Ο Matthew McConaughey και η Camila Alves βγήκαν από τα ρούχα τους για τη νέα τους τεκίλα
Τι φάση με την εμμονή των celebrities να κάνουν τα δικά τους brands ποτών;
Ο Μάθιου Μακόναχι και η Καμίλα Άλβες κυκλοφόρησαν το δικό τους brand τεκίλας, Pantalones Tequila, και προστίθενται στη λίστα των celebrities που μπήκαν στη βιομηχανία των ποτών.
Στο όνομα της τεκίλας ο Matthew McConaughey και η Camila Alves - McConaughey βγήκαν από τα ρούχα τους! Και τι πιο σύνηθες; Σε όλους μας έχει συμβεί!
Φυσικά, ο χολιγουντιανός σταρ και η σύζυγός του γδύθηκαν -όχι επειδή ήπιαν 2-3-6 παραπάνω σφηνάκια- αλλά για τις ανάγκες προώθησης του δικού τους brand τεκίλας Pantalones organic Tequila. Ένεκα του ονόματος του brand, οι McConaugheys, έβγαλαν τα παντελόνια τους και με ένα βίντεο ανακοίνωσαν πως θα κυκλοφορούσαν τη δική τους οργανική (φυσικά) τεκίλα.
Pantalones Tequila: Η τεκίλα που κυκλοφόρησαν ο Μάθιου Μακόναχι και η σύζυγός του, Καμίλα Άλβες
Πάνω σε δύο vintage μηχανές, χωρίς καθόλου παντελόνια, περιπλανιούνται σε ένα χωράφι αγαύης και αναρωτιέται ο Matthew McConaughey μέσα σε αυτό το αχανές τοπίο άγριας Δύσης «Πότε η τεκίλα σταμάτησε να είναι τεκίλα;», με τη γυναίκα του να του απαντά «Ακριβώς! Πού είναι η διασκέδαση σε όλο αυτό;»…
Με αμερικάνικο αέρα, aviator glasses και τα κουμπιά από τα πουκάμισά του ανοιχτά, πάντα χωρίς παντελόνια ή εσώρουχα (for crying out loud) βγαίνουν σε έναν χωματόδρομο κοιτώντας μόνο μπροστά. Κάποια στιγμή κατεβαίνουν από τη μηχανή και κάνουν μια πρόποση στο νέο τους εγχείρημα αλλά και έκκληση σε όποιον πιει την τεκίλα τους να μην το κάνει φορώντας παντελόνι, ενώ αστειευόμενοι πρόσθεσαν «Η βιολογική τεκίλα Pantalones είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δημιουργήσει φορώντας τα παντελόνια μας».
Με τρία μπουκάλια στο οπλοστάσιό της, η Pantalones Tequila προστίθεται στη μακρά λίστα των brands που δημιουργήθηκαν από αστέρες όπως η Kendall Jenner, με την 818 tequila, τον Carlos Santana με την Casa Noble, ο George Clooney με την Casamigos κοκ.
Το Blanco εκπέμπει «νότες μελιού και εσπεριδοειδών». Το Reposado είναι ηλικίας εννέα μηνών και έχει πιο φρουτώδη, φρέσκια βελανιδιά, ενώ το Añejo, ηλικίας 15 μηνών, αναδεικνύει τις γεύσεις βανίλιας, καραμέλας βουτύρου και σφενδάμου…
Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο podcast Whine Down με την Jana Kramer, o Matthew McConaughey μίλησε για τη σχέση του με το χιούμορ το οποίο είναι ολοφάνερο στο διαφημιστικό σποτ για τη νέα του τεκίλα (μαζί με άλλα πράγματα): «Η οικογένειά μου αγαπάει το χιούμορ και την κωμωδία».
Μάλιστα συμπλήρωσε πως η μητέρα του έχει πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ αφού η Kay McConaughey τον πρώτο καιρό που έβγαινε με την γυναίκα του τη φώναζε με τα ονόματα όλων των πρώην του γιου της!
Γιατί τόσοι πολλοί celebrities λανσάρουν τη δική τους τεκίλα
Η κατανάλωση της τεκίλας, από την κατηγορία των αλκοολούχων ποτών, εκτινάχθηκε στο 46% το 2020, σύμφωνα με το Forbes.
Ο Pete Kelly, ιδιοκτήτης της Spirits Innovation Partners και Διευθύνων Σύμβουλος της INSÓLITO, λέει ότι ο κόσμος των αλκοολούχων ποτών βρίσκεται στο στόχαστρο των διασήμων καθώς τους επιτρέπει να είναι δημιουργικοί και ταυτόχρονα να βγάλουν χρήματα: «Οι celebrities θέλουν να κάνουν έξυπνες επενδύσεις, να χτίσουν μια επωνυμία για μερικά χρόνια και μετά να την πουλήσουν. Η τεκίλα εξακολουθεί να αναπτύσσεται στην “κατηγορία αλκοολούχων ποτών” και την κούρσα οδηγούν οι τεκίλες από 100% αγαύη, υψηλής ποιότητας.»
Η συνεχής αύξηση της ζήτησης για ένα τοπ προϊόν δημιουργεί έδαφος για επενδύσεις με αποτέλεσμα οι celebrities να επενδύουν εκεί τα -πολλά- χρήματά τους.
Ο Keenan Towns, ο συνιδρυτής της Trusted Spirits, αναφέρει Insider: «Οι celebrities βλέπουν αυτή την κατηγορία ως μια μοντέρνα, προσοδοφόρα επιχειρηματική επένδυση».
«Η δημοτικότητα της κατηγορίας έχει πάρει φωτιά με τις εξαγορές εμπορικών σημάτων στις αρχές της δεκαετίας του 2000 όπως η Avion και η Cabo Wabo», λέει ο Towns. «Κάποια στιγμή πιστεύαμε ότι η τεκίλα Casamigos είχε κάνει το μεγαλύτερο ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία και ξαφνικά έρχεται η Tequila Teremana του The Rock, η οποία πούλησε 400.000 μπουκάλια μέσα σε ένα χρόνο και θα μπορούσε ενδεχομένως να τη μεταπουλήσει για 2 δισεκατομμύρια δολάρια.»
Τέλος, εκτός του ότι η τεκίλα είναι μια προσοδοφόρα επένδυση, η παρασκευή της αλλά και η προώθησή της όταν είσαι celebrity του βεληνεκούς του McConaughey, είναι εξίσου σημαντικές.