Αντιδράσεις για την καμπάνια «great jeans» της Σίντνεϊ Σουίνι – Χρήστες στα social media βλέπουν συνδέσεις με ευγονική και ρατσιστικά στερεότυπα.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Σίντνεϊ Σουίνι έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στα social media, λόγω ρατσιστικών υπονοουμένων © American Eagle
Celebrities

Διαφημιστική καμπάνια της Σίντνεϊ Σουίνι προκαλεί αντιδράσεις για ρατσιστικά υπονοούμενα

Η καμπάνια «great jeans» επικρίνεται για συνειρμούς με ευγονική και λευκή υπεροχή

62224-137655.jpg
Newsroom |

Αντιδράσεις για την καμπάνια «great jeans» της Σίντνεϊ Σουίνι – Χρήστες στα social media βλέπουν συνδέσεις με ευγονική και ρατσιστικά στερεότυπα.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Σίντνεϊ Σουίνι, με το σύνθημα «great jeans», έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στα social media, λόγω ρατσιστικών υπονοουμένων.

Η σταρ του Euphoria πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της εταιρείας American Eagle, η οποία βασίζεται στο λογοπαίγνιο «Sydney Sweeney has great jeans», δηλαδή, «η Σίντνεϊ Σουίνι έχει υπέροχα τζιν», που φωνητικά παραπέμπει και σε «genes» (γονίδια).

Ωστόσο, πολλοί χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα σχολίασαν ότι η διατύπωση έχει ιστορικά φορτισμένες συνδηλώσεις, σχετιζόμενες με την ευγονική και την προβολή της «ανωτερότητας της λευκής φυλής».

Sydney Sweeney Has Great Jeans | American Eagle

«Δεν καταλάβαινα γιατί όλοι τα είχαν πάρει με τη διαφήμιση της Σίντνεϊ Σουίνι, αλλά μετά την άκουσα με ήχο και… ΘΕΕ ΜΟΥ. Ναι, αυτό είναι καθαρή προώθηση άριας ευγονικής», έγραψε ένας χρήστης στο X.

Ένας άλλος σχολίασε: «Ίσως είμαι υπερβολικά woke, αλλά όταν παίρνεις μια ξανθιά, γαλανομάτα, λευκή γυναίκα και χτίζεις μια καμπάνια γύρω από το πόσο τέλεια είναι τα γονίδιά της, κάτι δεν πάει καλά, ειδικά με την κατάσταση στην Αμερική σήμερα».

Κάποιοι άλλοι ήταν ακόμη πιο καυστικοί: «Μισώ τη διαφήμιση με τα τζιν της Σουίνι. Γιατί προωθούμε την ευγονική; Όχι, δεν θέλω τα γονίδιά σου. Άι στο καλό, American Eagle».

Η καμπάνια πάντως έχει και φιλανθρωπική διάσταση, καθώς προωθεί τη γραμμή τζιν “The Sydney Jean” που σχεδίασε η ίδια η ηθοποιός, με όλα τα έσοδα να πηγαίνουν στην Crisis Text Line – έναν οργανισμό υποστήριξης ψυχικής υγείας και ενδοοικογενειακής βίας.

Ακόμα και αυτή η προσπάθεια, όμως, δέχθηκε επικρίσεις ως «ανόητη και εκτός πραγματικότητας». «Αυτό σκεφτήκατε για να βοηθήσετε μια οργάνωση για κακοποιημένες γυναίκες;», έγραψε χρήστης. Άλλος ανέφερε: «Έχοντας βοηθηθεί και προσφέρει εθελοντικά στην Crisis Text Line, αυτή η καμπάνια είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ άτοπη».

Η Σίντνεϊ Σουίνι πρόκειται να εμφανιστεί σύντομα στη βιογραφική ταινία Christy, στον ρόλο της θρυλικής πυγμάχου Κρίστι Μάρτιν. Η πρεμιέρα έχει προγραμματιστεί για τον Σεπτέμβριο.

Παράλληλα, έχει εκφράσει ενδιαφέρον να συμμετάσχει στο ενδεχόμενο σίκουελ της Barbie δίπλα στη Μάργκο Ρόμπι.

(Πηγή: ΝΜΕ)

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice