Τι αποκαλύπτει νέο βιβλίο για τη ζωή του πριγκιπικού ζευγαριού
O Πρίγκιπας Χάρι τα βάζει με τα social media: Δημιουργούν μίσος
Ζήτησε πραγματική αλλαγή
Ο πρίγκιπας Χάρι στράφηκε κατά των εταιριών social media λέγοντας πως δημιουργούν «κρίση μίσους»
Ο Πρίγκιπας Χάρι επιτέθηκε στις εταιρίες social media λέγοντας πως δημιουργούν μία «κρίση μίσους» και κάλεσε για μία «πραγματική ψηφιακή μεταρρύθμιση».
Σε άρθρο γνώμης στο αμερικανικό επιχειρηματικό περιοδικό Fast Company, o Δούκας του Σάσεξ αποκάλυψε πως αυτός και η σύζυγος του, η Μέγκαν, ξεκίνησαν καμπάνια για αλλαγή στα social media πριν μερικές εβδομάδες.
Η εκστρατεία τους έρχεται την ίδια στιγμή με την καμπάνια Stop Hate For Profit (σταματήστε το κήρυγμα μίσους για κέρδη). Η συγκεκριμένη καμπάνια έπεισε αρκετούς μεγάλους διαφημιστές και διαφημιζόμενους στις ΗΠΑ και αλλού να σταματήσουν να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο σε Facebook και Instagram ως διαμαρτυρία για την μη εφαρμογή των πολιτικών κατά του κηρύγματος μίσους από τις εταιρείες social media.
«Κάποιοι ίσως να αναρωτηθούν γιατί μία καμπάνια που στοχεύει στην αλλαγή ασχολείται με τη διαδικτυακή διαφήμιση», έγραψε ο πρίγκιπας. Λοιπόν,πολλοί από εμάς αγαπάμε τα social media, είναι ένας φαινομενικά δωρεάν τρόπος να επικοινωνείς και να μοιράζεσαι. Όμως στην πραγματικότητα δεν είναι δωρεάν, το κόστος είναι μεγάλο», γράφει και συνεχίζει:
«Κάθε φορά που κάνεις κλικ μαθαίνουν κάτι για σένα. Οι πληροφορίες μας, ιδιωτικά δεδομένα και άγνωστες συνήθειες πωλούνται για διαφημιστικό χώρο και δολάρια. Το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο από ό,τι φαίνεται. Ενώ κανονικά εμείς είμαστε οι καταναλωτές που αγοράζουν ένα προϊόν, στον κόσμο των social mediα εμείς είμαστε το προϊόν».
Ο Χάρι ζητά από τους διαφημιζόμενους και τους διαφημιστές «να χρησιμοποιήσουν την επιρροή τους όπως και τα χρήματα που ξοδεύουν, ώστε να απαιτήσουν πραγματική αλλαγή από ακριβώς αυτά τα μέρη που δίνουν καταφύγιο και εργαλεία σε όσους προωθούν το μίσος και τον διχασμό».
Απόδοση από Guardian