American Riviera Orchard: Η εταιρία της Meghan Markle
Η Δούκισσα του Σάσεξ της Βρετανίας κατά τη διάρκεια του Jaguar Land Rover Driving Challenge των Invictus Games στη Χάγη, 16 Απριλίου 2022. © EPA/REMKO DE WAAL
Celebrities

Η Μέγκαν Μαρκλ επιστρέφει στο Instagram με δικό της brand

Από το ατυχές photoshop της Κέιτ Μίντλετον, στην εταιρία της Μέγκαν Μαρκλ «American Riviera Orchard»

Η Δούκισσα του Σάσεξ, Μέγκαν Μαρκλ, επιστρέφει στο Instagram παρουσιάζοντας το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα «American Riviera Orchard»

Το τελευταίο διάστημα η βασιλική οικογένεια έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλές συζητήσεις, τόσο για τα θέματα υγείας που αντιμετωπίζει, όσο και για την «περίεργη» δραστηριότητά της στον χώρο των social media. Έχει περάσει σχεδόν μια εβδομάδα από το ατυχές photoshop της Πριγκίπισσας της Ουαλίας, Κέιτ Μίντλετον, με τις θεωρίες συνωμοσίας για την «εξαφάνισή» της να κατακλύζουν το διαδίκτυο και τα έντυπα μέσα. Και ενώ δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα τι συμβαίνει, με την Κέιτ Μίντλετον να ζητάει δημόσια συγγνώμη για το φωτογραφικό της λάθος, εμφανίζεται η Δούκισσα του Σάσεξ, Μέγκαν Μαρκλ, με μία «μυστηριώδη», όπως την χαρακτήρισαν πολλά sites του εξωτερικού, σελίδα στο Instagram.

American Riviera Orchard: Η εταιρία της Μέγκαν Μαρκλ
Ο πρίγκιπας Χάρι της Βρετανίας, Δούκας του Σάσεξ και η σύζυγός του, Μέγκαν, Δούκισσα του Σάσεξ στη Χάγη, 15 Απριλίου 2022. © EPA/REMKO DE WAAL

by Meghan, The Duchess of Sussex
Στις 15 Μαρτίου 2024, ένας νέος λογαριασμός προστίθεται στο Instagram, με ονομασία  @americanrivieraorchard και περιγραφή «από τη Μέγκαν, τη Δούκισσα του Σάσεξ». Για το ντεμπούτο του, αναρτώνται εννέα φωτογραφίες οι οποίες συνθέτουν το λογότυπο της μάρκας «American Riviera Orchard» σε μπεζ αποχρώσεις και χρυσή γραμματοσειρά. Ταυτόχρονα δημοσιεύεται ένα story βίντεο vintage αισθητικής, με μελωδίες του «I Wish You Love» από τη Nancy Wilson και τη Δούκισσα του Σάσεξ να αναδύεται από την κουζίνα της έπαυλής της στην Καλιφόρνια. Μέσα σε τέσσερις ημέρες το προφίλ έχει συγκεντρώσει πάνω από 540 εκατομμύρια ακόλουθους, παραμένοντας ωστόσο ακόμα άγνωστο το τι πρεσβεύει ακριβώς και το βίντεο να μην έχει διατηρηθεί στη σελίδα ώστε να μπορεί κάποιος να το ξαναδεί. O Lindsey Imler, ειδικός ψηφιακού μάρκετινγκ με έδρα το Κολούμπια του Μιζούρι, αναφέρει στους NYT πως η αίσθηση του μυστήριου είναι σαφέστατα σκόπιμη, δημιουργώντας ένα πολύ διακριτικό αλλά ταυτόχρονα δελεαστικό βίντεο, προκαλόντας τους χρήστες να ψάξουν όλο και περισσότερο στις μηχανές αναζητήσεις τι σχεδιάζει η Μέγκαν Μαρκλ.

Αναβίωση της ιστοσελίδας «The Tig»;
Δεν είναι πρώτη φορά που η Δούκισσα του Σάσεξ ασχολείται με τον κόσμο των social, μια και πριν την ένταξη της στη βασιλική οικογένεια, διατηρούσε δική της ιστοσελίδα με όνομα «The Tig». Ένας lifestyle ιστότοπος με συνεντεύξεις διασημοτήτων, συνταγές και ταξίδια, ο οποίος έκλεισε πριν τον γάμο της. Θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί πως το «American Riviera Orchard» πρόκειται για μια αναβίωση του «The Tig», ή έστω, πως εμπεριέχει αρκετά από τα στοιχεία του. Η εμφάνιση έχει κάπως διαφοροποιηθεί, μια και η πρώτη ιστοσελίδα της Μέγκαν Μαρκλ κυμαινόταν σε ασπρόμαυρες αποχρώσες και πιο μίνιμαλ χαρακτήρα, ενώ τώρα παρουσιάζεται με μία επίσημη και ελίτ μορφή. Ωστόσο το περιεχόμενο εικάζεται πως θα είναι παρόμοιο βάσει των στοιχειών που διατίθενται μέχρι στιγμής. Στον λογαριασμό του «American Riviera Orchard» υπάρχει ένα ενεργό link το οποίο οδηγεί στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας, μη επιτρέποντας να ανακαλύψει κανείς πολλά για τα προϊόντα και της υπηρεσίες της. Μέχρι στιγμής παρέχεται μόνο η δυνατότητα εγγραφής σε λίστα αναμονής, ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τα «αποκαλυπτήρια».

