Ποιοι είναι για τον Μπραντ Πιτ οι δύο ωραιότεροι άνδρες στον κόσμο

Ο ένας δεν βρίσκεται πια στη ζωή

Newsroom |

Μπραντ Πιτ: Οι ωραιότεροι άνδρες στον κόσμο και η νέα κολεξιόν προϊόντων περιποίησης με την υπογραφή του ηθοποιού.

O Μπραντ Πιτ αποκάλυψε σε διεθνές μέσο σε ποιους θα έδινε τον τίτλο του ομορφότερου άνδρα στον κόσμο και θέλησε να πει δύο μόλις ονόματα, ενός ηθοποιού που βρίσκεται στη ζωή και ενός που έχει πεθάνει. 

«Ξέρετε, στον κόσμο της υποκριτικής, επειδή αυτή είναι η πρωινή μου δουλειά… η άμεση επιλογή μου είναι ο Πολ Νιούμαν» αποκάλυψε ο Μπραντ Πιτ και πρόσθεσε:«Επειδή γέρασε με τόση χάρη. Και σύμφωνα με όλα τα δημοσιεύματα, ήταν ένας πραγματικά ιδιαίτερος, δοτικός, ζεστός και ειλικρινής άνθρωπος».

Paul Newman © EPA

«Αν ήταν να ονομάσω κάποιον παρόντα, λοιπόν, θα έπρεπε να πω τον μαλ@@@ τον Τζορτζ Κλούνεϊ, γιατί, γιατί όχι;» είπε αστειευόμενος ο Μπραντ Πιτ. «Γιατί συνήθως πάντα τον βγάζω εκτός και πάντα με βγάζει εκτός. Και αυτή τη φορά θα κάνω το αντίθετο, μόνο αυτή τη φορά».

Τζορτζ Κλούνεϊ © EPA / KIMMO BRANDT

Ο Μπραντ Πιτ λανσάρει δική του κολεξιόν περιποίησης

Μιλώντας σε περιοδικό, ο Μπραντ Πιτ ανακοίνωσε τη νέα του κολεξιόν περιποίησης, που ονομάζεται Le Domaine Skincare ενώ αναφέρθηκε και σε μία από τις πρώην του που τον επηρέασαν να δημιουργήσει αυτή τη συλλογή προϊόντων περιποίησης. «Λατρεύω αυτό που έκανε η Γκουίνεθ Πάλτροου. Εξακολουθεί να είναι μια πραγματικά αγαπημένη φίλη και έχει χτίσει αυτή την αυτοκρατορία. Πάντα το είχε μέσα της αυτό και ήταν μια υπέροχη δημιουργική διέξοδος γι’ αυτήν. Στην πραγματικότητα, τώρα που το σκέφτομαι, ήταν μάλλον η πρώτη που με έκανε να πλένω το πρόσωπό του ακόμα και δύο φορές την ημέρα… ίσως».

Ο Μπραντ Πιτ είπε πως αν πρόκειται για το δικό του brand, δεν είναι το πρόσωπο της μάρκας. Ο ηθοποιός αποκάλυψε ακόμη ότι για τη δημιουργία προϊόντων του χρησιμοποιεί αντιοξειδωτικά με βάση τα σταφύλια από το Chateau Miraval. Πρόκειται για το κτήμα που είχε αποκτήσει στη Νότια Γαλλία με την πρώην σύζυγό του Αντζελίνα Τζολί το 2008. «Ξέρω ότι υπάρχουν νέα προϊόντα σχεδόν κάθε μέρα, αλλά αν δεν είχα δει μια πραγματική διαφορά οπτικά στο δέρμα μου, δεν θα είχαμε μπει καν στον κόπο».