Sun & After Sun Value Sets με όλα τα απαραίτητα του καλοκαιριού
Έρευνα: Πώς θα ψωνίζουμε καλλυντικά μετά την πανδημία
Θα αγοράζουμε κραγιόν ή μήπως μόνο ενυδατικές;
Μια μελέτη στις Ηνωμένες Πολιτείες από την PowerReviews δείχνει πως οι καταναλωτικές συνήθειες όσων αγοράζουν προϊόντα ομορφιάς αλλάζουν σημαντικά.
Περισσότερες ώρες μπροστά στην οθόνη, ελάχιστες ευκαιρίες κοινωνικών συναναστροφών, ζωή με μάσκα, ζωή σε αναμονή: η υγειονομική κρίση της covid-19 έχει αλλάξει τα πάντα, μεταξύ αυτών και τις συνήθειες όσων αγοράζουν προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης. Η χρήση της μάσκας εξαφάνισε την ανάγκη αγοράς κραγιόν ή μέικ απ, κάτι που επέτεινε η τηλεργασία αλλά και τα αλλεπάλληλα λοκντάουν και το Μένουμε Σπίτι.
Η αντίληψη περί ομορφιάς αλλά και οι πρωτόγνωρες αγοραστικές συνήθειες που υιοθετήσαμε κατά τη διάρκεια της πανδημίας ενδεχομένως θα συνεχιστούν και μετά το τέλος της, λέει μια πρόσφατη αμερικανική έρευνα. Στο ερωτηματολόγιο της PowerReviews απάντησαν 10.646 ενεργοί καταναλωτές καλλυντικών και τα αποτελέσματα είναι μάλλον ενδιαφέροντα. Κυρίως θα πρέπει να μελετηθούν από την ίδια τη βιομηχανία, που θα κληθεί να αντιμετωπίσει νέες ανάγκες, νέες ρουτίνες περιποίησης και νέους τρόπους επαφής με τον πελάτη, κοινώς νέες και πρωτόγνωρες προκλήσεις.
Λιγότερο μέικ απ, περισσότερη φροντίδα
Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα πως ένα 56% των Αμερικανών έδειξε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την περιποίηση του δέρματος σε σχέση με τις εποχές πριν την πανδημία. Ενδεχομένως το εύρημα να συνδέεται με το γεγονός ότι οι άνθρωποι έμειναν πολύ καιρό στο σπίτι τους, άρα είχαν χρόνο να αφιερώσουν σε μια πιο επισταμένη φροντίδα της επιδερμίδας τους.
Την ίδια στιγμή πολλοί καταναλωτές απάντησαν ότι μείωσαν δραματικά τη χρήση μακιγιάζ. Το 54% συγκεκριμένα δήλωσε πως χρησιμοποιεί πολύ λιγότερο μέικ απ σε σχέση με την προ-κορωνοϊού εποχή, καθώς δεν βγαίνει συχνά από το σπίτι, αλλά και όταν βγαίνει, είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας σε δημόσιους χώρους. Επομένως, οι άνθρωποι επιστρέφουν στα βασικά και η φυσική ομορφιά αναδεικνύεται σε κυρίαρχη τάση.
Η χαρά του ψηφιακού shopping
Το ηλεκτρονικό εμπόριο άκμασε κατά την πανδημία, γεγονός. Ακόμα και στον τομέα της ομορφιάς, έναν τομέα όπου οι περισσότεροι καταναλωτές επέλεγαν στο παρελθόν σχεδόν κατά αποκλειστικότητα τα φυσικά καταστήματα και τα λογής λογής testers. Ωστόσο η έρευνα απέδειξε πως το 53% των Αμερικανών αγόρασαν περισσότερα προϊόντα ομορφιάς από το ίντερνετ σε σχέση με παλιά. Το ποσοστό είναι ακόμα υψηλότερο μετά των νεώτερων γενεών, τους Millennials (58%) και τους Gen Z (66%).
Αλλαγή προτεραιοτήτων
Η μελέτη της PowerReviews επιβεβαίωσε επίσης ότι, την ίδια στιγμή που η τιμή, η επωνυμία και η ποιότητα εξακολουθούν να έχουν σημασία στην επιλογή ενός προϊόντος, μπαίνει και μια νέα παράμετρος: η βιωσιμότητα και οι eco friendly αξίες. Το 76% των ερωτηθέντων δήλωσε πως αγοράζει ή/και σκοπεύει να αγοράζει στο μέλλον προϊόντα ομορφιάς που φτιάχνονται με βιώσιμο τρόπο. Πιο συνειδητοποιημένοι οι GenZers που απαντούν ναι στη βιωσιμότητα σε ποσοστό 86%, ενώ ακολουθούν οι Millennials με 80%.
Στην Αμερική μπαίνει επιπλέον στην κατανάλωση και ο παράγοντας της συμπερίληψης και της φυλετικής δικαιοσύνης. Το 50% των συμμετεχόντων στην έρευνα δηλώνουν ότι αναζητούν και αγοράζουν προϊόντα από brands που ανήκουν σε έγχρωμους. Το νούμερο μεγαλώνει μεταξύ των μελών της Gen Z κατά 25 ποσοστιαίες μονάδες.