Μία δόση Καλιφόρνιας chic
Η επωνυμία «American Riviera Orchard» συνοδεύεται από τη λέξη «Montecito», το όνομα της πόλης όπου ζουν η Μέγκαν και ο πρίγκιπας Χάρι, κοντά στη Santa Barbara, η οποία αναφέρεται ως «American Riviera». Αν και ένας εκπρόσωπος της δούκισσας επιβεβαίωσε τη συσχέτισή της με την εταιρία στο BBC, δεν δόθηκαν περαιτέρω πληροφορίες. Ωστόσο, λόγω του βίντεο το οποίο εστιάζει στον χώρο της κουζίνας, προβάλλοντας έμμεσα τη ζωή στην Καλιφόρνια, η πλειοψηφία θεωρεί πως πρόκειται για ένα brand που θα σχετίζεται με είδη οικιακής χρήσης, ενός πιο εκλεπτυσμένου στιλ. Όπως αναφέρεται από τα περισσότερα μέσα του εξωτερικού, φαίνεται να εκκρεμούν αιτήσεις εμπορικών σημάτων που σχετίζονται με βιβλία μαγειρικής, λευκά είδη κουζίνας, αλλά και τρόφιμα, ξεδιαλύνοντας κάπως το μυστήριο προφίλ του «American Riviera Orchard».  

Μέγκαν Μαρκλ VS Κέιτ Μίντλετον
Από το 2020 που ο πρίγκιπας Χάρι, δούκας του Σάσεξ και η Μέγκαν, δούκισσα του Σάσεξ ανακοίνωσαν την αποχώρηση τους ως ανώτερα μέλη της βασιλικής οικογένειας, πυροδοτήθηκαν έντονες αντιδράσεις και σχόλια, με την πλειοψηφία να προσάπτει ευθύνες στη Μέγκαν Μαρκλ. Την ίδια στιγμή όλο και περισσότερος θαυμασμός και αγάπη άρχισε να εκδηλώνεται για το πρόσωπο της πριγκίπισσας Κέιτ Μίντλετον, βλέποντας σε αυτήν το πρότυπο μιας σωστής συζύγου και μητέρας των ανακτόρων. Στο πέρασμα των χρόνων δημιουργείται μια άτυπη σύγκριση μεταξύ των δύο γυναικών του παλατιού, με την Μέγκαν Μαρκλ να αποδοκιμάζεται συχνά για τις επιλογές και δηλώσεις της.

American Riviera Orchard: Η εταιρία της Μέγκαν Μαρκλ
H Δούκισσα του Κέιμπριτζ και η Δούκισσα του Σάσεξ μαζί στο Royal Box στο Centre Court στο Λονδίνο, 30 Μαρτίου 2020. © EPA/ NIC BOTHMA

Ερχόμενοι στο σήμερα, στις 11 Μαρτίου 2024, αποκαλύπτεται πως η φωτογραφία που αναρτήθηκε στη γιορτή της μητέρας, με την Κέιτ Μίντλετον και τα παιδιά της, είναι προϊόν photoshop. Η εμπιστοσύνη του κόσμου ξεκινάει να κλονίζεται, η πριγκίπισσα ζητάει δημόσια συγγνώμη για να κατευνάσει τα πνεύματα και ένα μικρό βασιλικό χάος έχει ήδη ξεκινήσει. Πόσο τυχαίο ήταν άραγε το λανσάρισμα της «American Riviera Orchard» σε μια τόσο έντονη, για τους βασιλείς, περιόδο; Ενδεχομένως αποτελεί μια σχεδιασμένη προσπάθεια για να αποσυντονιστεί το κοινό, εστιάζοντας περισσότερο στη Μέγκαν Μαρκλ και φυσικά ξεχνώντας σταδιακά το περιστατικό με την επεξεργασμένη φωτογραφία. Ίσως να ήταν απλώς μια καλή ημερομηνία, όμως σε κάθε περίπτωση, το μυστήριο γύρω από το συγκεκριμένο προφίλ όλο και μεγαλώνει. Θα γνωρίσει το brand της Δούκισσας του Σάσεξ την επιτυχία που προσδοκά ή θα διχάσει ξανά την κοινή γνώμη όπως το βιβλίο του Πρίγκιπα Χάρι; Ελπίζουμε πως το email από τη λίστα αναμονής του site θα απαντήσει καταλλήλως. 

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice