Η Σίντνεϊ Σουίνι απαντά στις αντιδράσεις για το σαπούνι με το νερό του μπάνιου της
Η ηθοποιός υπερασπίζεται την αμφιλεγόμενη συνεργασία της με εταιρεία καλλυντικών
Η Σίντνεϊ Σουίνι σπάει τη σιωπή της για το σαπούνι με το νερό του μπάνιου της, σχολιάζοντας την κριτική και τις αντιδράσεις που προκάλεσε η κίνηση.
Η Σίντνεϊ Σουίνι τοποθετήθηκε για πρώτη φορά σχετικά με τον σάλο που προκάλεσε η συνεργασία της με την εταιρεία φυσικών χειροποίητων καλλυντικών Dr. Squatch για το λανσάρισμα του σαπουνιού Sydney’s Bathwater Bliss, που διαφημίστηκε ως εμπλουτισμένο με το νερό του μπάνιου της ηθοποιού.
Το προϊόν, περιορισμένης κυκλοφορίας, είχε περιγραφεί ως «ένας τέλειος συνδυασμός δύο από τα καλύτερα μέρη στον κόσμο: η φύση και η μπανιέρα της Σίντνεϊ Σουίνι», προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις και εκτενή δημοσιεύματα.
Σε συνέντευξή της στη Wall Street Journal, η Σουίνι σχολίασε: «Τις περισσότερες αντιδράσεις τις είδα από γυναίκες, κάτι που βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέρον», προσθέτοντας πως «όλες λάτρεψαν την ιδέα να υπάρχει το νερό του μπάνιου του Τζέικομπ Ελόρντι».
Με την αναφορά αυτή, υπενθύμισε τη σκηνή της ταινίας Saltburn (2023), όπου ο πρωταγωνιστής Μπάρι Κίγκαν πίνει το νερό από το μπάνιο του αντικειμένου της εμμονής του, Φέλιξ (Ελόρντι).
Η ηθοποιός δεν έκανε σχόλιο για τη νεότερη αντιπαράθεση γύρω από την καμπάνια τζιν της American Eagle, η οποία έχει δεχθεί έντονη κριτική για υποτιθέμενες ρατσιστικές αποχρώσεις.
Η διαφήμιση έχει ήδη προκαλέσει αντιδράσεις καλλιτεχνών όπως η Lizzo και η Ντότζα Κατ, αλλά και σχόλια από τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, που τη χαρακτήρισε «την πιο καυτή διαφήμιση» και εξέφρασε τη χαρά του για την πολιτική της τοποθέτηση.
Σε πιο καλλιτεχνικό επίπεδο, η Σουίνι αποκάλυψε πρόσφατα ότι θα την ενδιέφερε να συμμετάσχει σε πιθανό σίκουελ της Barbie στο πλευρό της Μάργκοτ Ρόμπι.
(Με πληροφορίες του ΝΜΕ)
Τα πιο διαβασμένα άρθρα του Look μια φορά την εβδομάδα στο mail σου! Εγγράψου εδώ >>>