Martin Scorsese και Timothée Chalamet συνεργάζονται για το νέo άρωμα Bleu de Chanel
Μία ασπρόμαυρη σκηνοθετική αποτύπωση του ντουέτου: υπερέκθεση και εσωτερική αναζήτηση
Bleu de Chanel: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του νέου αρώματος από τον Martin Scorsese και τον Timothée Chalamet
Μια καμπάνια σκηνοθετημένη από τον θρύλο του κινηματογράφου Martin Scorsese και ενσαρκωμένη από τον ηθοποιό και πρεσβευτή του Bleu de Chanel Timothée Chalamet εγκαινιάζει μια νέα εποχή για το εμβληματικό άρωμα του οίκου Chanel. Εμπνευσμένοι από τη μαγνητική έλξη και το διαχρονικό πνεύμα αυτού του φρέσκου, φωτεινού αρώματος, ο Scorsese, ένα είδωλο, και ο Chalamet, ένας από τους πιο τολμηρούς ηθοποιούς αυτής της γενιάς, υποψήφιος για Όσκαρ και τρεις φορές υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα, συνεργάζονται για πρώτη φορά για να δημιουργήσουν μια σύγχρονη εικόνα της ελεύθερης, τολμηρής και αποφασιστικής αυτογνωσίας.
Martin Scorsese και Timothée Chalamet συνεργάζονται για το νέo άρωμα Bleu de Chanel
Μετά τη σκηνοθεσία της πρώτης καμπάνιας Bleu de Chanel το 2010, ο Martin Scorsese χρησιμοποιεί και πάλι τη δημιουργική του ιδιοφυΐα για να απεικονίσει τις πολλές πτυχές ενός ανθρώπου που χαράζει το δικό του δρόμο. Σε έναν κόσμο όπου τα λαμπερά φώτα της φήμης τείνουν να μας τυφλώνουν και να μας αποπροσανατολίσουν από την πραγματικότητα, ο Timothée Chalamet υποδύεται έναν άνθρωπο που ξεκινά μια αναζήτηση για να βρει τον εαυτό του, ακολουθώντας μόνο το ένστικτό του, σε έναν βαθιά ειλικρινή ρόλο που γράφτηκε μόνο γι' αυτόν.
This browser does not support the video element.
«Ο κόσμος έχει αλλάξει. Υπάρχει μια άλλη πτυχή της διασημότητας κατά κάποιο τρόπο. Η οποία είναι ακόμη πιο ακραία από ότι πριν από 10 ή 15 χρόνια», δήλωσε ο Martin Scorsese.
Η ταινία του Αμερικανού σκηνοθέτη εξερευνά τη λεπτή αμφιθυμία ανάμεσα στην υπερέκθεση που συνεπάγεται η φήμη, η οποία αναγκάζει τον ηθοποιό να ζει μια σεναριακή εκδοχή της ζωής του, και τη βαθιά επιθυμία του να αναζητήσει την αυθεντικότητα στη δουλειά του, αλλά και τη ζωή του. Σαν ένα κάλεσμα να αγκαλιάσει κανείς την αληθινή του ουσία, οι γεμάτες αντιθέσεις σκηνές που έχουν γυριστεί σε ασπρόμαυρο χρώμα απεικονίζουν τη δυαδικότητα μεταξύ της προσωπικότητας του διάσημου χαρακτήρα και της σκοτεινής πλευράς του, ενώ οι αναλαμπές του μπλε, συμβολίζουν την ελπίδα και χαρίζουν αισιοδοξία.
This browser does not support the video element.
Αυτή η παιχνιδιάρικη χρήση του χρώματος κορυφώνεται στην τελική σκηνή, στην οποία ο χαρακτήρας του Chalamet, βυθισμένος στο μυστηριώδες και χαρισματικό μπλε, έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με την εσωτερική του αλήθεια, απεικονίζοντας το μήνυμα της καμπάνιας: «Βρες το μπλε σου, βρες τον εαυτό σου». (“Find your blue, find yourself.”)
This browser does not support the video element.