Γυναίκα με άσπρο μαγιό κάνει κατακόρυφο στην παραλία
© Unsplash/ Sophie Backes

Πώς θα εξαφανίσεις το λίπος στην κοιλιά με 5 απλούς τρόπους

Το άγχος και ο πανικός δεν βοήθησαν ποτέ κανέναν
  • A-
  • A+
Tips για απώλεια βάρους: Πώς μπορείς να μειώσεις το λίπος στην κοιλιά σου με απλό τρόπο.

Είναι γεγονός ότι άνδρες και γυναίκες εμφανίζονται πιο αγχωμένοι για την εμφάνισή τους αυτή την εποχή του χρόνου γιατί τα κιλά που ίσως πήραν το προηγούμενο διάστημα είναι δύσκολο να καλυφθούν πλέον με τα ρούχα. Αρχικά, πρέπει να διευκρινήσουμε ότι όλοι περνάμε περιόδους άγχους ή έλλειψης χρόνου που δεν μας επιτρέπουν να ασχοληθούμε με τον εαυτό μας όσο θα θέλαμε, αυτό όμως δε σημαίνει το τέλος του κόσμου. Αν τα κιλά που έβαλες σε ενοχλούν και θέλεις να κάνεις κάτι γι' αυτό, υπάρχουν τρόποι να απαλλαγείς.

Το χάσιμο του λίπους στο σημείο της κοιλιάς, είναι ένας στόχος που ενδιαφέρει πολλούς -άλλωστε είναι και ένα είδος πάχους που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας, αφού έχουν βρεθεί συνδέσεις με τον τύπου 2 διαβήτη και τις καρδιαγγειακές παθήσεις. Μπορείς να μετρήσεις το λίπος στην κοιλιά σου μετρώντας την περιφέρεια της μέσης: Πάνω από 102εκ. για τους άνδρες και 88εκ. για τις γυναίκες θεωρείται κοιλιακή παχυσαρκία. Ποιο είναι το μυστικό για να χάσεις στοχευμένα βάρος στο συγκεκριμένο σημείο; Διάβασε παρακάτω...

1. Μακριά από ζάχαρη και αναψυκτικά

Τα τρόφιμα με προσθήκη ζάχαρης είναι βλαβερά για την υγεία και επιβαρύνουν τον μεταβολισμό. Η ζάχαρη σε υγρή μορφή φαίνεται να είναι ακόμα χειρότερη, αφού έρευνες δείχνουν ότι ο εγκέφαλος δεν καταγράφει με τον ίδιο τρόπο τις θερμίδες που λαμβάνει από τα ζαχαρούχα αναψυκτικά, με αποτέλεσμα να καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες συνολικά.

Μπορείς να προσπαθήσεις να μειώσεις τη ζάχαρη στη διατροφή σου και να κόψεις εντελώς ροφήματα, όπως αναψυκτικά, χυμούς, κρύα τσάι, ενεργειακά ποτά, κτλ. Προτίμησε να πιεις νερό ή τσάι που έχεις βράσει και κρυώσει χωρίς να προσθέσεις ζάχαρη. Ακόμα καλύτερα, δοκίμασε να φας φρούτα που οι φυτικές τους ίνες περιορίζουν τις αρνητικές επιπτώσεις της φρουκτόζης.

2. Λιγότεροι υδατάνθρακες, περισσότερη πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι από τα πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά για απώλεια βάρους. Μπορεί να μειώσει σημαντικά τις λιγούρες και να αυξήσει το μεταβολισμό. Ακόμα βοηθάει στο να μην πάρεις πίσω τα κιλά που έχασες. Θα τη βρεις σε αφθονία σε αυγά, ψάρια, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, κρέας και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Η μείωση της κατανάλωσης υδατανθράκων επίσης μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος αφού μειώνει την όρεξη και την κατακράτηση υγρών που συνήθως δημιουργεί αυτό το πρήξιμο που σε ενοχλεί. Δεν χρειάζονται υπερβολές φυσικά, μπορείς απλά να αποφεύγεις τη ζάχαρη, τα γλυκά και το λευκό ψωμί για αρχή.

3. Συχνή γυμναστική

Η τακτική άσκηση είναι ένας καλός τρόπος όχι μόνο να χάσεις βάρος, αλλά να παραμένεις υγιής και να ζήσεις πολλά χρόνια. Δυστυχώς εδώ δεν μπορείς να εστιάσεις σε ένα είδος ασκήσεων για να χάσεις τοπικά λίπος -έρευνα έδειξε ότι 6 εβδομάδες κοιλιακών ασκήσεων δεν είχαν καμία εμφανή διαφορά στην περιφέρεια της μέσης ή στο λίπος της κοιλιάς. Αντίθετα, η προπόνηση με βάρη και οι αερόβιες ασκήσεις μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια λίπους σε όλο το σώμα και να αποτρέψουν την επιστροφή των κιλών. Επιπλέον, η άσκηση μειώνει τις φλεγμονές, ρίχνει τα επίπεδα ζάχαρης στο αίμα και βελτιώνει το μεταβολισμό.

4. Αλάτι who?

Το αλάτι σίγουρα νοστιμίζει τα φαγητά μας αλλά δυστυχώς μόνο αυτό το καλό κάνει. Σε γενικές γραμμές ανεβάζει την πίεση και ενισχύει την κατακράτηση υγρών, η οποία σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει πρήξιμο και φούσκωμα. Προτίμησε να βάζεις στα φαγητά που μαγειρεύεις μπαχαρικά και βότανα που δίνουν γεύση και περιέχουν πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες -όπως ρίγανη, θυμάρι, κουρκουμά, πιπέρι καγιέν, γαρύφαλλο, κανέλα, δάφνη, κτλ.

5. Βαθιές ανάσες

Ξέρω ξέρω, αν είχες 1€ κάθε φορά που κάποιος σου λέει να "μην στρεσάρεσαι" δε θα χρειαζόταν να δουλεύεις σήμερα. Η αλήθεια όμως είναι ότι πρέπει να το ακούμε συχνά μήπως κάποια στιγμή καταφέρουμε να το εφαρμόσουμε. Το στρες δημιουργεί πολλά προβλήματα στην υγεία μας, ένα από αυτά είναι και η υπερ-παραγωγή της κορτιζόλης που ευνοεί την συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Εν ολίγοις, όταν στρεσάρεσαι παχαίνεις οπότε καλό θα ήταν να βρεις χόμπι και δραστηριότητες που μπορούν να σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις.

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

6 tips για υγιές δέρμα τους καλοκαιρινούς μήνες
6 tips για τέλειο δέρμα τους καλοκαιρινούς μήνες
Γίνε Dolce Diva με τη νέα limited συλλογή καλλυντικών KIKO MILANO
Back to top