Για τη μεγάλη μάζα των τηλεθεατών, το όνομα Κρις Νοθ έχει το ίδιο ενδιαφέρον με το όνομα Έφη Παπαθεοδώρου: κανένα! Κι όμως, πίσω από τον Νοθ κρύβεται ο «Mr. Big» και από την Παπαθεοδώρου η «Θεοπούλα». Οι περιπτώσεις τους απλώς επιβεβαιώνουν την άποψη πως ένας ισχυρός ρόλος στην TV μπορεί να μποϊκοτάρει μια καριέρα και να καταπιεί έναν ολόκληρο άνθρωπο.
Ο Κρις Νοθ και ο Mr. Big είδαν τις ζωές τους να συνδέονται αξεδιάλυτα το 1998, όταν με την έναρξη του «Sex and the City» και οι δυο αγόρασαν ένα εισιτήριο για την επιτυχία. Κι αν το παρελθόν (όπως επίσης η ηλικία, το όνομα, το επάγγελμα, η οικογενειακή κατάσταση και λοιπά προσωπικά στοιχεία) του Big παρέμεινε μέχρι το τέλος τελείως άγνωστο, άρα μυθιστορηματικό, ο Νοθ δεν διστάζει να δημοσιοποιήσει λεπτομερώς το βιογραφικό του. Γεννήθηκε στις 13 Νοεμβρίου του 1954 στο Γουισκόνσιν, βαφτίστηκε Κρίστοφερ Ντέιβιντ, έχει ύψος 1.87 και είναι δεμένος οικογενειακώς με την Ευρώπη, αφού ο πατέρας του έχει γονίδια αλσατικά και η μητέρα του υπήρξε ανταποκρίτρια του τμήματος ειδήσεων του CBS στη Γηραιά Ήπειρο. Σε αντίθεση με τον Big, για τον οποίο το Παρίσι υπήρξε καρμικός προορισμός (σηματοδότησε έναν χωρισμό και την οριστική επανένωση με την Κάρι), ο Νοθ στα νιάτα του προσπέρασε τη Γαλλία και ταξίδεψε σε Αγγλία, Γιουγκοσλαβία και Ισπανία, όπου κι εγκαταστάθηκε για μικρά χρονικά διαστήματα.
Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Yale κι έκτισε σταδιακά και με προσεκτικά βήματα τη μάλλον περιορισμένη τηλεοπτική, κινηματογραφική και θεατρική του καριέρα. Ανήκοντας στο αρχικό καστ του «Νόμος και Τάξη», υποδύθηκε τον ντετέκτιβ Μάικ Λόγκαν για πέντε σεζόν, πρωταγωνίστησε σε μετρημένες τηλεοπτικές σειρές (στο επικό «Julius Caesar» δίπλα στους Ρίτσαρντ Χάρις και Κρίστοφερ Γουόκεν και στο «Good Wife»), πήρε Χρυσή Σφαίρα για τον Big και αποθεωτικές κριτικές για τις περισσότερες θεατρικές του παρουσίες, ενώ στον «Ναυαγό» του Ζεμέκις έπαιξε έναν άχαρο ρόλο, εμφανιζόμενος λίγο πριν το τέλος της 144 λεπτών ταινίας.
Επειδή δεν έχει καταφέρνει να αποφασίσει τι έχει περισσότερη πλάκα, η ηθοποιία ή οι μπίζνες, με το δεύτερο μάλλον ασχολείται με περισσότερη ζέση. Ιδιοκτήτης του νεοϋορκέζικου κλαμπ «The Cutting Room» και του πολυχώρου «Once Upon a Tea Cup», έχει πιάσει όλη την γκάμα του κεφιού: στα μαγαζιά του γίνονται από celebrity μέχρι παιδικά πάρτι!
