Μια εμπειρία “Perfetto” από έναν σούπερ σταρ και ένα οσκαρικό dream team καλλιτεχνικών συντελεστών
Η Σίντι Κρόφορντ επιστρέφει στο 1992 για καλό σκοπό
Αναδημιούργησε μια εμβληματική της εικόνα από την εποχή που ξεκινούσε την καριέρα της
Η Σίντι Κρόφορντ αναδημιούργησε μια εικόνα της από το 1992, όταν πρωταγωνιστούσε σε σποτ της Pepsi, για να προσφέρει τα χρήματα σε νοσοκομείο του Ουισκόνσιν.
1992, Halfway House & Cafe, Καλιφόρνια. Η Σίντι Κρόφορντ οδηγεί ένα κόκκινο σπορ αμερικάνικο αμάξι. Σταματά μπροστά στο εστιατόριο και, προφανώς διψασμένη, αγοράζει από τον αυτόματο πωλητή μια Pepsi και την πίνει με μεγάλη ευχαρίστηση. Την όλη διαδικασία παρακολουθούν εκστασιασμένα δύο μικρά αγόρια.
Η Σίντι είναι 26 χρονών και έτοιμη να κατακτήσει τον κόσμο. Φορά λευκό top, σορτάκι τζιν και κόκκινες γόβες στιλέτο. Τα μαλλιά της έχουν το τέλειο καστανό χρώμα και τον τέλειο όγκο.
29 χρόνια μετά αναδημιουργεί την δεσπόζουσα εικόνα του διαφημιστικού για καλό σκοπό. Παρά τα 55 της χρόνια, διαθέτει αδιαμφισβήτητα ακόμα τη στόφα του top model.
Με το ίδιο ακριβώς outfit, με την ίδια ακριβώς κόμμωση χάρη στη συνδρομή του Peter Savic, μπροστά στο ίδιο εστιατόριο-καφέ, αλλά με φωτογράφο τον David Yarrow και με θεατές αντί για τα αγόρια δύο σκυλιά, φωτογραφίζεται με την ελπίδα να μαζέψει χρήματα για το νοσοκομείο παίδων του Ουισκόνσιν. Οι δεσμοί με το συγκεκριμένο ίδρυμα είναι ιδιαιτέρως συναισθηματικοί, αφού εκεί νοσηλεύτηκε ο αδελφός της με λευχαιμία.
Το πρότζεκτ πηγαίνει πάρα πολύ καλά, καθώς η Σίντι μας ενημερώνει στο instagram πως από την πώληση των φωτογραφιών έχουν ήδη συγκεντρωθεί ένα εκατομμύριο δολάρια.
Το 1992 είναι μια σημαδιακή χρονιά για τη Σίντι. Η διαφημιστική καμπάνια της Pepsi σηματοδοτεί την αρχή της καριέρας της. Τα outdoors που φέρουν την εικόνα της απομακρύνονται σύντομα από τους δρόμους, καθώς οι στατιστικές δείχνουν πως, όπου υπήρχαν, αυξήθηκαν τα τροχαία κατά 300 τοις εκατό! Μια καλή αρχή για να αρχίσει το μεγάλο σούσουρο για το πρόσωπο των μοιραίων outdoors.
Έχει ψηφιστεί από το Playboy ως πέμπτη πιο Σέξι Σταρ του 20ού αιώνα, έχει παρουσιάσει σόου τηλεοπτικά, έχει κάνει άπειρα εξώφυλλα σε περιοδικά, πασαρέλες, διαφημίσεις. Πάντα, ένα μέρος των εισοδημάτων της το προσφέρει σε οργανισμούς για ασθενείς με λευχαιμία, μια κίνηση-φόρος τιμής στον αδελφό της που τελικά έχασε τη ζωή του από τη νόσο. Ήταν, είναι και θα είναι μια επί γης θεά!