Αυτός είναι ο νέος φόβος των απανταχού cheaters
Τα νέα και καινοτόμα καλλυντικά που θα κυριαρχήσουν στην αγορά του 2024
Ποιες είναι οι νέες τάσεις και οι καινοτομίες στον τομέα της ομορφιάς που αναμένεται να επικρατήσουν την επόμενη χρονιά
Καλλυντικά: Ποια θα είναι τα νέα καινοτόμα προϊόντα που θα εμφανιστούν και θα επικρατήσουν στην αγορά το 2024.
Ένα νέο κύμα τάσεων, προϊόντων και συστατικών αναμένεται με τη νέα χρονιά να κατακλύσει την αγορά καλλυντικών με την υπόσχεση να φέρει την επανάσταση στις ρουτίνες περιποίησης και ομορφιάς. Η κοσμετολογία συναντά για τα καλά την τεχνολογία και δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα με κωδικούς «εξειδίκευση» και «εξατομίκευση».
Μία από τις κυρίαρχες τάσεις θα είναι η περιποίηση του δέρματος με βάση τις ορμονικές διακυμάνσεις του σώματος. Η κατανόηση του αντίκτυπου των ορμονικών αλλαγών στην ομορφιά και την ευεξία κατά τη διάρκεια της εμμηνόρροιας, της εγκυμοσύνης και την εμμηνόπαυσης φέρνει νέα προϊόντα που σχετίζονται με τον ορμονικό κύκλο. Αν τα καλλυντικά για την αντιμετώπιση της ορμονικής έξαρσης της ακμής είναι πολύ παλιά ιστορία, το 2024 προκύπτουν νέα πολύ πιο εξειδικευμένα, όπως διαφορετικοί οροί για κάθε εβδομάδα του μήνα, ή κρέμες που στοχεύουν στη λείανση των σημαδιών από τη μείωση των οιστρογόνων και του κολλαγόνου κατά την εμμηνόπαυση.
Ένας άλλος τομέας ανάπτυξης θα είναι το «στρεσαρισμένο δέρμα». Μελέτες έχουν δείξει ότι το στρες μπορεί να ξεσπάσει στο δέρμα δημιουργώντας φλεγμονές, εξάρσεις, ερυθρότητα, διακυμάνσεις στην ξηρότητα και λιπαρότητα. Αν έχετε παρατηρήσει ποτέ αλλαγές στο δέρμα σας αλλά δεν έχετε καταφέρει να εντοπίσετε την αιτία, το άγχος θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ο ένοχος. Το 2024, θα διατίθενται στην αγορά όλο και περισσότερα προϊόντα για την αντιμετώπιση της ευαισθησίας του δέρματος απέναντι στο άγχος, με καταπραϋντικά συστατικά, όπως η βρώμη, και αρώματα ηρεμίας, όπως η λεβάντα και το γιασεμί.
Σύμφωνα με τα προγνωστικά, τα patches, τα επιθέματα, θα μπουν για τα καλά στη ρουτίνα ομορφιάς. Τα patches είναι μια συμπληρωματική μορφή αυτοφροντίδας, χαμηλού κόστους και με άμεσα αποτελέσματα. Όλοι λίγο πολύ είμαστε εξοικειωμένοι με τα επιθέματα κάτω από τα μάτια για να σβήσουν σε μερικά λεπτά οι μαύροι κύκλοι και οι σακούλες, όμως πλέον, στα ράφια θα βρίσκει κανείς επιθέματα για κάθε «νόσον»: αντηλιακά επιθέματα, επιθέματα ευεξίας, επιθέματα αρωματοθεραπείας, ακόμη και επιθέματα κατά των ρυτίδων.
Το πιο οικολογικό και εξωπραγματικό trend της νέας χρονιάς θα είναι η «υπερ-εξατομίκευση», δηλαδή η κατά παραγγελία δημιουργία προϊόντος αποκλειστικά και μόνο για μας. Αντί να πρέπει να διαλέξουμε ένα σκεύασμα για «όλους τους τύπους δέρματος» ή για «μεικτές επιδερμίδες», γενικά και αόριστα, με τη βοήθεια της AI θα δημιουργούνται φόρμουλες ειδικά για τις ανάγκες του δικού μας δέρματος. Με τον τρόπο αυτό θα μειωθεί η σπατάλη πόρων και χρημάτων τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τα brands, και μάλιστα με πολύ καλύτερα αποτελέσματα στο πρόσωπό μας.
Στο κομμάτι του καθαρισμού, οι ανακοινώσεις είναι μάλλον ασαφείς. Θα κυριαρχήσουν υβριδικά καθαριστικά που θα βελτιώσουν τη ρουτίνα και θα καταστήσουν άχρηστο τον διπλό καθαρισμό.
Καθώς τα ποσοστά καρκίνου του δέρματος παγκοσμίως αναμένεται να αυξηθούν κατά 11% έως το 2050 (λόγω της κλιματικής κρίσης), είναι λογικό ότι η κατηγορία των αντηλιακών απασχολεί έντονα την επιστήμη της κοσμετολογίας. Εκτός από την απειλή του καρκίνου του δέρματος, η πλειονότητα των σημαδιών γήρανσης του δέρματος προκαλείται από την έκθεση στον ήλιο, επομένως προβλέπεται η ανάπτυξη αντηλιακών υβριδίων (όχι μόνο κρέμες αλλά και οροί, αρωματικά σπρέι και μέικ απ) που θα παρέχουν ασφαλείς και αποτελεσματικές λύσεις αντηλιακής φροντίδας.