Η Beyoncé και ο Jay-Z γίνονται τα πρόσωπα της Tiffany & Co.
Beyoncé και Jay-Z / © Mark Mainz/Getty Images
Celebrities

Η Beyoncé και ο Jay-Z γίνονται τα πρόσωπα της Tiffany & Co.

Το πιο ισχυρό ζευγάρι του κόσμου συνεργάζεται με μια από τις σπουδαιότερες εταιρείες κοσμήματος

Η Beyoncé και ο Jay-Z γίνονται ambassadors της Tiffany & Co. στο πλαίσιο μιας νέας στρατηγικής μάρκετινγκ της εταιρείας προκειμένου να αλλάξει το προφίλ της.

Ο Jay-Z και η Beyoncé προστίθενται στο πλούσιο ρόστερ των ambassadors της Tiffany & Co., δίπλα στην Άνια -«Γκαμπί της Βασίλισσας»- Τέιλορ Τζόι και την ηθοποιό Τρέισι Έλις Ρος, κόρη της Νταϊάνας Ρος. Ένα κομμάτι της συμφωνίας περιλαμβάνει τη συμμετοχή του ζεύγους στις καμπάνιες της Tiffany & Co. και το λανσάρισμα νέων σχεδίων. 

Σύμφωνα με το High Snobiety, η Tiffany, η οποία βρίσκεται πλέον υπό την ομπρέλα της LVMH, δοκιμάζει νέες στρατηγικές μάρκετινγκ σε μια προσπάθεια να ανανεώσει το προφίλ της. Μια καμπάνια που κυκλοφόρησε ως πρωταπριλιάτικο αστείο έδειχνε να αλλάζει το εμβλημτικό μπλε χρώμα σε κίτρινο. Μια άλλη καμπάνια που προκάλεσε ποικίλα και αντιφατικά σχόλια ήταν η διαφήμιση με σλόγκαν «Not Your Mother’s Tiffany’s».

Η συνεργασία του ζεύγους Beyoncé και Jay-Z ανακοινώθηκε μέσα από το νέο τεύχος του Harper’s Bazaar. Στο εξώφυλλο φιγουράρει η Beyoncé, η οποία συνδυάζει ένα adidas outfit με κοσμήματα του οίκου. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Η Beyoncé, η οποία, σύμφωνα με το Forbes,  διαθέτει περιουσία ύψους 420 εκατομμυρίων δολαρίων,στο τέλος του μήνα θα κυκλοφορήσει με την adidas τη συλλογή Ivy Park Rodeo, εμπνευσμένη από το ροντέο του Χιούστον. Η ίδια λέει: «Εμπνευστήκαμε από την κουλτούρα και το στιλ του ροντέο του Χιούστον. Η συλλογή είναι μια μείξη της παιδικής μου ηλικίας στο Τέξας και της αμερικανικής ιστορίας. Μεγάλωσα πηγαίνοντας στο ροντέο του Χιούστον κάθε χρόνο. Ήταν μια φανταστική, διαφορετική και πολυπολιτισμική εμπειρία, όπου κάτι υπήρχε που να ενδιαφέρει κάθε μέλος μιας οικογένειας». 

Ο Jay-Z, ο πρώτος μαύρος δισεκατομμυριούχος του πλανήτη από το 2019, έχει επενδύσει κεφάλαια στην εταιρεία αθλητικών προϊόντων Fanatics, ένα brand του οποία η αξία υπολογίζεται στα 18 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice