Η Hailey Bieber στο εξώφυλλο του Forbes «30 under 30»

Το διάσημο μοντέλο και επιχειρηματίας κυκλοφόρησε το brand ομορφιάς Rhode τον Ιούνιο

Hailey Bieber: Στο εξώφυλλο του Forbes στην κατηγορία των πιο επιτυχημένων επιχειρηματιών στον κόσμο κάτω των 30 ετών για τη σειρά περιποίησης Rhode

Το Forbes επέλεξε μια νέα ομάδα αστέρων που αποτελούν τους υποψήφιους «ηγέτες του αύριο». Το περιοδικό δημοσίευσε την Τρίτη 29/11 τις ετήσιες λίστες "30 Under 30" –οι πιο επιτυχημένοι επιχειρηματίες κάτω των 30-, στις οποίες αναδεικνύονται 600 άτομα με ανερχόμενο ταλέντο σε διάφορες κατηγορίες, όπως η τέχνη και το στυλ, τα μέσα ενημέρωσης και η μουσική. Για το 2023, ονόματα όπως η Hailey Bieber, η Saucy Santana και η Sydney Sweeney «προσγειώθηκαν» στη κορυφαία λίστα των διασημοτήτων.

Η Hailey Bieber, δημιουργός της σειράς περιποίησης προϊόντων Rhode, δήλωσε στο Forbes ότι μετά από όλα αυτά τα χρόνια που «δανείζει»  το πρόσωπο και την εμπειρία της σε άλλα brands, ένιωσε πολύ καλά που πήρε εκείνη το τιμόνι και βρέθηκε εκείνη στη θέση του οδηγού. Υπενθυμίζω πως η Hailey είναι ένα από τα πιο διάσημα μοντέλα στον κόσμο, καθώς κέρδισε συμφωνίες υποστήριξης με τους Jimmy Choo, Saint Laurent, Tommy Hilfiger και πολλά άλλα. «Νομίζω ότι το αγαπημένο μου μέρος όλης αυτής της πορείας είναι η δημιουργική διαδικασία. Αισθάνομαι πολύ καλά που είμαι εγώ αυτή που έχει την ευθύνη», μοιράστηκε στο περιοδικό. Φυσικά, η Hailey ανήρτησε στο προσωπικό της λογαριασμό στο instagram, για να μοιραστεί το εξώφυλλό της στο μηνιαίο έντυπο “30 Under 30” του περιοδικού Forbes, με μια μακροσκελή λεζάντα γεμάτη ικανοποίηση, αλλά και ευγνωμοσύνη στους 49,3 εκατομμύρια followers της.

Η Rhode κυκλοφόρησε επίσημα τον Ιούνιο με τρία προϊόντα κάτω των 30 δολαρίων. Από το ντεμπούτο της, η σειρά έχει δημιουργήσει λίστα αναμονής 700.000 ατόμων και το μοντέλο και μεγιστάνας της ομορφιάς, δήλωσε ότι η εταιρεία της είναι «σε πολύ καλό δρόμο» για να αγγίξει οκταψήφιο αριθμό εσόδων τη φετινή χρονιά! Ακόμη, η 26χρονη παραδέχτηκε στο δημοσίευμα ότι «το να την παίρνουν πολύ σοβαρά» ήταν ένας από τους φόβους της προτού ξεκινήσει τη Rhode. Θυμήθηκε τις σκέψεις της πριν το λανσάρισμα: «Με παίρνει κανείς στα σοβαρά ως επιχειρηματία;». Ωστόσο, έβαλε στο ράφι τις αυτοαμφιβολίες της και ξεκίνησε την πορεία της προς τη δημιουργία της Rhode – η αγάπη της για την περιποίηση νίκησε τους φόβους της.

Στη συνοδευτική συνέντευξη, η Hailey αποκάλυψε ότι η ίδια και οι συνεργάτες της πέρασαν από αρκετούς γύρους επαναδιατύπωσης των προϊόντων κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ανάπτυξης μέχρι να ανταποκριθούν στα πρότυπά της, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι η τιμή σε κανένα προϊόν δε θα ξεπερνούσε τα 30 δολάρια. «Νομίζω ότι θα ήταν πολύ εύκολο για μένα να εγκρίνω κάτι που είναι 95% τέλειο και να είμαι εντάξει με αυτό τον αριθμό, αντί να περιμένω να είναι 100%», αναφέρει, ωστόσο δεν της ήταν αρκετό. Στόχος της, ήταν να δημιουργήσει προϊόντα για τα οποία νοιάζεται πραγματικά και τα οποία θα χρησιμοποιεί και η ίδια. «Το δέρμα μου δεν αισθάνεται το ίδιο χωρίς αυτό» εξηγεί.

«Αυτό που κάνει τη Rhode να ξεχωρίζει είναι ότι βγάζουμε μια πολύ επιμελημένη σειρά βασικών προϊόντων - η φιλοσοφία μας είναι να κάνουμε οτιδήποτε πραγματικό καλά», είχε δηλώσει η Bieber στο PEOPLE πριν από το λανσάρισμά της. «Για μένα, αυτό εκτείνεται σε όλα τα πράγματα στη ζωή μου - [από] την ομορφιά [μέχρι] το πώς επεξεργάζομαι την γκαρνταρόμπα μου. Είναι σαν εκείνο το ένα πραγματικά καλό τζιν που πάντα ψάχνεις. Εκείνο το ένα πολύ καλό σακάκι στο οποίο επιστρέφεις συνέχεια. Έτσι βλέπω και τη φροντίδα του δέρματος. Εκείνη η μία πολύ καλή ενυδατική κρέμα, για την οποία πάντα ψάχνεις. Εκείνο το ένα πολύ καλό προϊόν ενυδάτωσης στο οποίο επιστρέφετε συνέχεια. Αυτές οι φόρμουλες είναι πολύ σκόπιμες και πολύ συγκεκριμένες, ώστε να μπορούν να γίνουν τα βασικά προϊόντα στα οποία επιστρέφεις συνέχεια».

Το να γίνεις μέλος του Forbes "30 Under 30" είναι ένα πολύ σημαντικό επίτευγμα. Ο 12ος ετήσιος κατάλογος καταρτίστηκε από συγγραφείς και συντάκτες του Forbes με τη βοήθεια ανεξάρτητων κριτών όπως ο Joe Jonas, η Aimee Song και η Bobbi Brown, οι οποίοι αξιολόγησαν περισσότερους από 12.000 υποψηφίους με παράγοντες όπως ο κοινωνικός αντίκτυπος και η εφευρετικότητα.

Hailey Bieber, you are killin’ it girl!