Big deal
Όταν οι σεναριογράφοι του «Sex and the City» αποφάσισαν να σκιαγραφήσουν το χαρακτήρα του Big, δημιουργώντας από την αρχή ένα προειδοποιητικό πλαίσιο για τις επερχόμενες καταστροφές, σίγουρα δεν είχαν υπ’ όψιν τους τον άνθρωπο πίσω από το ρόλο. Ο Big είναι ένας καραγκαγκάν νάρκισσος: ένα μη διαθέσιμο συναισθηματικά παιδί που αδυνατεί ή αρνείται να δεσμευτεί, βάζοντας όρια στις σχέσεις· μια προσωπικότητα-καταπέλτης με διαρκή αίσθηση ανωτερότητας και παντοδυναμίας που υποχρεώνει την Κάρι σε δευτερεύοντα ρόλο, που την αναγκάζει να εξαρτά το πρόγραμμα και το μέλλον της από το mood ή τις φυγές του· ένας οπαδός του ιδεολογήματος «θα ζήσω ελεύθερο πουλί» που ψάχνει διαρκώς καινούργια κανάρα· ένας άντρας «βαρύς» που δεν μπορεί να προφέρει ούτε ένα «σ’ αγαπώ» και ζορίζεται να ανταποδώσει αγάπη· ένας ανασφαλής τύπος που κάνει τρυφερότητες μόνο για να αφήνει ανοικτές πόρτες και να κρατάει πισινές.
Με την αντρική «ουμανιστική» του συμπεριφορά, απέκτησε εκατομμύρια θαυμαστές, κυρίως άλλους νάρκισσους που βρήκαν το επιχείρημά τους για να αυτοθαυμαστούν, μεσήλικες με απωθημένη παιδικότητα, ανώριμους που ψάχνουν την επιβεβαίωση κυνηγώντας χίμαιρες και ποδόγυρους, αρσενικά που πιστεύουν πως η αισθησιακή ευκολία «σηκώνω φρύδι με νόημα» είναι πασπαρτού για τις γυναικείες καρδιές (μη χέσω!).
Η προσωπική ζωή του Νοθ κινείται μάλλον στην απέναντι όχθη. Μπορεί να ντύθηκε γαμπρός σε μεγάλη ηλικία (στα 58 του), όμως, με σαφή προτίμηση στο σοκολατί της επιδερμίδας, επισήμως είχε μόλις δύο, και μάλιστα μακροχρόνιες, σχέσεις: μία με την υπερμοντέλα Μπέβερλι Τζόνσον, η οποία δοκίμασε τα υποκριτικά της ταλέντα στο πικάντικο «Red Shoes Diaries», και μία με την καναδέζα ηθοποιό Τάρα Γουίλσον, η οποία από τον Ιανουάριο του 2008 είναι μητέρα του γιου του και σύζυγός του.
Ρόλος και άνθρωπος συναντώνται τελικά μόνο στη γοητεία, στο ζενπρεμιλίκι, στη μουσική παιδεία και στις προδοσίες προς τη Νέα Υόρκη, αφού και οι δύο δεν απέφυγαν τα σούρτα φέρτα σε άλλες πολιτείες των ΗΠΑ. Σε πείσμα μιας μερίδας αντρών, ο πραγματικός Κρις Νοθ θα μπορούσε να στοιχειοθετήσει την ήττα της μπλόφας που λέγεται Mr. Big απέναντι στην κολεκτίβα των Κάρι, Σαμάνθα, Σάρλοτ και Μιράντα (απέναντι σε όλες τις γυναίκες δηλαδή). Δεν είναι χλαπάτσας σαν τον Έινταν, κολλημένος χλιμίτζουρας σαν τον Μπέργκερ ή εξεζητημένος μαλάκας σαν τον Αλεξάντερ Πετρόφσκι. Διάγοντας έναν βίο χωρίς θεατές, παρά την κοινωνική και επαγγελματική του επιτυχία, αναζητά τις αλήθειες του περί σχέσεων μακριά από αντρικά θέσφατα και κλισέ, έχει την επιδεξιότητα να διασταυρώνει το ακαταμάχητο κουλ με την ευαισθησία. Άσε που τολμά να ομολογήσει την αυτάρκεια, την πληρότητα, την ευτυχία του: «Η πατρότητα είναι υπέροχη. Είμαι τυχερός που έχω δίπλα μου αυτό το κορίτσι, γιατί πιθανότατα είναι η καλύτερη μητέρα του κόσμου». Ο Mr. Big δεν θα το έλεγε ποτέ αυτό. Ή, τουλάχιστον, δεν θα το έλεγε ποτέ για την Κάρι. Τρομερή αδικία; Abso-fuckin-lutely!