Η Jennifer Lawrence λατρεύει το photoshop
Το νέο πρόσωπο του Dior είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι;
Η Jennifer Lawrence, κάτοχος Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου από τις 24 Φεβρουαρίου («Οδηγός αισιοδοξίας») και φανατική οπαδός του στυλ είμαι-κι-εγώ-κορίτσι-της-διπλανής-πόρτας, είναι το πρόσωπο της ανοιξιάτικης διαφημιστικής καμπάνιας της Miss Dior handbag.
Ωστόσο, οι φωτογραφίες της καμπάνιας προκάλεσαν αντιφατικά σχόλια, καθώς δε φαίνεται να αποτυπώνουν την προσωπικότητα της ηθοποιού: μινιμαλιστικές και κομψές, αλλά όχι αντιπροσωπευτικές του στυλ της, είναι πολύ Dior και καθόλου Jennifer Lawrence. Η Huffington Post τις χαρακτήρισε βαρετές, τονίζοντας πως η Lawrence είναι αξιολάτρευτη, ζωηρή και γκαφατζού, στοιχεία που απουσιάζουν παντελώς από τις φωτογραφίες.
Η 22χρονη είναι πρέσβειρα της Miss Dior handbag από τον Οκτώβρη του 2012, θέση από την οποία έχουν περάσει στο παρελθόν η Marion Cotillard και η Mila Kunis. Ο Raf Simons, creative director του οίκου Dior, έχει δηλώσει πως εντυπωσιάστηκε από την κλασική ομορφιά της, αλλά και από τη θηλυκή δύναμη και την πολυπλοκότητα που καταφέρνει να προσδώσει στους ρόλους της, παρά τη νεαρή ηλικία της. Εκτός όμως από το υποκριτικό της ταλέντο, η Lawrence είναι γνωστή στο μικρόκοσμο του Χόλιγουντ για τις συνεντεύξεις της, αφού φροντίζει διαρκώς να κάνει σαφές πως, παρά το ότι είναι πια μια πασίγνωστη ηθοποιός, παραμένει ένα κορίτσι σαν όλα τα υπόλοιπα. Ίσως λίγο πιο αυθόρμητο.
Για παράδειγμα, το πρώτο πράγμα που είπε όταν ένας δημοσιογράφος της έδειξε τις φωτογραφίες της καμπάνιας κατά τη διάρκεια της τελετής των Όσκαρ, ήταν πως αυτό που βλέπει δεν της μοιάζει καθόλου. «Αγαπώ το photoshop περισσότερο από οτιδήποτε στον κόσμο», πρόσθεσε, επεκτείνοντας τη λίστα με τις διάσημες δηλώσεις της. Ανάμεσα σ’ αυτές, όταν προ διμήνου δε δίστασε να δηλώσει στο Vanity Fair πως θεωρεί την ηθοποιία «χαζή», αφού δε «σώζεις τη ζωή κάποιου, όπως οι πυροσβέστες που τρέχουν μέσα σε φλεγόμενα κτίρια. Απλώς κάνεις ταινίες».
Πέρα από το ότι δεν αυτολογοκρίνεται, φαίνεται να προτιμάει να αναφέρεται σε ζητήματα μη κολακευτικά για την ίδια. Έχει παραδεχτεί ότι τρέχει με περίεργο τρόπο, ότι χορεύει άχαρα, αφού αδυνατεί να συντονίσει τα άκρα της και ότι κατά τη διάρκεια της βραχύβιας καριέρας της στο μόντελινγκ «κατέστρεψε» μια φωτογράφιση, όταν αντί να ποζάρει σαν να παίζει ποδόσφαιρο, παρασύρθηκε και ξεκίνησε να παίζει στ’ αλήθεια. Όπως επίσης πως βαριέται να βγαίνει και πως κατά τη διάρκεια των εξόδων της δε σταματά να σκέφτεται τον καναπέ της και τα σήριαλ που χάνει, κάνοντας τη μισή (τουλάχιστον) Αμερική να ταυτιστεί μαζί της.
Με δηλώσεις όπως «τα βυζιά μου είναι άνισα» και «τρώω cheesesteaks πριν τις πρεμιέρες μου», η Lawrence μοιάζει να μην είναι Hollywood-correct, με ένα παιχνιδιάρικο και κάπως προκλητικό τρόπο. Βέβαια στην πραγματικότητα δε σπάει κάποιο στερεότυπο, απλώς υιοθετεί το πιο αντι-Χόλιγουντ στερεότυπο του Χόλιγουντ, αυτό του λίγο βαρετού κοριτσιού της διπλανής πόρτας, της σταρ που δε διαφέρει και πολύ από τις συνομήλικές της. Η διατήρηση αυτού του προφίλ φαίνεται να την απασχολεί ιδιαίτερα, έχει ωστόσο νόημα; Όπως επισήμανε και το Stylecaster, που έκανε μια μακροσκελή λίστα με της «κανονικές» δηλώσεις της, η Lawrence παραπροσπαθεί να μας πείσει για το πόσο «κανονική» είναι, ωστόσο και να μην το έκανε, μάλλον θα συνέχιζε να αρέσει το ίδιο.
Το backstage video της καμπάνιας: