Το podcast της Μέγκαν Μαρκλ επέστρεψε κατακρίνοντας τον τρόπο με τον οποίο το Χόλιγουντ αντιμετωπίζει τις γυναίκες ασιατικής καταγωγής.
Οι γυναίκες ασιατικής κουλτούρας και οι απεικονίσεις τους στο σινεμά απασχόλησαν το νέο podcast της Μέγκαν Μαρκλ © Max Mumby/Indigo/Getty Images
Celebrities

Μέγκαν Μαρκλ εναντίον «Kill Bill» για «τοξικά στερεότυπα» απέναντι στις γυναίκες της Ασίας

Η Δούκισσα του Σάσεξ κατακρίνει τις απεικονίσεις του Χόλιγουντ στο νέο της podcast

62224-137655.jpg
Newsroom |

Το podcast της Μέγκαν Μαρκλ επέστρεψε κατακρίνοντας τον τρόπο με τον οποίο το Χόλιγουντ αντιμετωπίζει τις γυναίκες ασιατικής καταγωγής.

Η Μέγκαν Μαρκλ επιτέθηκε στις καρικατούρες του Χόλιγουντ με γυναίκες ασιατικής κουλτούρας, καθώς συνεχίζει τη σειρά των podcast της, μετά το σύντομο διάλειμμα που ακολούθησε τον θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ.

Η Δούκισσα του Σάσεξ συζήτησε την απεικόνισή τους σε ταινίες όπως το «Austin Powers» και το «Kill Bill», καθώς και τη δική της εμπειρία από την κορεατική κουλτούρα στις ΗΠΑ, μαζί με τους καλεσμένους της: τη δημοσιογράφο Λίσα Λινγκ και την κωμικό Μάργκαρετ Τσο.

«Η Κυρία του Δράκου, η πλανεύτρα της Ανατολής, της οποίας η μυστηριώδης ξένη γοητεία περιγράφεται ως δελεαστική και θανατηφόρα. Αυτό έχει εισχωρήσει σε μεγάλο μέρος της ψυχαγωγίας μας», είπε.

«Αλλά αυτό το τοξικό στερεότυπο για τις γυναίκες ασιατικής καταγωγής, δεν τελειώνει μόνο όταν πέσουν οι τίτλοι». Η Μέγκαν Μαρκλ είπε ότι πολλές ταινίες αμερικανικής παραγωγής ευθύνονται για την παρουσίαση καρικατούρων γυναικών ασιατικής καταγωγής, ως υπερβολικά σεξουαλικές ή επιθετικές.

Η Λινγκ ανέφερε στην οικοδέσποινα του podcast ότι, όταν ήταν παρουσιάστρια στο Channel One, ονομαζόταν «καυτή ρεπόρτερ» στη Hot List του Rolling Stone, αλλά αντιμετώπισε ρατσιστική κακοποίηση στη συνέχεια. «Κάποιος στο χώρο εργασίας μου έκοψε αυτό το άρθρο, σχεδίασε λοξά μάτια στα μάτια, έγραψε «ναι, σωστά» και μετά το έβαλε ξανά στο γραμματοκιβώτιό μου», είπε.

«Ήταν σαν να εξαφανίστηκε κάθε ίχνος ενθουσιασμού που είχα. Ήταν τόσο καταστροφικό που κάποιος που θα έβλεπα κάθε μέρα στον χώρο εργασίας μου, όπου υποτίθεται ότι νιώθουμε άνετα, απλώς έτρεφε αυτά τα συναισθήματα για μένα και είχε το θράσος να το κάνει ρατσιστικό».

Η Λούσι Λιού, η οποία πρωταγωνίστησε στο «Kill Bill», είχε προηγουμένως αναφερθεί στους ισχυρισμούς ότι ο χαρακτήρας ήταν ένα παράδειγμα του στερεοτύπου της «Κυρίας του Δράκου», την οποία όρισε ως μια Ασιάτισσα που είναι «πονηρή και δόλια… [που] χρησιμοποιεί τη σεξουαλικότητά της ως ισχυρό εργαλείο χειραγώγησης, αλλά συχνά είναι συναισθηματικά και σεξουαλικά ψυχρή και απειλεί την αρρενωπότητα».

Γράφοντας για την Washington Post, είπε: «Το “Kill Bill” διαθέτει τρεις άλλες γυναίκες επαγγελματίες δολοφόνους εκτός από τον Ishii. Γιατί να μην αποκαλέσετε την Ούμα Θέρμαν, τη Βιβίκα Α. Φοξ ή την Ντάριλ Χάνα μια κυρία δράκο; Μπορώ μόνο να συμπεράνω ότι είναι επειδή δεν είναι Ασιάτες. Θα μπορούσα να φορούσα ένα σμόκιν και μια ξανθιά περούκα, αλλά και πάλι θα με είχαν χαρακτηρίσει ως κυρία δράκου λόγω της εθνικότητάς μου.

»Αν δεν μπορώ να παίξω ορισμένους ρόλους επειδή οι επικρατέστεροι Αμερικανοί εξακολουθούν να με βλέπουν σαν άλλος και δεν θέλω να με βάζουν μόνο σε “τυπικά ασιατικούς” ρόλους επειδή ενισχύουν τα στερεότυπα, αρχίζω να νιώθω τους τοίχους του μεταφορικού κουτιού στο οποίο έχουμε τοποθετηθεί ως “Γυναίκες AAPI” (Ασιατικές Αμερικανίδες Νησιώτες του Ειρηνικού)».

Συζητώντας τη δική της εμπειρία από την κορεατοαμερικανική κουλτούρα, η Μέγκαν Μαρκλ είπε δεν γνώριζε τα στίγματα που συνοδεύουν τις γυναίκες ασιατικής καταγωγής, παρά πολλά χρόνια αργότερα.

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice