Η κινέζα τρανς Jin Xing το νέο πρόσωπο του Dior
Στα 53 της χρόνια γίνεται η ιέρεια του γαλλικού οίκου για το κλασικό άρωμα “J’ adore”
Jin Xing, Η κινέζα τρανς, στα 53 της χρόνια γίνεται το νέο πρόσωπο του γαλλικού οίκου Dior για το κλασικό άρωμα “J’ adore” .
Όταν η Jin Xing ήταν μικρή, προτιμούσε να μένει έξω στη βροχή και ευχόταν ένας κεραυνός να μετέτρεπε το σώμα της από αγόρι σε κορίτσι. Από τότε πέρασαν χρόνια, διόρθωσε ό,τι τη βάραινε και μίλησε για αυτό δημόσια. Έγινε χορογράφος και χορεύτρια, ταξίδεψε στον κόσμο με το ταλέντο της στο χορό ενώ παράλληλα ανέβαινε στην στρατιωτική ιεραρχία της Κίνας. Άνοιξε δική της σχολή χορού, έγινε κριτής στο "Dancing with the Stars" της Κίνας και το κοινό λάτρεψε τη ματιά της και την ειλικρίνειά της. Έγινε η Όπρα της Κίνας με δικό της τοκ σόου. Παντρεύτηκε, υιοθέτησε τρία παιδιά, ζει στην Κίνα και μερικές ημέρες πριν, ο οίκος Christian Dior την παρουσίασε ως το νέο πρόσωπο του αρώματος "J’ adore".
Στο βίντεο που την παρουσιάζει και στο πλαίσιο της καμπάνιας #DiorStandsWithWomen, εκείνη μιλά για τη διαδρομή της και για την απόφαση να μιλήσει δημόσια για την αλλαγή φύλου το 1995. Σε μια χώρα που τα δικαιώματα των trans καταπατώνται εκείνη όρθωσε το ανάστημά της. Σήμερα, στα 53 της χρόνια, λέει: «όταν επέλεξα να γίνω γυναίκα, να γίνω μητέρα, σύζυγος και να αντιμετωπίσω εκ νέου την κοινωνία, η αντίδραση ήταν 80% ανησυχία, αμφιβολία, ακόμη και περιφρόνηση. Τότε είπα στον εαυτό μου: "πήρες τη σωστή απόφαση, αλλά πρέπει να δώσεις χρόνο στην κοινωνία και στους ανθρώπους να αφομοιώσουν και να κατανοήσουν". Οι άνθρωποι που προηγουμένως με αμφισβήτησαν και με περιφρόνησαν τώρα πια έχουν εξελιχθεί σε θαυμαστές και ανθρώπους που εκτιμούν τη δουλειά μου. Η επιμονή είναι δια βίου απόφαση».
Η Jin Xing προέβη στην ανακοίνωση της συνεργασίας με τον Dior μέσα από τη δημοφιλέστατη κινεζική πλατφόρμα social media Weibo. «Είναι πολύ σημαντικό για τις γυναίκες να παραμένουν ανεξάρτητες. Μην συγκρίνετε τον εαυτό σας με τους άλλους. Έχετε τον δικό σας τρόπο σκέψης για έναν πολύχρωμο κόσμο», υπερθεματίζει στο βίντεο. Η απόφαση του οίκου να κάνει ένα ακόμη πιο ευρύ άνοιγμα στην εκπροσώπηση αποδεικνύει ότι όταν το marketing έχει ενσυναίσθηση, οι τολμηρές πρακτικές του σπρώχνουν μακριά τον φόβο, την απομόνωση, τη βία.