Γυναίκα που αθλείται
©Pexels/ Andrea Piacquadio

5 τρόποι να μαζέψεις τα μαλλιά σου για να γυμνάζεσαι με στιλ

Ήρθε η στιγμή να σταματήσεις να ξεμαλλιάζεσαι σε κάθε workout
  • A-
  • A+
Προτάσεις για να μαζέψεις τα μαλλιά σου πριν τη γυμναστική, εκτός από την κλασική ψηλή αλογοουρά.

Σου αρέσουν πολύ τα μακριά σου μαλλιά αλλά υπάρχουν φορές που σκέφτεσαι σοβαρά να πάρεις ένα ψαλίδι και να κόψεις (μην το κάνεις!), ειδικά το καλοκαίρι όταν κάνεις γυμναστική ή μάλλον το καλοκαίρι γενικά. Η γυμναστική πάντως είναι ένα θέμα όλο το χρόνο αφού ενώ έχεις τακτοποιήσει τα μαλλιά σου σε μια ωραία ψηλή αλογοουρά, κάπως βρίσκεσαι συνέχεια ξεμαλλιασμένη μετά από 2-3 ασκήσεις.

Επιπλέον έχεις βαρεθεί να τα πιάνεις πάνω γιατί ή χαλαρώνουν και πέφτουν ή σε πιάνει πονοκέφαλος από το πολύ τράβηγμα -συν ότι σπας και ξεριζώνει τις τρίχες σε εκείνο το σημείο με τον κίνδυνο να κάνεις κενό. Κι όλα αυτά γιατί; Αφού όταν έχεις μακριά μαλλιά οι επιλογές για να πιάσεις είναι πολλές. Να μερικές ιδέες:

Γαλλική κοτσίδα που καταλήγει σε αλογοουρά

Ξεκίνα με μια πλάγια χωρίστρα και πλέξε το μπροστινό μέρος τω μαλλιών και από τις δύο πλευρές μέχρι να φτάσεις στον αυχένα. Στη συνέχεια πιάστα μεένα λαστιχάκι σε μια χαμηλή αλογοουρά και είσαι έτοιμη. Σε περίπτωση που δεν ξέρει πώς να φτιάχνεις γαλλική κοτσίδα δες εδώ

HOW TO BRAID YOUR OWN HAIR | Maryam Maquillage

Κοπέλα με γυρισμένο το κεφάλι μπροστά σε τοίχο
©Unsplash/ Valentin Lacoste

Χαμηλό ή ψηλό κότσο

Εξαιρετικά πρακτικό αν σε ενοχλεί να σε ακουμπούν οι άκρες των μαλλιών σου όταν είσαι ιδρωμένη. Αν έχεις λεπτά και ελαφριά μαλλιά, ένας ψηλός κότσος θα σε απαλλάξει από την ταλαιπωρία ενώ θα είναι και μια αλλαγή από την κλασική αλογοουρά που πιάνεις συνήθως. Αν τα μαλλιά σου είναι πολύ πυκνά ή μακριά, ίσως είναι καλύτερα να κάνεις τον κότσο σου χαμηλά, στον ύψος του αυχένα γιατί υπάρχει πιθανότητα να σε ενοχλεί το βάρος στο πάνω μέρος του κεφαλιού ή να έχεις υπερβολικό όγκο.

Όλο το μαλλί γαλλική κοτσίδα

Εξαιρετικά πρακτικό, πολύ κομψό και κρατάει τα μαλλιά από το να φριζάρουν όταν ιδρώσεις. Μία, δύο ή και περισσότερες, διαλέγεις και παίρνεις. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να «πιάνουν» λίγο τα χέρια σου για να το κάνεις μόνη σου. Δες και το βίντεο πιο πάνω και ξεκίνα δοκιμές.

Κοπελα με γυαλιά και δύο κότσους στα μαλλιά
© Pexels/ Ashram

«Κεφτεδάκια»

Το πιο κοριτσίστικο, παιχνιδιάρικο πιάσιμο μαλλιών θυμίζει κεφτέδες που προσγειώθηκαν στο κεφάλι σου. Είναι όμως πρακτικό, σε κάνει να φαίνεσαι πιο γλυκιά και ξεφεύγει από τα συνηθισμένα.

Κυματιστά και πιασμένα χαμηλά στο πλάι

Αν τα μαλλιά σου είναι σπαστά στο φυσικό τους, άφησέ τα έτσι. Κάνε μια πλάγια χωρίστρα και μάζεψε όλο τον όγκο των μαλλιών χαμηλά στην αντίθετη πλευρά. Άφησε 1-2 τούφες να κρέμονται από τη μεριά της χωρίστρας. Έχεις δημιουργήσει ένα ελαφρώς ατημέλητο look που θα κρατάει μαζεμένο όμως το μεγαλύτερο όγκο των μαλλιών σου ενώ γυμνάζεσαι και δε θα δείχνει περίεργο αν πετάνε μερικά τουφάκια μετά από 50 επαναλήψεις σκουότ.

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πώς θα ξεφορτωθείς τα σκασμένα χείλη μια και καλή
Πώς θα ξεφορτωθείς τα σκασμένα χείλη μια και καλή
Κοπέλα με μακριά καστανόξανθα μαλλιά
5 σπιτικές συνταγές για να ξεφορτωθείς την ψαλίδα στα μαλλιά
Back to top