Η Έμα Κόριν έδωσε τη γραμμή
Ο Άνταμ του GNTM σε διαφήμιση του Givenchy
Πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του αρώματος Irresistible
Ο Άνταμ Χαλίλ, υποψήφιος στο περσινό Greece Next Top Model, πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του αρώματος Irresistible του Givenchy.
Το όνειρο της διεθνούς καριέρας ταλανίζει σχεδόν όλους τους Έλληνες καλλιτέχνες εδώ και δεκαετίες. Το πέτυχαν λίγοι πατριώτες μας σε ικανοποιητικό βαθμό με μεγάλο κόπο και πολλή προσπάθεια. Να όμως που ένα 17χρονο παιδί δείχνει να καταφέρνει σχεδόν άκοπα την παγκόσμια αναγνώριση, τουλάχιστον για την ώρα.
Από τα στούντιο του GNTM μέχρι το Παρίσι, για τον Άνταμ Χαλίλ δεν ήταν μακρύς ο δρόμος. Ο Άνταμ ήταν ειδική κατηγορία υποψηφίου στον προηγούμενο κύκλο του Greece Next Top Model. Έδωσε τη μάχη με το τέρας της οντισιόν, της άκαμπτης κριτικής και περιστασιακά του χλευασμού.
Τελικά πέρασε στην πρώτη φάση με τέσσερα ναι, ενώ στη συνέχεια τυπικά αποκλείστηκε, με τη Ζενεβιέβ, συγκινημένη, να του λέει (όπως και στον έτερο performer Αλέξανδρο) ότι είναι έτοιμος να φύγει για Βερολίνο ή Λονδίνο και να κατακτήσει τις πασαρέλες και ότι δεν είχε θέση στο GNTM λόγω υψηλού επιπέδου. Τελικά η Ζενεβιέβ αποδείχτηκε εξαιρετικά οξυδερκής, καθώς η πρόβλεψή της άργησε μόλις 8 μήνες. Και εν μέσω κορωνοϊού, έτσι;
Το πεπρωμένο είναι ανίκητο. Μπορεί η Ελλάδα να φέρθηκε «σκληρά» στον Άνταμ Χαλίλ στερώντας του την εμπειρία να κλειστεί στο σπίτι του GNTM και να ανταλλάσσει κακίες, ίντριγκες και προδοσίες με τους «συναδέλφους» του, όμως ο οίκος Givenchy στάθηκε «σπλαχνικός». Σώθηκε ο άνθρωπος! Στον αντίποδα άλλων συμπαικτών του που προχώρησαν στον διαγωνισμό, ο «κομμένος» Άνταμ βρήκε ήδη θέση στο παγκόσμιο στερέωμα του μόντελινγκ. Πρωταγωνιστώντας σε διαφήμιση του αρώματος του οίκου Irresistible είναι ακαταμάχητος.
Ο Άνταμ είναι μόλις 17 χρονών, και έχει καταγωγή από Ελλάδα, Πολωνία και Αίγυπτο. Έχει πολύ ιδιαίτερο πρόσωπο και πολύ ιδιαίτερο σώμα. Είναι πολύ αδύνατος και πολύ ψηλός (1.93). Μελετά σε βάθος την ιστορία της μόδας, λατρεύει το περπάτημα της Ναόμι Κάμπελ και το voguing το οποίο κατέχει σε βάθος, γεγονός που φαίνεται και στις πόζες του στην καμπάνια του Givenchy.