρόλο που κανείς εδώ δεν είναι ο Πανοραμίξ, έχουμε κάτι που μπορεί να σου δώσει το boost που χρειάζεσαι.
 Ιδού 8 συμβουλές για να ξαναπάρεις τα πάνω σου μετά ένα διάστημα με μπόλικο φαγητό και ξάπλες:

1. Κάνε το νερό σου πιο νόστιμο (και πίνε περισσότερο)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Detox Water (@detoxwater) on Sep 1, 2019 at 6:45pm PDT

Ίσως το πιο σημαντικό βήμα για να φροντίσεις τον εαυτό σου, ανεξαρτήτως εποχής, είναι να πίνεις περισσότερο νερό. Όχι μόνο θα κρατήσει τον οργανισμό σου ενυδατωμένο αλλά θα σε βοηθήσει να αποφύγεις τα πρηξίματα και την κατακράτηση υγρών, δύο βασικοί και ενοχλητικοί παράγοντες που σε κάνουν να αισθάνεσαι το σώμα σου πιο βαρύ. Μπορείς να κάνεις το μπουκάλι σου λίγο πιο «ελκυστικό» προσθέτοντας  κομματάκια ενός από τα αγαπημένα σου φρούτα, λίγο φυσικό χυμό ή ακόμα και κάποια βιταμίνη σε σκόνη. Εξαιρετικά βοηθητικό είναι και το νερό με λεμόνι κάθε πρωί, εξαιτίας των θρεπτικών στοιχείων του φρούτου και της ιδιότητάς του να ενεργοποιεί τον μεταβολισμό.

 

2. Τα καρύδια είναι φίλοι

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cook's Country (@cookscountry) on Sep 4, 2019 at 7:10am PDT

Φάτα για πρωινό μαζί με γιαούρτι και μέλι, τρίψε τα ή άλεσέ τα, βάλ' τα στη σαλάτα ή απόλαυσέ τα σκέτα. Τα καρύδια περιέχουν μεγάλη ποσότητα του αμινοξέως αργινίνη, που βοηθά το συκώτι να αποτοξινωθεί από την αμμωνία. Συμβάλλουν επίσης στη φυσική αποτοξίνωση του ήπατος και έχουν από τα «καλά» λιπαρά που βοηθούν τον οργανισμό. Είναι και νόστιμα!

 

3. Μην φοβηθείς να ιδρώσεις

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adriana Lima (@adrianalima) on May 7, 2018 at 1:15pm PDT

Ναι, δεν είναι και το πιο ευχάριστο συναίσθημα, αλλά ο ιδρώτας είναι φοβερά ευεργετικός για εσένα και το σώμα σου. Καταρχάς σπρώχνει το περιττό λάδι και τις βρομιές μακριά από τους πόρους σου και τους βοηθάει να αναπνεύσουν. Επιπλέον λειτουργεί σαν αντισηπτικό υγρό για τον οργανισμό και σε προστατεύει από τις αρρώστιες. Mε άλλα λόγια, ξεκίνα γυμναστήριο.

 

4. Πες ένα μεγάλο ΝΑΙ στα χειροποίητα smoothies

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Healthy Smoothie Recipes (@smoothie_planet) on Jul 22, 2019 at 6:20pm PDT

Το ήξερες πως υπάρχει ένα smoothie για την κάθε σου ανάγκη, όπως την αποτοξίνωση και την λιποδιάλυση, και είναι όλα γευστικότατα; Κι όμως! Δες εδώ και ετοίμασε το μπλέντερ!

 

5. Πρόσθεσε τουλάχιστον δύο ώρες ύπνου στο πρόγραμμά σου

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shop Betches (@shopbetches) on Jul 30, 2019 at 7:31am PDT

Εκτός του ότι βοηθάει στο να έχεις περισσότερη ενέργεια, αισιοδοξία και λαμπερό δέρμα, σε βοηθάει να κάνεις και δίαιτα.
Σύμφωνα με έρευνες του πανεπιστημίου του Κολοράντο, η έλλειψη ύπνου είναι πιθανόν να οδηγήσει στην κατανάλωση μέχρι και 550 επιπλέον θερμίδων (και μάλιστα από φαγητά γεμάτα σε ζάχαρη και υδατάνθρακα) την επόμενη ημέρα, τις οποίες θα μπορούσες να έχεις αποφύγει αν είχες κοιμηθεί για εφτά με οχτώ ώρες. Επομένως σήμερα από νωρίς στο κρεβάτι!

 

6. Δοκίμασε να ελλατώσεις τα ενδιάμεσα σνακ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Zomato (@zomato) on Aug 29, 2019 at 9:25pm PDT

Αχ, το αθάνατο τσίμπημα! Συμβαίνει περισσότερο γιατί βαριόμαστε παρά γιατί πεινάμε στα αλήθεια, αλλά πολλές φορές έχει ως αποτέλεσμα το πρήξιμο και μία γενικότερη ανακατωσούρα στο στομάχι και δεν βοηθάει σε τίποτα. Κάνε ένα πείραμα για τις επόμενες μέρες και προσπάθησε να τρως τρία βασικά (και πλούσια) γεύματα χωρίς ενδιάμεσα σνακ.

 

7. Βαθιές ανάσες

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Niharica Shah (@interiorgardeningindia) on Sep 9, 2019 at 12:20am PDT

Δυστυχώς οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ξεχάσει πώς να αναπνέουμε σωστά! Αντιθέτως παίρνουμε μικρές και κοφτές ανάσες που μας στερούν οξυγόνο και έχουν ως αποτέλεσμα την έλλειψη ενέργειας. Οι βαθιές ανάσες αμέσως βελτιώνουν τα επίπεδα ενέργειάς μας, καθώς επιτρέπουν περισσότερο οξυγόνο να κυκλοφορήσει στο σώμα μας. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα αισθανθείς τα μάτια σου να κλείνουν και είσαι ακόμα στο γραφείο, πάρε 10 βαθιές ανάσες και πιες ένα ποτήρι παγωμένο νερό.
 

 

8. Κάνε απολέπιση

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Экостиль жизни 👌🌿 (@we_are_eco_family) on Jun 12, 2019 at 2:51am PDT

Στο πρόσωπο και στο σώμα! Η απολέπιση απομακρύνει, χάρη στο απαλό μασάζ, τα νεκρά κύτταρα, απελευθερώνει τους φραγμένους πόρους, ενεργοποιεί τη μικροκυκλοφορία, αναζωογονεί την επιδερμίδα και διευκολύνει στην καλύτερη διείσδυση των ενεργών συστατικών του όποιου ενυδατικού προϊόντος χρησιμοποιείς μετά το μπάνιο.

 

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι κακιές μάγισσες της Disney έχουν τη δική τους σειρά μακιγιάζ
Ο οδηγός για ένα καθαρό και λαμπερό πρόσωπο
Back to top