Μιλήσαμε με τον φωτογράφο για την τέχνη της φωτογραφίας, τα ασπρόμαυρα και έγχρωμα καρέ και τον ρόλο της τεχνολογίας
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Όσκαρ 2024: Τι φόρεσαν οι celebrities στο κόκκινο χαλί
Όσκαρ 2024: Οι εμφανίσεις των διασήμων στο κόκκινο χαλί στην 96η ετήσια τελετή απονομής των βραβείων
Η τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ είναι πράγματι μία από τις πιο λαμπερές εκδηλώσεις, που παράλληλα αποτελεί ένα πολυσυζητημένο fashion event. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο, που οι ενδυματολογικές επιλογές των σταρ συζητιούνται εξίσου με τα βραβεία απονομής. Οι A-listers του Χόλιγουντ έκαναν την εμφάνισή τους στο κόκκινο χαλί που έκανε το comeback του ως όφειλε - ομολογουμένως μας είχε λείψει. Αν και δεν καταφέραμε να πάμε στην Καλιφόρνια για την 96η τελετή απονομής των Όσκαρ -ίσως μια μέρα να συμβεί και αυτό, παρακολουθήσαμε κάθε λεπτομέρεια από τον καναπέ μας και κρατήσαμε σημειώσεις για τα looks της βραδιάς.
Όσκαρ 2024: Τι φόρεσαν οι διάσημοι στο κόκκινο χαλί
Στις εμφανίσεις (γυναικείες και ανδρικές) πρωταγωνίστησε το μαύρο χρώμα, επιβεβαιώνοντας ότι αποτελεί την all time classic και (ίσως) πιο σικ επιλογή - ταυτόχρονα safe θα έλεγε κανείς. Μεταξύ άλλων, μαύρο επέλεξαν η Rita Moreno με δημιουργία Issey Miyake, η Sandra Hüller με Schiaparelli που θύμιζε ένα σχέδιο του Gilbert Adrian που είχε αποθεώσει η Millicent Rogers το 1947, ενώ η Carey Mulligan με Balenciaga αναπαρήγαγε το φόρεμα "Mermaid" του Cristóbal από το 1951. Ο Ryan Gosling έλαμψε με δημιουργία Gucci, η Eva Longoria με Tamara Ralph, ενώ η Vanessa Hudgens επέλεξε Vera Wang.
Η Hudgens παρευρέθηκε με το «plus one» της, ανακοινώνοντας την εγκυμοσύνη της στο πρώτο της παιδί με τον σύζυγό της Cole Tucker. Το μαύρο κέρδισε ακόμη και τη Margot Robbie, η οποία έβγαλε τα ροζ -«δανείζοντας» στην America Ferrera- για να βάλει μια μαύρη metallic Versace τουαλέτα.
Το «παρών» στις ενδυματολογικές επιλογές της βραδιάς έδωσαν και τα στοιχεία λάμψης (στρας, κρύσταλλα και metallics). Η Emily Blunt ήταν για πρώτη φορά υποψήφια για Όσκαρ, οπότε αποφάσισε να το γιορτάσει με ένα αγαλματένιο -κυριολεκτικά- στιλ. Η πρωταγωνίστρια του Oppenheimer φόρεσε ένα ιβουάρ φόρεμα Schiaparelli από παγιέτα που αψηφά τη βαρύτητα και μας θυμίζει το ίδιο το βραβείο Όσκαρ στην πιο κομψή εκδοχή του. Το συνδύασε με παπούτσια Alexandre Birman, clutch Judith Leiber και κοσμήματα Tiffany & Co. Εξίσου λαμπερές ήταν οι εμφανίσεις της -πάντα καλοντυμένης- Lupita Nyong'o με custom Armani Privé, της Gabrielle Union με Carolina Herrera και της Zendaya με Armani Privé – από τις πιο καλοντυμένες.
Παρόλο που η Anya Taylor-Joy δεν ήταν υποψήφια, ανέβηκε στη σκηνή ως μία A-list παρουσία της τελετής. Η λαμπερή τουαλέτα με τα ογκώδη layers που θύμιζαν λέπια γοργόνας ήταν αναπαραγωγή του εμβληματικού φορέματος Junon που είχε σχεδιάσει ο Christian Dior για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 1949-1950 (η Natalie Portman είχε φορέσει μια παρόμοια εμφάνιση στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών πέρυσι). Ήταν μια πολύ καλή επιλογή για το ντεμπούτο της στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ.
Ίσως έχετε ακούσει για την επιστροφή του peplum στιλ. Λοιπόν, το φόρεμα της Emma Stone για τα Όσκαρ επιβεβαιώνει ότι η statement σιλουέτα ήρθε για να μείνει. Η custom τουαλέτα από μεταξωτό ζακάρ ήταν δημιουργία Louis Vuitton - αναμενόμενο μιας και είναι η ambassador του οίκου. Σε χρώμα light mint, αποτελείτο από ένα στράπλες τοπ με κορσέ που συνέχιζε με την dramatic λεπτομέρεια peplum και έκλεινε με μια πολύ μακριά φούστα μέχρι το πάτωμα - και τα δύο κομμάτια ήταν ανάγλυφα με ένα περίπλοκο μοτίβο που θύμιζε κοχύλια. Η Stone συνδύασε το σύνολο με ένα εκπληκτικό διαμαντένιο choker. Στο κέντρο του έλαμπε το 30,47 καρατίων κίτρινο διαμάντι από τη high jewelry συλλογή Louis Vuitton. Μία τέλεια εμφάνιση, όπως αρμόζει στην πρωταγωνίστρια της βραδιάς.
Μία ιδιαίτερη εμφάνιση ήταν αυτή της επίσης υποψίας Α’ γυναικείου ρόλου, Lily Gladstone. Το φόρεμα της δημιούργησε για εκείνη ο οίκος Gucci σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Joe Big Mountain του Ironhouse Quillwork, στο οποίο αναπαριστώνται σχέδια από την κληρονομιά των Ιθαγενών της Αμερικής, τιμώντας την καταγωγή της. Το συνδύασε με παπούτσια Christian Louboutin και κοσμήματα Bulgari.
Η Billie Eilish επέλεξε τον οίκο Chanel. Εκτός από την ανάδειξη ενός αντισυμβατικού στυλ που ξέρει πολύ καλά να υποστηρίζει, φόρεσε μια κόκκινη καρφίτσα με ένα χέρι και μια μαύρη καρδιά υποδεικνύοντας την υποστήριξή της στην κατάπαυση του πυρός στη Γάζα. Σχεδιάστηκε από την Artists4Ceasefire, μια οργάνωση που έγραψε μια επιστολή ζητώντας από τον πρόεδρο Μπάιντεν να απαιτήσει τη λήξη του πολέμου καθώς και την απελευθέρωση των ομήρων και την παράδοση ανθρωπιστικής βοήθειας στην περιοχή. Την καρφίτσα φόρεσαν και οι Finneas o’ Connel, Ramy Youssef και Mark Ruffalo, ο πρωταγωνιστής του Poor Things. Άλλωστε ανέκαθεν τα Όσκαρ ήταν ένας χώρος για κοινωνικά μηνύματα.
Από το ανδρικό κοινό ξεχωρίσαμε τον Cillian Murphy, κάτοχο του βραβείου Α' ανδρικού ρόλου, με ένα custom made κοστούμι Versace. Στο πέτο φορούσε μια καρφίτσα από κίτρινο χρυσό 18 καρατίων κατά παραγγελία από τον οίκο Sauvereign με έδρα το Χονγκ Κονγκ. Ο σχεδιασμός της φαίνεται να παραπέμπει στον ρόλο του Murphy ως J. Robert Oppenheimer, του Αμερικανού φυσικού, το έργο του οποίου ήταν αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης της ατομικής βόμβας, που δοκιμάστηκε για πρώτη φορά το 1945. Εξίσου εντυπωσιακό ήταν το κοστούμι Louis Vuitton με τα τιρκουάζ κουμπιά και το παντελόνι καμπάνα που φόρεσε ο Bradley Cooper, υποψήφιος στην ίδια κατηγορία για το Maestro. Μπορεί να μην κέρδισε το Όσκαρ, πήρε όμως τα πρωτεία στο κόκκινο χαλί. Ο ηθοποιός του Poor Things, Rammy Yousef, ήταν επίσης κομψά ντυμένος με ένα προσαρμοσμένο look Zegna, επιλέγοντας ως βασικό στοιχείο του ντυσίματος του, το hobe, ένα παραδοσιακό αραβικό ένδυμα μέχρι τον αστράγαλο που φορούν οι άνδρες σε όλη την αραβική χερσόνησο.
Οι κακές εμφανίσεις στα Όσκαρ 2024
Κάποια looks δεν κατάφεραν να περάσουν τη βάση - περισσότερο φλέρταραν με την υποψηφιότητα για «χρυσό βατόμουρο»: Ο Dwayne Johnson φόρεσε ένα μεταλλικό λαμέ σακάκι Dolce & Gabbana - μία παρωχημένη εμφάνιση άλλης δεκαετίας, η Andrea Riseborough με ένα καθημερινό φόρεμα Loewe - κακή αποτύπωση σε ύφασμα του πίνακα Perspective Drawing (Mondrian), μία προοπτική που δεν της βγήκε… Η Ariane Grande με ένα υπερμεγέθες φόρεμα Giambattista Valli που μάλλον την κατάπινε, ενώ η Jennifer Lawrence με πουά φόρεμα Dior Haute Couture, έμοιαζε να πηγαίνει σε σουαρέ για κουν καν.
Δειτε περισσοτερα
Τα κοσμήματα με τα γράμματα και την περίτεχνη τέχνη της Charlotte Chesnais
Aγόρια ντυμένα γυναίκες, με εξαιρετικό μπρίο και αριστοτεχνική θηλυκότητα, προσέφεραν ένα εκρηκτικό show
Η καθημερινότητα της πόλης αλλάζει, μαζί και η ζωή μας
Η έκθεση φιλοξενείται στο MOMus-Μουσείο Άλεξ Μυλωνά, στην Αθήνα
Ιστορικά ντοκουμέντα από το ξέσπασμα εναντίον του δικτατορικού καθεστώτος