Bonne Étoile: Θα αγόραζες άρωμα 255 ευρώ για το μωρό σου;
«Είναι το πρώτο βήμα (ενός μωρού) στο σύμπαν του αρώματος» λέει ο Οίκος
Ο Οίκος Dior συμπλήρωσε τη σειρά Baby Dior με το Bonne Étoile, ένα ελαφρύ άρωμα για βρέφη, με την υπογραφή του Francis Kurkdjian.
Ο Dior επεκτείνει τα προϊόντα ομορφιάς του Οίκου λανσάροντας ένα άρωμα και μια σειρά καλλυντικών περιποίησης του βρεφικού δέρματος. Το άρωμα εντάχτηκε στη σειρά Baby Dior, που γεννήθηκε το 1970, φέρει την υπογραφή του Francis Kurkdjian, ονομάζεται Bonne Étoile, έχει νότες από ζουμερό αχλάδι, βαμβάκι και πέταλα λουλουδιών, και περιγράφεται ως «αρωματισμένο νερό». Πρόκειται δηλαδή για ένα πολύ ελαφρύ άρωμα που δεν περιέχει οινόπνευμα ώστε να αποφεύγονται οι ερεθισμοί.
Σύμφωνα με τον Οίκο, το Τυχερό Αστέρι (αυτό σημαίνει Bonne Étoile) «είναι το πρώτο βήμα (ενός μωρού) στο σύμπαν του αρώματος». Είναι «η επίκληση της γλυκύτητας, μια πρόσκληση στην τρυφερότητα της παιδικής ηλικίας, η ηλικία που ξυπνούν οι αισθήσεις, όπου το γέλιο ενός παιδιού μαγεύει και τα όνειρα βασιλεύουν».
To Bonne Étoile κοστίζει 255 ευρώ (τα 100 ml), κάπως πολλά ομολογούμενως για βρεφική/παιδική κολόνια (κι όχι μόνο). Target group είναι προφανώς οι γονείς που το φυσάνε και ξοδεύουν και για τον εαυτό τους αντίστοιχα ποσά, αλλά και άτομα (ας πούμε νονοί) που θέλουν να δωρίσουν κάτι ακριβό. Για την ώρα όλοι όσοι ενδιαφέρονται θα πρέπει να υπομείνουν μια κάποια αναμονή για να αποκτήσουν το άρωμα, γιατί υπάρχει λίστα αναμονής.
Ο Kurkdjian εντάχτηκε στον Dior το 2021 ως δημιουργικός διευθυντής του τομέα αρωμάτων. Έχει δημιουργήσει στο παρελθόν αρώματα best seller, όπως το Le Male του Jean Paul Gaultier αλλά και το Baccarat Rouge 540, που κυκλοφορεί από το δικό του label.
Η νέα σειρά περιποίησης του βρεφικού δέρματος αποτελείται από τρία προϊόντα. Υπάρχει το καθαριστικό La Mousse Très Fondante, η ενυδατική Le Lait Très Tendre και ένα καθαριστικό για πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες, το L'Eau Très Fraîche.
Τα καλλυντικά και κυρίως τα αρώματα είναι ο τομέας στον οποία σαφέστατα υπερέχει ο Dior. Το 2022 οι σειρές αρωμάτων και προϊόντων ομορφιάς κατέγραψαν αύξηση εσόδων 17 τοις εκατό, μια αύξηση που οφείλεται κυρίως στα Miss Dior, J'Adore και Sauvage. Η δε Sauvage, με πρόσωπό της τον Τζόνι Ντεπ, είναι το άρωμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο.