Ξανθιά κοπέλα με γκρι πλεκτό ζιβάγκο και φόντο ξύλινο φράκτη
©Unsplash/ Fezbot

5 τρόποι για να δείχνεις φυσικά λαμπερή

Η ομορφιά πηγάζει από μέσα σου
  • A-
  • A+
Tips για να δείχνεις, νιώθεις, είσαι φυσικά λαμπερή

Φυσικά και τα καλλυντικά που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά μπορούν να σε μεταμορφώσουν από Σταχτοπούτα σε εντυπωσιακή πριγκίπισσα σε χρόνο dt. Η αλήθεια είναι όμως ότι καλύτερα να δείχνεις λαμπερή και να νιώθεις έτσι, παρά να καμουφλάρεσαι με αρκετούς πόντους μακιγιάζ. Το χτίσιμο ενός όμορφου δέρματος που ακτινοβολεί υγεία δεν είναι ούτε απλή υπόθεση ούτε πολύ γρήγορη. Θέλει υπομονή αλλά το αποτέλεσμα σίγουρα αξίζει.

Καθημερινή ρουτίνα

Όσο φορτωμένο πρόγραμμα κι αν έχεις, το πρόσωπό σου αξίζει 10 λεπτά τελετουργίας το πρωί και 10 το βράδυ. Πλύσιμο για να απομακρύνεις λιπαρότητα και ρύπους και εφαρμογή σέρουμ και κρέμας. Προσπάθησε να μην αλλάζει διαρκώς μάρκες -αναλόγως ποια πετυχαίνεις σε καλύτερη τιμή στο σουπερμάρκετ- αλλά να επενδύσεις σε μία που «κάθεται» καλά στο δέρμα σου και έχει το καλύτερο αποτέλεσμα.

Απολέπιση

Δέρμα δεν έχουμε μόνο στο πρόσωπο. Και μπορεί το χειμώνα με τα πολλά ρούχα να μη σε νοιάζει τόσο, όμως αν δεν περιποιείσαι την επιδερμίδα στο σώμα σου θα δείχνει θαμπή και άτονη. Κάνε απολέπιση στο ντους τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (αν δεν προλαβαίνεις κάθε φορά που κάνεις μπάνιο). Η απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων θα επιτρέψει στην επιδερμίδα σου να αναπνεύσει καλύτερα.

Χαλάρωση

Αλήθεια, όσο βαρύ πρόγραμμα κι αν έχεις, οφείλεις στον εαυτό σου 15 λεπτά χαλάρωσης την ημέρα. Διάλεξε κάποια στιγμή το πρωί πριν αρχίσεις να «τρέχεις» σε υποχρεώσεις ή το βράδυ πριν πέσεις για ύπνο. Κάθισε κάπου αναπαυτικά και ήσυχα και σκέψου πράγματα που σε κάνουν χαρούμενη. Χάιδεψε τη γάτα ή το σκύλο σου, αγκάλιασε το σύντροφό σου, χουζούρεψε λίγο στο κρεβάτι, παίξε ένα παιχνίδι στο κινητό σου, δες ένα επεισόδιο της αγαπημένης σου σειράς, άκου μουσική ή απλά κοίτα το ταβάνι. Ό,τι σε χαλαρώνει. Το νόημα είναι να αποβάλλεις το στρες και να δώσεις στον οργανισμό σου την ευκαιρία να ανασυνταχθεί.

Νερό

«Πωωω, σαν τη μάνα μου μιλάς» θα σκεφτείς και μάλλον έχεις δίκιο. Δίκιο έχει κι εκείνη όμως. Ο οργανισμός μας αποτελείται κυρίως από νερό και αυτό που χρειάζεται καθημερινά για να λειτουργεί σωστά είναι νερό. Πολύ νερό. Το νερό βοηθάει στην απώλεια βάρους, βελτιώνει την υφή του δέρματος, απομακρύνει τις τοξίνες, δίνει ενέργεια, διευκολύνει την λειτουργία των οργάνων, κάνει τα πάντα! Διάβασα κάποτε σε μια έρευνα το εξής και μου έμεινε αξέχαστο: όταν διψάς είναι ήδη αργά. ο οργανισμός έχει ήδη υποστεί αφυδάτωση και σε «πιέζει» να πιεις νερό δημιουργώντας το αίσθημα δίψας. Κατάλαβες τώρα; Δεν πίνεις νερό όταν διψάσεις, πίνεις νερό για να μην διψάσεις.

Άσκηση

Τα έλεγαν και οι αρχαίοι που ήταν όσο να πεις πιο σοφοί. Μυαλό και σώμα πρέπει να είναι υγιή, κι αν είναι αυτό βγαίνει και προς τα έξω. Κάθε φορά που σκέφτεσαι πόσο βαριέσαι να πας γυμναστήριο σκέψου πόσο όμορφα νιώθεις μετά την προπόνηση και πόσο πιο λαμπερό δείχνει το δέρμα σου τις επόμενες ημέρες. Κι αν το γυμναστήριο σου πέφτει πολύ βαρύ, μπορείς να βάλεις και με άλλους τρόπους την άσκηση στη ζωή σου. Άσε το ασανσέρ και ξεκίνα να πηγαίνεις από τις σκάλες. Πάρκαρε 3 τετράγωνα πιο μακριά το αυτοκίνητο και περπάτα. Βγάζε το σκύλο πιο συχνά βόλτα. Πήγαινε κάθε βράδυ για μια ώρα περπάτημα.

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιατί η Ντόλι Πάρτον κοιμάται βαμμένη;
Γιατί η Ντόλι Πάρτον κοιμάται βαμμένη;
Κοντινή φωτογραφία σε γυναικείο πρόσωπο
Θέλεις πιο μακριές βλεφαρίδες; Να τι μπορείς να κάνεις
Back to top