victoria-beckham
© EPA/DANIEL JOUBERT
Celebrities

Βικτόρια Μπέκαμ: Η καμπάνια του Μαρκ Τζέικομπς που την ταπείνωσε – και πώς τη μετέτρεψε σε θρίαμβο

Στη φωτογράφιση του Γιούργκεν Τέλερ

62224-137655.jpg
Newsroom |

Βικτόρια Μπέκαμ: Η καμπάνια του Μαρκ Τζέικομπς που την ταπείνωσε – και πώς τη μετέτρεψε σε θρίαμβο

Η Βικτόρια Μπέκαμ μίλησε ανοιχτά για μια από τις πιο δύσκολες στιγμές της πορείας της, περιγράφοντας στο νέο της ντοκιμαντέρ στο Netflix πώς η καμπάνια του οίκου Μαρκ Τζέικομπς το 2007 την έκανε να νιώσει «περίγελος» στον χώρο της μόδας.

Στη φωτογράφιση του Γιούργκεν Τέλερ, η Μπέκαμ ποζάριζε είτε μέσα σε μια γιγαντιαία σακούλα αγορών είτε με το κεφάλι της κρυμμένο σε μια τσάντα, με τα πόδια της να προεξέχουν. Ο στόχος, όπως είχε δηλώσει ο φωτογράφος, ήταν να «σπάσει» η εικόνα της ως «σοβαρής και χωρίς χιούμορ». Για την ίδια όμως η εμπειρία ήταν τραυματική. «Όταν είδα τις φωτογραφίες τρόμαξα. Ένιωσα πως με κορόιδευαν. Εκεί κατάλαβα ότι κανείς δεν με έπαιρνε στα σοβαρά», ανέφερε.

Η σχεδιάστρια βρήκε στήριξη στον Ρολάν Μουρέ, ο οποίος τη συμβούλευσε να «σκοτώσει την εικόνα της WAG» και να επανασυστήσει τον εαυτό της με κομψότητα και απλότητα. Έτσι ξεκίνησε να χτίζει το δικό της brand, που την καθιέρωσε διεθνώς στον χώρο της μόδας. Το 2018 μάλιστα, αναδημιούργησε η ίδια την καμπάνια που κάποτε την ταπείνωσε, αυτή τη φορά για τη δική της ετικέτα.

Ωστόσο, η μετάβαση δεν ήταν εύκολη. Το 2008 η Μπέκαμ επέστρεψε προσωρινά στη σκηνή με τις Σπάις Γκερλς, έπειτα από πιέσεις και με τον Ντέιβιντ Μπέκαμ να την ενθαρρύνει «για χάρη των παιδιών». Όπως εξομολογήθηκε, η περιοδεία ήταν διασκεδαστική αλλά συνειδητοποίησε ότι πλέον δεν ανήκε στον κόσμο της μουσικής.

Παρά τις εντάσεις με τη Μέλανι Μπράουν, που τη μέμφθηκε δημόσια επειδή δεν συμμετείχε στην επανένωση του 2019, η Βικτόρια ξεκαθάρισε: «Δεν έχω ξεχάσει ποτέ από πού ξεκίνησα. Η Posh Spice μπορεί να φαινόταν σνομπ, αλλά ήταν εκείνη που με έφερε ως εδώ».

Πηγή: Daily Mail

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice