Η επίδειξη ήταν αφιερωμένη στις γυναίκες που σπάνε τα δεσμά και «πετούν» ψηλά
Μάργκοτ Ρόμπι και Τζέικομπ Ελόρντι στη νέα αισθησιακή διαφήμιση της Chanel
«Όταν σκέφτομαι το είδος της γυναίκας που θα μπορούσε να φορέσει το Chanel No. 5, σκέφτομαι ότι είναι ισχυρή, ότι έχει επιθυμίες», λέει η Μάργκοτ Ρόμπι
Chanel No5: Στην καμπάνια του νέου αρώματος "See you at 5" πρωταγωνιστούν οι Μάργκοτ Ρόμπι και Τζέικομπ Ελόρντι
Είναι καλοκαίρι, η πιο άγρια εποχή. Εκείνη είναι ξυπόλητη με ένα Chanel ασπρόμαυρο παρεό να καλύπτει το σώμα της. Αγναντεύει από το παράθυρο και σκέφτεται εκείνον τον γοητευτικό και αινιγματικό άντρα. Έτσι ξεκινάει το φιλμ της νέας καμπάνιας του εμβληματικού αρώματος Chanel No. 5 με πρωταγωνιστές τη Μαργκοτ Ρόμπι και τον Τζέικομπ Ελόρντι που κυκλοφόρησε στις 14 Οκτωβρίου.
Μάργκοτ Ρόμπι και Τζέικομπ Ελόρντι στη νέα καμπάνια Chanel No5
«Θα σε δω στις 5», ψιθυρίζει η Μάργκοτ διαβάζοντας το μήνυμα στην οθόνη του κινητού της. Σκιτσάρει ένα χαμόγελο στη σκέψη αυτού του θρασύτατου συνθήματος που έχει κάνει δικό της. Ναι, είναι ισχυρή. Γελάει. Είναι μοναδική και μερικές φορές ριζοσπαστική, όπως ακριβώς και το άρωμα που φέρει την υπογραφή της, το N°5. Στα μάτια της που ανοιγοκλείνουν, βλέπουμε την αντανάκλαση του μπουκαλιού.
Εκείνη ετοιμάζεται για το ρομαντικό ραντεβού τους και επιλέγει ένα κόκκινο Chanel τουίντ μπλέιζερ και μία μίνι φούστα, ενώ τελειοποιεί το outfit της με τις τελευταίες πινελιές: μερικά σπρέι Chanel No. 5. Ο Ελόρντι καβαλάει τη μοτοσικλέτα του στο δρόμο προς το Big Sur της Καλιφόρνια, γοητευμένος από αυτή τη γυναίκα με το λαμπερό χαμόγελο και τη μαγνητική αύρα. Εκείνη μπαίνει στο κάμπριο αυτοκίνητό της, ακολουθεί τις καμπύλες του δρόμου και κινείται προς το μέρος του. Η έκφρασή της είναι χαλαρή και γεμάτη αυτοπεποίθηση.
Πλησιάζουν ο ένας τον άλλον... πρόκειται να διασταυρωθούν οι δρόμοι τους, αλλά μια πανοραμική προβολή από drone δείχνει ότι μόλις έχασαν ο ένας τον άλλον. Ο ένας φτάνει στο σπίτι του άλλου- το λες και κακή συνεννόηση. Και έτσι το ραντεβού για την ώρα ματαιώνεται- το λες και plot twist. H ξανθιά γοητευτική γυναίκα δεν πτοείται, ούτε «ξενερώνει». Αντιθέτως, ξεσπά σε γέλια. Φοράει το κόκκινο φλογερό ολόσωμο της και γεμάτη ηρεμία, σιγουριά και αυτοπεποίθηση κάνει μία βουτιά στο νερό.
Δεν τη νοιάζει πραγματικά. Ξέρει ότι η επιθυμία είναι αυτό που μετράει περισσότερο. Η προσμονή της απόλαυσης είναι πολύ πιο ρομαντική από την απόλαυσή της. Εκτός από την περίπτωση μιας διαχρονικής χειρονομίας: αυτής ανάμεσα σε μια γυναίκα, το δέρμα της και το άρωμά της. Αγκαλιάζει την παρούσα στιγμή και απολαμβάνει την ελευθερία της να είναι ο εαυτός της: ολοκληρωμένη, ανεξάρτητη, γαλήνια μέσα στη θηλυκότητά της και απαλλαγμένη από κάθε ανάγκη για εξωτερική επιβεβαίωση.
«Υπάρχει κάτι εγγενώς παθιασμένο και δυνατό στο κόκκινο χρώμα. Υπάρχει μια πραγματική δύναμη και σε αυτό το άρωμα», δήλωσε η Ρόμπι στη Vogue για τη συνεργασία της με τη Chanel σε συνέντευξη που δημοσιεύτηκε τη Δευτέρα. «Όταν σκέφτομαι το είδος της γυναίκας που θα μπορούσε να φορέσει το Chanel No. 5, σκέφτομαι ότι είναι ισχυρή, ότι έχει επιθυμίες».
«Η πρώτη μου ανάμνηση για το Chanel No. 5 είναι η διαφήμιση της Nicole Kidman σε σκηνοθεσία του Baz Luhrmann», λέει. «Ήμουν ίσως 14 ετών και το Moulin Rouge ήταν τόσο μεγάλο. Θυμάμαι το διαφημιστικό τόσο έντονα. Και επειδή η Νικόλ είναι Αυστραλή, μου έδωσε αυτή την πρώτη μικρή αναλαμπή του τύπου: “Ω, ίσως αυτά τα όνειρα να είναι εφικτά”. Κάποιος άλλος από τη χώρα μου το έκανε. Ίσως μπορώ κι εγώ», λέει η Ρόμπι.
Η ίδια προσέθεσε για το στυλ της στο 2λεπτο κλιπ: «Στην Αυστραλία, μας αρέσει η αβίαστη ομορφιά, αλλά με έναν άνετο τρόπο. Νομίζω ότι η ομορφιά των Γαλλίδων είναι επίσης αβίαστη, αλλά με έναν πιο συγκροτημένο τρόπο. Είναι δύσκολο να το πετύχεις, αλλά νομίζω ότι είναι αυτό για το οποίο όλες προσπαθούμε». Η κόκκινη φούστα της Μάργκοτ Ρόμπι παραπέμπει σε εκείνη που φορούσε η Κάρολ Μπουκέ στο Monuments (1986), τη διαφημιστική ταινία του Ρίντλεϊ Σκοτ που γυρίστηκε στη Γιούτα.
Σημειώνεται ότι η Ρόμπι και Ελόρντι θα συμπρωταγωνιστήσουν επίσης ως Catherine και Heathcliff στην τελευταία μεταφορά του κλασικού μυθιστορήματος της Emily Brontë, Ανεμοδαρμένα Ύψη, το οποίο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά το 1847. Λεπτομέρειες σχετικά με την πλοκή δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές.
Το φιλμ της νέα καμπάνιας Chanel No5 υπογράφει ο Luca Guadagagnino
Το “See You at 5” του Luca Guadagnino είναι μια ταινία πρωτοφανούς διάρκειας για το N°5: δύο λεπτά και είκοσι δευτερόλεπτα που βασίζεται σε ένα αυστηρά αρθρωμένο, σχολαστικά σχεδιασμένο σενάριο, το οποίο απεικονίζει δίκαια το εκλεπτυσμένο, αποφασιστικά μοντέρνο σύμπαν του εμβληματικού αρώματος CHANEL, καθώς και τη γοητευτική, απελευθερωμένη γυναικεία προσωπικότητα που βρίσκεται στο επίκεντρό του, συνδυάζοντας φαντασμαγορία, χιούμορ και ασέβεια.
Ο Luca Guadagnino είναι ένας μαέστρος του αισθησιακού κινηματογράφου που φτάνει στην πυράκτωση, όπως στο Call Me by Your Name (2018). Σκηνοθέτησε το “See You at 5” σε 35 mm για να αποκαλύψει καλύτερα τους κόκκους του δέρματος, τους κραδασμούς ενός πρώτου ραντεβού που δονείται ανάμεσα σε μια γυναίκα και το αντικείμενο του πόθου της, τον οποίο υποδύεται ο Τζέικομπ Ελόρντι, το είδωλο των millennials από την τηλεοπτική σειρά Euphoria και το θρίλερ Saltburn (παραγωγή Μάργκοτ Ρόμπι).
Η φιλόδοξη ιστορία αυτής της νέας ταινίας μετατρέπει ένα ρομαντικό μπρος-πίσω σε μια αξέχαστη επική ιστορία, αυτή του ραντεβού, υπενθυμίζοντάς μας την αξία αυτού του αρώματος, το οποίο είναι ταυτόχρονα άμεσο και αθάνατο.
Ναι στο 5. Ναι στην ανυπομονησία της αγάπης. Ναι στην υπόσχεση του αγνώστου. Όμως να θυμάσαι ότι όλα μπορούν να πάνε στραβά. Το ρίσκο όμως είναι ακαταμάχητο.