Sushi Park: Το κρυφό εστιατόριο των διασήμων
Μενού 400 δολαρίων, κρυφή τοποθεσία και αέρας Hollywood
Sushi Park: Το εστιατόριο στο Los Angeles που έγινε το μυστικό στέκι των διασήμων σερβίροντας omakase 400 δολαρίων
Δεν υπάρχει take-away επιλογή, ούτε μοντέρνα πιάτα, ούτε σαλάτες. Στο Sushi Park σερβίρεται παραδοσιακό σούσι, το οποίο επιτρέπεται να απολαύσεις μόνο εντός του εστιατορίου. Ένα εστιατόριο «φάντασμα», καθώς η παρουσία του στο διαδίκτυο είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Επίσημη σελίδα δεν θα βρείτε, ούτε λογαριασμό στην πλατφόρμα του Instagram. Αποτελεί το μυστικό σημείο συνάντησης των διασήμων όταν επιθυμούν να μείνουν για λίγο μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και να απολαύσουν ξεχωριστή ιαπωνική κουζίνα.
Sushi Park: Το εστιατόριο της ελίτ κοινωνίας που συνδυάζει διακριτικότητα και πολυτέλεια
Δεν είναι εύκολο να βρει κανείς πληροφορίες για το Sushi Park, πόσο μάλλον να μπορέσει να αποκτήσει πρόσβαση σε αυτό. Κριτικές θα διαβάσετε ελάχιστες, ενώ αν είστε κάτοικος του Λος Άντζελες, ίσως καταφέρετε να αποσπάσετε μερικές πληροφορίες από τυχαίους ψιθύρους και συζητήσεις. Η αυστηρή πολιτική απαγόρευσης φωτογραφιών δελεάζει ακόμα περισσότερο τον κόσμο στο να μάθει τι συμβαίνει εκεί μέσα, πώς μοιάζει τελικά αυτό το πρωτοκλασάτο στέκι. Η Dalya Benor, δημοσιογράφος του Βρετανικού περιοδικού «The Face», κατάφερε να διεισδύσει στο χολιγουντιανό άδυτο, ζώντας μια μοναδική εμπειρία.
Ένας ιδιαίτερος χώρος
Όσον αφορά στο design, μην περιμένετε luxury αισθητική και διακόσμηση. Πάτωμα με λευκά πλακάκια, πάγκοι από μαύρο γρανίτη, ξύλινα chopsticks μιας χρήσης και σχετικά κακός φωτισμός. Ένας χώρος με μια αίσθηση από 90s, ένα επιμελώς ατημέλητο ύφος, ιδανικό για εκλεκτούς πελάτες. Σήμα κατατεθέν του μαγαζιού αποτελεί η μικρή μαύρη πινακίδα, στην οποία αναγράφονται ρητά τα εξής: «No Takeout. No Trendy Sushi. No Salad. No Veggies. No California Roll. No Spicy Tuna Roll. No Teriyaki. No Tempura». Το Sushi Park προσφέρει συγκεκριμένες επιλογές και σας ενημερώνει εξαρχής.
Το απλησίαστο omakase
Τις τιμές του δεν θα τις χαρακτήριζε κανείς ιδιαίτερα προσιτές και ίσως αυτός να είναι και ο σκοπός. Στο μενού θα βρείτε το περίφημο omakase, δηλαδή θα εμπιστευτείτε τον σεφ και θα γευτείτε ό,τι αποφασίσει αυτός, στην «προνομιακή» τιμή των 400 δολαρίων ανά άτομο. Όταν το πελατολόγιο ενός μαγαζιού αποτελείται από την Beyoncé μέχρι τον Elon Musk, ίσως τα τριψήφια ποσά θεωρούνται αναμενόμενα. Η δημοσιογράφος του περιοδικού «The Face» μίλησε με άτομα που έχουν δοκιμάσει τις δημιουργίες του σεφ Peter Park, με τις απόψεις να διίστανται. Κάποιοι χαρακτήρισαν το φαγητό εξαιρετικό, άλλοι μέτριο, ορισμένοι απλά καλό και αρκετοί εντυπωσιακά κακό. Δεν παύει ωστόσο να παραμένει το μέρος που έχετε τις περισσότερες πιθανότητες να δειπνήσετε με θέα τον Harry Styles στο διπλανό τραπέζι.
Η μυστική τοποθέσια και το ανεπιτήδευτο dress-code
Το Sushi Park βρίσκεται κρυμμένο στον δεύτερο όροφο ενός εμπορικού κέντρου, μεταξύ ενός στούντιο γιόγκα και ενός σαλονιού ομορφιάς. Η πρόσοψή του έχει αποτελέσει background σε πολλές παπαράτσι φωτογραφίες, με πρωταγωνιστές ζευγάρια διασήμων σε ανέμελες προσωπικές στιγμές. Το αγαπημένο αυτό εστιατόριο θα το δείτε να αχνοφαίνεται και σε καμπάνιες μόδας, όπως στην πιο πρόσφατη της Bottega Veneta, με κεντρικό πρόσωπο την Kendall Jenner.
Πάρα τις απλησίαστες τιμές και τους λαμπερούς πελάτες, ο ενδυματολογικός κώδικας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ακριβοπληρωμένο casual. Δεν θα αντικρίσετε την Dua Lipa με κάποιο επίσημο φόρεμα, αλλά με τζιν και μαύρο μπουφάν, απλή και διακριτική. Οι θαμώνες του Sushi Park βρίσκουν την ευκαιρία να απολαύσουν μια πιο ξέγνοιαστη έξοδο και να αποστασιοποιηθούν για λίγο από τον κόσμο του star system. Μπορεί να εμφανίζονται με street ρούχα και αθλητικά παπούτσια, αλλά το καθένα από αυτά κοστίζει περισσότερο από το omakase του μαγαζιού.
Ένας off-line κόσμος
Το συγκεκριμένο εστιατόριο δεν έγινε στέκι τόσο για το φαγητό του, όσο για τη φιλοσοφία του. Είναι από τα λίγα μέρη που καταφέρνει μέχρι στιγμής να ξεφύγει από το ραντάρ του TikTok, να μείνει πιστό στην παραδοσιακή ιαπωνική κουζίνα και να μην μετατραπεί σε ινσταγκραμικό περιβάλλον για χάρη των likes και της διαφήμισης. Ελάχιστα μαγαζιά πλέον διατηρούν αυτά τα χαρακτηριστικά και ίσως θα ήταν καλύτερο αν επαναπροσδιορίζονταν ορισμένες νοοτροπίες. Μπορεί να μην είμαστε celebrities, αλλά δεν χρειάζεται να δημοσιεύουμε ό,τι κάνουμε και όπου πηγαίνουμε. Ορισμένες φορές λίγη παρέα και καλό φαγητό (ιδανικά λιγότερο από 400 ευρώ) είναι αυτά που πραγματικά έχουν σημασία. Ας αφήσουμε για λίγο το φαίνεσθαι στην άκρη.