Ο Τζεφ Μπέζος αποκάλυψε γιατί στέλνει email με «;» σε στελέχη της εταιρίας του - Ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Amazon εξηγεί τη μέθοδο που χρησιμοποιεί.
© EPA/Caroline Brehman
Celebrities

Ο Τζεφ Μπέζος εξηγεί γιατί στέλνει παράξενο email που προκαλεί πανικό στους υπαλλήλους του

Ο ιδρυτής της Amazon αποκάλυψε την τακτική του - Mια λέξη, άπειρο άγχος για τα στελέχη

62224-137655.jpg
Newsroom |

Ο Τζεφ Μπέζος αποκάλυψε γιατί στέλνει email με «?» σε στελέχη της εταιρίας του - Ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Amazon εξηγεί τη μέθοδο που χρησιμοποιεί.

Ο Τζεφ Μπέζος, ιδρυτής της Amazon, συνήθιζε να στέλνει ένα ιδιαίτερα αγχωτικό email όταν ήθελε κάτι να διευθετηθεί άμεσα: ένα απλό «?».

Ο 61χρονος επιχειρηματίας Τζεφ Μπέζος, παρότι έχει αποχωρήσει από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Amazon, εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό πρόσωπο για την εταιρεία, ειδικά για όσους εργάστηκαν υπό την επίβλεψή του. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, είχε ανοίξει μια δημόσια διεύθυνση email, στην οποία μπορούσαν να γράφουν τόσο εργαζόμενοι όσο και πελάτες. Αν και δεν απαντούσε πάντα ο ίδιος, φρόντιζε να διαβιβάζει τα σημαντικά παράπονα στους υπεύθυνους, με το μυστηριώδες αλλά αποτελεσματικό σύμβολο ερωτηματικού.

Η μέθοδος αυτή έγινε ιδιαίτερα γνωστή όταν ένας εργαζόμενος παραπονέθηκε για καθυστερημένες πληρωμές και ο Μπέζος προώθησε το email στους αρμόδιους γράφοντας μόνο «?». Το πρόβλημα λύθηκε σχεδόν αμέσως.

Σε συνέντευξή του το 2018 στο Προεδρικό Κέντρο Τζορτζ Μπους, ο Μπέζος δήλωσε: «Εξακολουθώ να έχω email όπου μπορούν να μου γράψουν οι πελάτες. Διαβάζω τα περισσότερα από αυτά και τα προωθώ στα στελέχη με ένα ερωτηματικό. Είναι σύντομος τρόπος να πω: "Μπορείς να το ελέγξεις; Γιατί συμβαίνει αυτό;"».

Παρότι η μέθοδος ήταν αποτελεσματική, πρώην εργαζόμενοι έχουν μιλήσει για το άγχος και τον πανικό που προκαλούσε αυτό το email, όπως περιγράφεται και στο βιβλίο του Μπραντ Στόουν, Το Κατάστημα των Πάντων: Ο Τζεφ Μπέζος και η Εποχή της Amazon.

Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά ένα email από έναν από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο, γεμάτο σιωπή και απορία, αρκούσε για να προκαλέσει σύγχυση και τρόμο.

Ο ίδιος εξηγεί τη φιλοσοφία του: «Μιλάμε για προσήλωση στον πελάτη, όχι στον ανταγωνισμό. Ο πελάτης δεν ικανοποιείται ποτέ — πάντα θέλει κάτι παραπάνω. Οπότε όσο κι αν προηγείσαι του ανταγωνισμού, πάντα μένεις πίσω από τις προσδοκίες των πελατών. Αυτοί σε σπρώχνουν μπροστά».

(Πηγή: Ladbible)

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice