Η Νάταλι Πόρτμαν βγάζει τις ωραιότερες selfies

Με το νέο μέικ απ της Dior

A.V. Team |

Ολοκαίνουργια βάση για μέικ απ που είναι ιδανική για το φωτογραφικό φακό λανσάρει η Dior με κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας τη Νάταλι Πόρτμαν. 

Έρευνα της Dior δείχνει πως το 70% των γυναικών νιώθουν ότι το δέρμα τους μοιάζει βαρετό, θαμπό, με σκιές ή ερυθρότητα όταν βλέπουν τους εαυτούς τους σε φωτογραφίες ή selfies στα social media. Πάνω από το 40% παραδέχεται ότι αναζητά στο μέικ απ του την εμπιστοσύνη να φωτογραφηθεί. 

image

Η νέα βάση μέικ απ που ονομάζεται Diorskin Star είναι πλούσια σε τιτάνιο και λέγεται πως βοηθάει τις γυναίκες να βγάλουν την τέλεια selfie. Είναι σχεδιασμένο για να συλλαμβάνει το φυσικό φως στο πρόσωπο και να ενισχύει τα ζυγωματικά και τα μάτια προσφέροντας λάμψη στο θαμπό δέρμα και μειώνοντας γυαλάδες, ρυτίδες, κοκκινίλες ή διχρωμίες.

Οι επιστήμονες πέρασαν δυο ολόκληρα χρόνια δημιουργώντας μια φόρμουλα που περιέχει «έξυπνες χρωστικές», οι οποίες βοηθούν στη διάχυση του φυσικού και του τεχνητού φωτός πάνω στο δέρμα. Η εταιρεία υποστηρίζει πως το νέο μέικ άπ κάνει τους χρήστες να δείχνουν έτοιμοι για το φως της φωτογραφίας χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψουν ώρες μπροστά στον καθρέφτη.

image

Η ειδικά διαμορφωμένη του φόρμουλα που περιέχει σφαιρίδια διοξειδίου του πυριτίου, εξουδετερώνει τις ατέλειες στο χρώμα και την υφή της επιδερμίδας. «Ζούμε πλέον στην ψηφιακή εποχή όπου ο καθένας είναι φωτογράφος και είναι σημαντικό το μέικ άπ μας να είναι έτοιμο για την κάμερα», λέει ο Κάρλοζ Φερας γνωστός μέικ απ άρτιστ πολλών διασήμων.

Η τιμή του προϊόντος αναμένεται να κυμανθεί στις 32 αγγλικές λίρες  δηλαδή περίπου στα €40.