Η δούκισσα του Σάσεξ στο πρώτο σόλο πρότζεκτ της ως μέλος της βασιλικής οικογένειας
Η Κέιτ πήρε το στέμμα από τη Μέγκαν - Κορυφαία royal influencer
Στην τρίτη θέση η πριγκίπισσα Σάρλοτ που νίκησε τον κατσούφη αδελφό της, Τζορτζ
Η Δούκισσα του Κέιμπριτζ στέφθηκε κορυφαία influencer της βασιλικής οικογένειας για το 2018 νικώντας στα σημεία τη νεοαφιχθείσα στο Μπάκιγχαμ Δούκισσα του Σάσεξ.
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση λιανικής πώλησης του eBay η Κέιτ Μίντλετον επηρεάζει περισσότερο τους καταναλωτές με τις στιλιστικές της επιλογές από ό,τι η Μέγκαν Μαρκλ. Το στιλ της και τα ρούχα της εγκυμοσύνης της συζύγου του πρίγκιπα Ουίλιαμ πυροδότησαν περισσότερες αναζητήσεις στο eBay από οποιοδήποτε άλλο μέλος της βασιλικής οικογένειας για το τρέχον έτος.
Ειδικότερα, τον Νοέμβριο του 2017 οι αναζητήσεις για παλτό εγκυμοσύνης τριπλασιάστηκαν μόνο και μόνο επειδή η Κέιτ ήταν έγκυος στο τρίτο της παιδί, τον πρίγκιπα Λουίς. Τον Απρίλιο όταν η Μίντλετον βγήκε από τη μαιευτική κλινική αγκαλιά με τον νεογέννητο πρίγκιπα οι αναζητήσεις για σύνολα με την υπογραφή της Jenny Packham διπλασιάστηκαν. Το κόκκινο φόρεμα που φορούσε εκείνη την ημέρα η Δούκισσα φέρει την υπογραφή της εν λόγω σχεδιάστριας.
Καθ' όλη τη διάρκεια του έτους οι στιλιστικές επιλογές της Κέιτ σε Jenny Packham, Alexander McQueen και Seraphine έφεραν συνολική αύξηση 20% στις αναζητήσεις, ενώ υπολογίζεται πως γίνονταν περίπου 43 ανά ώρα.
Η Μέγκαν Μαρκλ, η οποία φημίζεται για την προτίμησή της στη λαιμόκοψη-χαμόγελο, ήρθε δεύτερη. Η κορυφαία της στιγμή ήταν ο γάμος τον Μάιο στο Ουίνσδορ με τον πρίγκιπα Χάρι. Το νυφικό της - του οίκου Givenchy - προκάλεσε αύξηση 60% στις αναζητήσεις για τον συγκεκριμένο οίκο μόδας με περίπου 55 χτυπήματα ανά ώρα. Από τις πλέον δημοφιλείς εμφανίσεις της πρώην σταρ του «Suits» ήταν το φόρεμα της Stella McCartney για το πάρτι μετά τον γάμο.
«Αν και η Μέγκαν βρέθηκε ξεκάθαρα στο επίκεντρο όλων των περιοδικών μόδας φέτος, το ξεχωριστό και ιδιαίτερο στιλ της Κέιτ είναι αυτό που κέρδισε τους καταναλωτές», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του βρετανικού eBay, Ρομπ Χάτρελ.
Στην τρίτη θέση συναντάμε τη μικρή και πάντα επικοινωνιακή πριγκίπισσα Σάρλοτ, η οποία το 2017 ήταν πρώτη κορυφαία influencer της βασιλικής οικογένειας. Το φόρεμα που φορούσε η Σάρλοτ ως παρανυφάκι στο γάμο του θείου Χάρι και της θείας Μέγκαν πυροδότησε αύξηση της τάξεως του 60% σε παρόμοια προϊόντα.
Τέταρτος στην έκθεση του eBay ήρθε ο πρίγκιπας Τζορτζ χάρη στα πουκαμισάκια τύπου Πίτερ Παν που φορά, ενώ η γιαγιά βασίλισσα Ελισάβετ κερδίζει τις καρδιές των καταναλωτών με τις καρφίτσες της. Κάθε λεπτό στο eBay πωλούνται 16 καρφίτσες τύπου Ελισάβετ.