Ζεντάγια και Αν Χάθαγουεϊ πρωταγωνιστούν στην καμπάνια του Bulgari

Το σποτ υπογράφει ο Πάολο Σορεντίνο της «Τέλειας ομορφιάς»

Bulgari: Τη διαφημιστική καμπάνια του Οίκου σκηνοθετεί ο Πάολο Σορεντίνο - Πρωταγωνιστούν Ζεντάγια και Αν Χάθαγουεϊ.

Ο Πάολο Σορεντίνο είναι σήμερα το πιο βαρύ χαρτί του ιταλικού σινεμά. Και είναι ένας από τους ελάχιστους auteur των καιρών παγκοσμίως. Ήταν επομένως αναμενόμενο ότι η νέα διαφημιστική καμπάνια του Οίκου Bulgari, που υπογράφει, δε θα ήταν τίποτα λιγότερο από υψηλή τέχνη. Και χωρίς καμιά νέα ταινία στα σκαριά από το 2021, όταν και πρόσφερε στους φαν του το υπέροχο «Χέρι του Θεού», οτιδήποτε θα έφερε το όνομά του θα γινόταν δεκτό με πανηγυρισμούς.

Τα δυόμισι λεπτά που διαρκεί το director’s cut σποτ του Bulgari αποπνέει σε κάθε κάδρο και κάθε λεπτομέρεια γνήσια σορεντινική αισθητική. Απρόβλεπτος και ποιητικός ως το κόκαλο, στιλιζαρισμένος και καθηλωτικός, ο Σορεντίνο αφηγείται τα παραμύθια Magnificence Never Ends και Unexpected Wonders με τον δικό του φινετσάτο τρόπο. Όλα θυμίζουν «Τέλεια ομορφιά» και «Νιότη», με τη Ρώμη στο φόντο και τις Αν Χάθαγουεϊ και Ζεντάγια στο προσκήνιο.

«Δεν υπάρχουν τερματισμοί, μόνο νέα ξεκινήματα», «Όταν μπαίνει το φως, όλα μοιάζουν πιθανά», «Να χάνεις τον εαυτό σου και να τον ξαναβρίσκεις», «Να ταξιδεύεις χωρίς να κινείσαι», είναι μερικές από τις ρήσεις που εκφέρουν η Ζεντάνια και η Χάθαγουεϊ με τρόπο υπνωτικό ντύνοντας πλάνα γεμάτα ομορφιά και κοσμήματα Bulgari. 

Για άλλη μια φορά, σε έναν «δύσκολο» ρόλο, καθώς έπρεπε να σεβαστεί κανόνες της αγοράς και της διαφήμισης, ο Πάολο Σορεντίνο ισορροπεί αριστοτεχνικά ανάμεσα στην εμπορικότητα (βλέπε χολιγουντιανές πρωταγωνίστριες) και το art cinema. Και είναι να αναρωτιέται κανείς πόσο θα απογειωνόταν το τελικό αποτέλεσμα αν υπήρχε και ένα τσικ παραπάνω ιταλικό ταμπεραμέντο από μια Μόνικα Μπελούτσι, ας πούμε.