Σίντνεϊ Σουίνι: Η ηθοποιός υπερασπίζεται το Christy μετά την αποτυχία στο box office - «Δεν φτιάχνουμε τέχνη για τους αριθμούς αλλά για τον αντίκτυπο»
© EPA/Caroline Brehman
Celebrities

Σίντνεϊ Σουίνι: Το κορίτσι που έγινε φαινόμενο… και τώρα πυροδοτεί κάθε καβγά στο Χόλιγουντ

Η νέα της ταινία βούλιαξε στο box office κουβαλώντας ακόμη τον θόρυβο από μια διαφήμιση τζιν που έγινε λάθος

62224-137655.jpg
Newsroom |

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη Σίντνεϊ Σουίνι, πριν ξαναβρεθεί παντού

Η Σίντνεϊ Σουίνι έχει ζήσει μια εβδομάδα από αυτές που κάνουν και τους πιο σκληρούς μάνατζερ να ιδρώσουν. Η νέα της ταινία βούλιαξε στο box office, κουβαλάει ακόμη τον θόρυβο από μια διαφήμιση τζιν που έγινε λάθος με έναν τρόπο που ούτε η ίδια περίμενε, βλέπει συναδέλφους να παίρνουν αποστάσεις και φωτογραφίζεται μέχρι και το φιλί της στο Σέντραλ Παρκ με τον νέο, αμφιλεγόμενο σύντροφό της. Κι όλα αυτά ενώ γίνεται trending topic προς κάθε κατεύθυνση.

Οι τίτλοι τρέχουν τόσο γρήγορα γύρω από τη Σουίνι που αξίζει μια γρήγορη περίληψη πριν εμφανιστεί ξανά στο timeline σου.

Η σχέση της με τον Σκούτερ Μπράουν, ο άνθρωπος που για τους φαν της Τέιλορ Σουίφτ ενσαρκώνει τον «κακό» της ποπ πολιτικής, ήταν η σπίθα που άναψε τα social από τον Σεπτέμβριο. Η διαφορά ηλικίας, ο θόρυβος γύρω από τα δικαιώματα της Σουίφτ και το γεγονός ότι το νέο ζευγάρι δεν κρύφτηκε στιγμή –φιλιά σε βράχους σε πλήρη θέα στο Σέντραλ Παρκ– γέμισαν τα σχόλια με αναμενόμενη καχυποψία. Για όσους στοιχημάτιζαν αν θα προλάβει να λάβει καν πρόσκληση στον γάμο της Σουίφτ, η απάντηση δείχνει μάλλον αρνητική.

Ο Τζεφ Μπέζος συμπληρώνει το παζλ. Η Σουίνι βρέθηκε στον χλιδάτο γάμο του με τη Λόρεν Σάντσες στη Βενετία και αυτό από μόνο του προκάλεσε ερωτηματικά. Η εξήγηση ήρθε αργότερα: συμμετέχει σε μεγάλο πρότζεκτ της Amazon MGM Studios και, σύμφωνα με αμερικανικά δημοσιεύματα, η σχέση αυτή μπορεί να την κάνει μέχρι και Bond girl, αν επικρατήσει η πίεση του Μπέζος. Παράλληλα, η φημολογούμενη νέα της σειρά εσωρούχων έχει πίσω της επενδυτές-κολοσσούς. Οι πόρτες που ανοίγουν από τέτοιες γνωριμίες είναι προφανείς.

Και ενώ γίνονταν όλα αυτά, η Σουίνι προσπαθούσε να αποδείξει ότι μπορεί να σταθεί ως ηθοποιός «βαριάς κατηγορίας». Η ταινία «Christy», όπου ενσαρκώνει την πρωτοπόρο πυγμάχο Κρίστι Μάρτιν, ήταν η προσπάθειά της να δείξει μεταμόρφωση, κόπο, φυσική προετοιμασία. Οι κριτικές ήταν ανάμεικτες και το άνοιγμα στο box office απογοητευτικό: λίγο πάνω από 1,3 εκατ. δολάρια. Η ίδια ωστόσο δηλώνει περήφανη, υπενθυμίζοντας ότι «η τέχνη δεν μετριέται πάντα σε νούμερα».

