Αιδοίο: νέο πεδίο για τη βιομηχανία της ομορφιάς
© Pixabay

Αιδοίο: νέο πεδίο για τη βιομηχανία της ομορφιάς

Ένας νέος κλάδος των καλλυντικών αφορά την περιοχή «εκεί κάτω»
  • A-
  • A+
Καλλυντικά για το αιδοίο: ένας νέος αναδυόμενος κλάδος της βιομηχανίας της ομορφιάς προσφέρει όλο και περισσότερα προϊόντα για την αντιγήρανση του κόλπου.

Υπάρχει λόγος οι γυναίκες να περιποιούνται τον κόλπο τους όπως περιποιούνται το πρόσωπό τους, με στόχο την αντιγήρανση; Με μια καθημερινή ρουτίνα δηλαδή που περιλαμβάνει καθαρισμό, ενυδάτωση, μάσκες, ορούς, απολέπιση και λοιπά; Ένας ολοένα αναδυόμενος κλάδος της βιομηχανίας των καλλυντικών, η v-beauty (εκ του vagina), ισχυρίζεται πως υπάρχει λόγος. Όπως για το πρόσωπο, πριν φτάσεις στα μπότοξ και τα λίφτινγκ, κάνεις ό,τι μπορείς με κρέμες, έτσι και πριν φτάσεις στην αιδοιοπλαστική (πώς είπατε; ορίστε;), κάνεις ό,τι μπορείς με τα καλλυντικά της v-beauty. Είναι όμως ασφαλές όλο αυτό;

Προϊόντα που είδαμε στο ίντερνετ και αφορούν τον κόλπο: αρώματα, ενυδατικές σταγόνες αντιγήρανσης, ξηρό σαμπουάν, λάδια για την περιοχή του μπικίνι που μαλακώνουν την τρίχα πριν το ξύρισμα ή την αποτρίχωση, μάσκες για αναζωογόνηση της επιδερμίδας αλλά και ενυδάτωση της περιοχής μετά την αποτρίχωση, ταινίες που τις κολλάς στο εσώρουχο και ανακουφίζουν το περιναίο από φαγούρα, όπως και συμπληρώματα διατροφής για ένα ισορροπημένο pH.

Την κοσμετολογική ενασχόληση με το αιδοίο δεν είναι σίγουρο ότι την ξεκίνησε η Γκουίνεθ Πάλτροου, σίγουρα πάντως την υπηρετεί με πάθος. Στο σάιτ της προωθεί προϊόντα για την περιοχή «εκεί κάτω», ενώ δεν ξεχνάμε τις προτάσεις της για vagina spa και για κεριά που μυρίζουν όπως το αιδοίο της.

Οι γυναικολόγοι και οι δερματολόγοι λένε πως το αιδοίο είναι αύταρκες όσον αφορά την αυτοπροστασία του, άρα, πέρα από την καθημερινή υγιεινή, πρόσθετα προϊόντα δεν είναι στην ουσία απαραίτητα. Επιπλέον, το δέρμα μέσα και γύρω από τον κόλπο είναι εξαιρετικά ευαίσθητο και η έκθεσή του σε υπερκαθαρισμό ή σε βαριές χημικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένων των αρωμάτων, μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό. Ας τα λάβουμε υπόψη μας όλα αυτά.

Κάθε βιομηχανία ψάχνει τομείς για να επεκταθεί, βρίσκοντας κενά στην αγορά ή δημιουργώντας τεχνητές ανάγκες. Και η βιομηχανία της ομορφιάς ανιχνεύει τις γυναικείες ανασφάλειες, για να τις κατευνάσει στη συνέχεια με τα προϊόντα της. Αφού κατέκτησε με τις υπηρεσίες της το πρόσωπο, τα μαλλιά, το σώμα, τις πατούσες και τις μασχάλες μας, πλέον επιχειρεί να αλώσει το τελευταίο ιδιωτικό οχυρό, το αιδοίο. ΟΚ.

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κοπέλα σε παραλία
Τα must αντηλιακά και προϊόντα περιποίησης του καλοκαιριού
Καλοκαιρινό μακιγιάζ: Τι είναι on-trend
Καλοκαιρινό μακιγιάζ: Τι είναι on-trend και τι όχι για φέτος
Back to top