Η κατάσταση φαίνεται να χειροτερεύει για τον αμερικάνο ηθοποιό και σκηνοθέτη
Μπλέικ Λάιβλι: Ολόκληρο το κείμενο της αγωγής – Ο άγριος καβγάς του Ρέινολντς με τον Μπαλντόνι
Η New York Times απαντά στην αγωγή του Μπαλντόνι
Η Λάιβλι, το κείμενο της αγωγής της και το άγνωστο άγριο περιστατικό ανάμεσα στον σύζυγό της και τον Τζάστιν Μπαλντόνι
Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, στην αγωγή της Μπλέικ Λάιβλι εναντίον του Τζάστιν Μπαλντόνι για σεξουαλική παρενόχληση και οργανωμένη εκστρατεία ακύρωσής της, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης «απάντησε» με αγωγή εναντίον των... New York Times με την οποία αξιώνει 250 εκ. δολάρια.
Επίσης, ο ηθοποιός ισχυρίζεται οτι η Λάιβλι, η συμπρωταγωνίστριά του στο «It Ends With Us» προσπάθησε να αποκλείσει τον ίδιο και την ομάδα των Wayfarer Studios από την πρεμιέρα της ταινίας τον Αύγουστο εν μέσω της διαμάχης τους.
Σύμφωνα με την αγωγή του Μπαλντόνι, η οποία κατατέθηκε την Τρίτη, η Λάιβλι φέρεται ότι «αρχικά αρνήθηκε να επιτρέψει την παρουσία του» στην εκδήλωση για να «υπονομεύσει» τον ρόλο του ως σκηνοθέτη, εκτελεστικού παραγωγού και πρωταγωνιστή στο έργο.
«Μόνο μετά από σημαντικές πιέσεις δέχτηκε απρόθυμα να επιτρέψει στον Μπαλντόνι και την ομάδα των Wayfarer να παρευρεθούν, αλλά υπό ταπεινωτικές συνθήκες», σύμφωνα με τα δικαστικά έγγραφα.
«Η ομάδα των Wayfarer και οι οικογένειές τους, συμπεριλαμβανομένου του Μπαλντόνι και του [παραγωγού Τζέιμι] Χιθ, διαχωρίστηκαν από το κύριο καστ, αποκλείστηκαν από το αποκλειστικό after-party και αναγκάστηκαν να οργανώσουν τη δική τους εκδήλωση με επιπλέον κόστος», υποστηρίζει η αγωγή.
«Η συμμετοχή του Μπαλντόνι στο κόκκινο χαλί διακόπηκε και η οικογένειά του και οι φίλοι του περιορίστηκαν σε έναν αυτοσχέδιο χώρο κράτησης στο υπόγειο, προτού οδηγηθούν σε ξεχωριστή αίθουσα μετά την αποχώρηση της Λάιβλι».
Όταν ο σύζυγος της Λάιβλι κλήθηκε να αντιμετωπίσει τα χονδροφοβικά σχόλια του Μπαλντόνι εναντίον του
«Η Λάιβλι όχι μόνο είχε κλέψει την ταινία, αλλά στέρησε επίσης από τον Μπαλντόνι και την ομάδα του κάθε πραγματική ευκαιρία να γιορτάσουν τη σκληρή δουλειά τους».
Στο μεταξύ και όσο η αγωγή του Μπαλντόνι εναντίον της New York Post (προσοχή: όχι εναντίον της Λάιβλι) απλώς επιβεβαιώνει όλο το περιεχόμενο της δικής της αγωγής (ολόκληρο το κείμενο της αγωγής της Μπλέικ Λάιβλι εδώ), τόσο έρχονται στην επιφάνεια άγνωστα περιστατικά από τα γυρίσματα που, πρακτικά, αποκαλύπτουν το χάος που βίωνε εκείνη την εποχή η ηθοποιός.