Στο μεταξύ, υπάρχει και η διαφήμιση τζιν της American Eagle. Το σλόγκαν «η Σίντνεϊ Σουίνι έχει great jeans» θεωρήθηκε από κάποιους υπερβολικά σεξουαλικοποιημένο ή «λευκοκεντρικό» – με αποτέλεσμα κάθε δημόσια εμφάνιση να συνοδεύεται από μια επανάληψη του ίδιου ερωτήματος. Η απάντησή της στα media ήταν ξερή: «Έκανα μια διαφήμιση τζιν». Από εκεί και πέρα απέφυγε να εμπλακεί σε λεπτομέρειες για θέματα όπως η ειρωνική αναφορά σε γενετική ανωτερότητα. Η αργοπορημένη και ελαφρώς ειρωνική στάση της δεν κέρδισε εντυπώσεις.

Στο πολιτικό κομμάτι, η κατάσταση μπερδεύτηκε ακόμη περισσότερο. Η δημοσιοποίηση του ότι έχει εγγραφεί ως Ρεπουμπλικανή, σε συνδυασμό με οικογενειακές φωτογραφίες που έδειχναν καλεσμένους με καπέλα τύπου MAGA, έδωσε τροφή σε όσους τη θεωρούν «υιοθετημένο σύμβολο της δεξιάς». Η ίδια αρνείται ότι οι φωτογραφίες λένε κάτι ουσιαστικό και δεν σχολιάζει δημόσια την πολιτική της θέση. Δεν την ενόχλησε όμως όταν ο Τεντ Κρουζ ή ο Ντόναλντ Τραμπ τη χρησιμοποίησαν για να δείξουν ότι η «αριστερά χτυπά ό,τι θεωρεί όμορφο».

Άλλα μέλη της βιομηχανίας δεν έκρυψαν τη δυσαρέσκειά τους. Η Έιμι Λου Γουντ του «White Lotus» και η SZA έκαναν like σε βίντεο που την επέκρινε, η Ρούμπι Ρόουζ της τα έχωσε ανοιχτά, γράφοντας ότι «η Κρίστι άξιζε καλύτερη ερμηνεύτρια». Η ένταση εντός του Χόλιγουντ δείχνει να ανεβαίνει, όπως και η κούραση κάποιων απέναντι στην υπερέκθεση της Σουίνι.

Ταυτόχρονα, η Σουίνι παραμένει χρυσή τροφή για κάθε είδους διαδικτυακό καυγά. Φωτογραφίες της γίνονται αφορμή για ατελείωτα threads γύρω από πρότυπα ομορφιάς, σώμα, ύφος, πολιτική. Κάθε της ανάσα γίνεται meme – και το meme αυτό καταλήγει αναπόφευκτα σε στρατόπεδα. Οι συντηρητικοί την υψώνουν, η αριστερά τη στοχοποιεί, οι φαν απλώς παρακολουθούν.

Σε όλα αυτά, η Σουίνι δεν κρύβει ότι, για να συντηρήσει τον τρόπο ζωής της στο Λος Άντζελες, δεν αρκεί πια η υποκριτική. Παράγει ταινίες, υπογράφει deals με brands πουλώντας flip phones, κρέμες, παγωτά, ακόμη και σαπούνι με «άγγιγμα» από το νερό του μπάνιου της – μια καμπάνια που έγινε viral ακριβώς γιατί έμοιαζε φτιαγμένη για να προκαλέσει.

Κι όμως, πίσω από το χάος, υπάρχει και η άλλη πλευρά: η Σουίνι έχει αποδείξει ότι μπορεί να υποστηρίξει ρόλους που απαιτούν εύρος. Το «Anyone But You» έγινε απρόσμενο χιτ, το «Reality» την έφερε απέναντι σε έντονες κριτικές με θετικό τρόπο, και η συνεργασία της με μεγάλα στούντιο παραμένει ισχυρή. Αυτή τη στιγμή όμως βρίσκεται σε μια περίοδο όπου οι πρόσφατες παραγωγές της δεν έχουν πιάσει.

Το ερώτημα δεν είναι αν θα ξαναπεράσει στην επίθεση. Είναι πότε. Και, με τον ρυθμό που τρέχει η pop κουλτούρα, μάλλον πολύ σύντομα.

Πηγή: Guardian

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice