Η πιο συναρπαστική makeup συλλογή του φθινοπώρου έχει αέρα Παρισιού

«Η κομψότητα είναι στάση ζωής», όπως είχε πει και ο ίδιος ο Karl

Ο οίκος Karl Lagerfeld και η L’Oréal Paris κυκλοφόρησαν μια επετειακή σειρά προϊόντων μακιγιάζ.

Το όνομα Karl Lagerfeld είναι συνώνυμο της κομψότητας, του στιλ και της καινοτομίας. Το ίδιο και η  L’Oréal Paris. Τι συμβαίνει λοιπόν όταν δύο εμβληματικά παριζιάνικα brands ενώνουν τις δυνάμεις τους; Δημιουργείται μια επετειακή limited edition συλλογή προϊόντων μακιγιάζ που όμοιά της δεν έχει κυκλοφορήσει ξανά. Η νέα αυτή σειρά θα χαρακτηρίζεται από θηλυκές αποχρώσεις με μερικές πινελιές rock-chic, ενώ το βασικό look της σειράς, έχει στόχο να συνδυάσει την κομψότητα με τη φρέσκια αισθητική.

Όπως είχε πει και ο ίδιος ο Karl κάποτε, «Αύριο, μπορεί να είμαι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που είμαι σήμερα» - φράση από την οποία εμπνέεται και η συγκεκριμένη συλλογή και προσκαλεί τις γυναίκες να την εξερευνήσουν.

Πρόκειται για μια συλλογή που εξυμνεί το DNA του brand Karl Lagerfeld και την καλλιτεχνική ιδιοφυΐα του μεγάλου σχεδιαστή. Μοναδικές αποχρώσεις και φινιρίσματα, δημιουργούν μια μεγάλη γκάμα από διαφορετικά looks, ιδανικά για εμφανίσεις από το πρωί μέχρι το βράδυ. Φυσικά, σε συνδυασμό με την εξειδίκευση της L’OréalParis, σε προϊόντα με επαναστατική τεχνολογία και στην τεχνολογία χρωμάτων που έχει αναπτύξει. Η συσκευασία, αποτελεί αφιέρωμα στην μοναδική παριζιάνικη αισθητική του οίκου Karl Lagerfeld και περιλαμβάνει μονόχρωμες ασπρόμαυρες συσκευασίες διακοσμημένες με την υπογραφή του σχεδιαστή.

 

Είμαι πολύ προσγειωμένος στη γη, απλά όχι σε αυτή που ζούμε.
- Karl Lagerfeld

«Για τη L’Oréal Paris, όλες οι συνεργασίες με οίκους μόδας αποτελούν τιμή, αλλά αυτή η συγκεκριμένη είναι για εμάς εξαιρετικά σημαντική. Από τη μία, ο Karl ανέτρεψε το κατεστημένο, με στόχο να δημοκρατικοποιήσει τη μόδα και από την άλλη η L’Oréal Paris έχει δεσμευτεί να δημιουργεί τάσεις με βάση τους κανόνες και τις επιθυμίες της κάθε γυναίκας στον τομέα της ομορφιάς. Η νέα αυτή συλλογή μακιγιάζ έχει γεννηθεί εξολοκλήρου από τη δημιουργική σχέση που μας συνδέει: το rock-chic πνεύμα του οίκου Karl Lagerfeld και το όραμα ενδυνάμωσης των γυναικών μέσα από την ομορφιά της L’Oréal Paris», δήλωσε η Global Brand President της L’Oreal Paris, Delphine Viguier.

Η σειρά Karl Lagerfeld x L’Oréal Paris, συμπληρώνεται από μια εντυπωσιακή καμπάνια εμπνευσμένη από τις πιο εμβληματικές του “Karlisms”. Αυτά τα ρητά – ηχογραφημένα από spokesmodels - αποτελούν το soundtrack βάσει του οποίου ηχεί αυτή η καμπάνια και έχουν ακόμα χρησιμοποιηθεί ως έμπνευση για τα ονόματα των αποχρώσεων των κραγιόν της σειράς.

Τα προϊόντα της σειράς θα κυκλοφορήσουν παγκοσμίως στις 27 Σεπτεμβρίου, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού, ενώ στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά online, στα τέλη Σεπτεμβρίου.