Συγκεκριμένα, τώρα αποκαλύπτεται μία άγρια αντιπαράθεση ανάμεσα στον Μπαλντόνι και τον σύζυγο της Λάιβλι, Ράιαν Ρέινολντς, ο οποίος υπερασπίστηκε τη μητέρα των παιδιών του που μόλις είχε γεννήσει, από το body shaming του Μπαλντόνι. Βέβαια, στην αγωγή του Μπαλντόνι εναντίον της εφημερίδας τα πράγματα αναφέρονται με διαφορετική αφήγηση, ωστόσο πρακτικά επιβεβαιώνουν τις καταγγελίες της συμπρωταγωνίστριάς του για ηθική παρενόχληση στον χώρο εργασίας της, εκτός όλων των άλλων.
Συγκεκριμένα, ο Μπαλντόνι, κάνει λόγο για «σνομπισμό, ως μία από τις πολλές κινήσεις της Λάιβλι, που προσπαθούσε συστηματικά να τον παραγκωνίσει από το μάρκετινγκ της δικής του ταινίας».
Ο σκηνοθέτης κατονομάζει επίσης τον σύζυγο της Λάιβλι, Ράιαν Ρέινολντς στην αγωγή. «Ο Μπαλντόνι και [η Wayfarer Studios] άρχισαν να φοβούνται όλο και περισσότερο για το τι ήταν ικανοί να κάνουν η Λάιβλι και ο Ρέινολντς, καθώς οι ενέργειές τους έμοιαζαν να αποσκοπούν στην καταστροφή της καριέρας και της προσωπικής ζωής του Μπαλντόνι», υποστηρίζουν τα έγγραφα.
Οι New York Times υπερασπίζονται το ρεπορτάζ τους για τη Λάιβλι
Εκτός από τον ισχυρισμό ότι ο Reynolds τον έβρισε σε μια «επιθετική» αντιπαράθεση επειδή φέρεται να «ντρόπιασε» τη Λάιβλι για τα παραπανίσια κιλά της μετά την εγκυμοσύνη, ο ηθοποιός κατηγόρησε επίσης τον πρωταγωνιστή του «Deadpool & Wolverine» στα δικαστικά έγγραφα ότι έπεισε τον ατζέντη του Baldoni να τον εγκαταλείψει ως πελάτη.
Το πρώην πρακτορείο του Baldoni, η WME - η οποία εκπροσωπεί επίσης τους Lively και Reynolds - αρνήθηκε τον ισχυρισμό με δήλωσή του στο Hollywood Reporter την Τετάρτη.
«Στην κατάθεση του Baldoni υπάρχει ο ισχυρισμός ότι ο Reynolds πίεσε τον ατζέντη του Baldoni στην πρεμιέρα του 'Deadpool & Wolverine'. Αυτό δεν είναι αλήθεια», δήλωσε το πρακτορείο.
«Ο πρώην αντιπρόσωπος του Baldoni δεν ήταν στην πρεμιέρα του 'Deadpool & Wolverine' ούτε υπήρξε οποιαδήποτε πίεση από τον Reynolds ή τη Lively σε οποιαδήποτε στιγμή για να εγκαταλείψει τον Baldoni ως πελάτη».
«Τίποτα σε αυτή την αγωγή δεν αλλάζει κάτι σχετικά με τους ισχυρισμούς που προβάλλονται στην καταγγελία του Τμήματος Πολιτικών Δικαιωμάτων της κας Λάιβλο στην Καλιφόρνια, ούτε στην ομοσπονδιακή της καταγγελία», η οποία κατατέθηκε την Τρίτη.
Όσο για τους New York Times και μετά την κατάθεση αγωγής από τον Μπαλντόνι με την οποία αξιώνει αποζημίωση 250 εκ. δολαρίων, υπήρξε απάντηση από τους επικεφαλής της σύνταξης που κάνουν λόγο για «σχολαστικά και υπεύθυνα μεταδιδόμενο» ρεπορτάζ σχετικά με την αρχική καταγγελία της Lively, ενώ υπόσχονται να υπερασπιστούν «σθεναρά την αγωγή [της Τρίτης]».
Με πληροφορίες από New York Times, The Post, Page Six, Hollywood Reporter