Κινδυνεύει με ποινή φυλάκισης η Κιάρα Φεράνι

Για ποιο λόγο - Ποια ποινή μπορεί να της επιβληθεί

Newsroom |

Κινδυνεύει με ποινή φυλάκισης η Κιάρα Φεράνι - Για ποιο λόγο - Ποια ποινή μπορεί να της επιβληθεί

Η Ιταλίδα influencer και επιχειρηματίας Κιάρα Φεράνι βρίσκεται αντιμέτωπη με σοβαρές κατηγορίες περί «επιβαρυμένης απάτης», οι οποίες, αν επιβεβαιωθούν στο δικαστήριο, ενδέχεται να επιφέρουν ποινή φυλάκισης έως και πέντε ετών. Η δημοφιλής fashion personality παραπέμφθηκε σε δίκη για υπόθεση που αφορά φιλανθρωπικές καμπάνιες, με επίκεντρο τη συνεργασία της με γνωστή εταιρεία για το χριστουγεννιάτικο Pandoro cake.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, το κοινό είχε οδηγηθεί στην εντύπωση ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις θα κατευθύνονταν σε παιδιατρικό νοσοκομείο, κάτι που –όπως υποστηρίζουν οι εισαγγελικές αρχές– δεν αποσαφηνίστηκε επαρκώς. Η Φεράνι αρνείται τις κατηγορίες, με τους δικηγόρους της να τονίζουν στο Reuters πως «η υπόθεση δεν έχει ποινική διάσταση» και ότι οι σχετικές εκκρεμότητες έχουν διευθετηθεί ήδη στην Αρχή Ανταγωνισμού (AGCM), η οποία της είχε επιβάλει πρόστιμο 1,1 εκατ. δολαρίων.

Σε παλαιότερη συνέντευξή της στην Corriere Milano, μετά την έκθεση των πρώτων καταγγελιών, η Φεράνι είχε αναγνωρίσει ότι ορισμένοι εσωτερικοί μηχανισμοί διαχείρισης θα μπορούσαν να έχουν λειτουργήσει καλύτερα, προσθέτοντας ότι έχουν γίνει βήματα για τη βελτίωση οργανωτικών διαδικασιών.

Τόνισε ότι το εύρος της επιρροής της –με δεκάδες εκατομμύρια ακολούθους– οδηγεί συχνά σε «φαινόμενο μίμησης» όταν δημοσιοποιεί φιλανθρωπικές δράσεις, ενώ υπενθύμισε πως μαζί με τον σύζυγό της, Fedez, είχαν δωρίσει 50.000 ευρώ σε νοσοκομεία το 2020. Όπως σημείωσε, η επικοινωνιακή τους καμπάνια τότε συνέβαλε στη συγκέντρωση 4,5 εκατ. ευρώ για μονάδα εντατικής θεραπείας μέσα σε ενάμιση μήνα.

Η influencer υποστήριξε ότι στις συσκευασίες του Pandoro υπήρχε η ένδειξη «Η Chiara Ferragni και η Balocco στηρίζουν το νοσοκομείο», επιμένοντας πως δεν πρέπει να συγχέεται το προσωπικό της προφίλ με το brand και τις εταιρείες της. Παράλληλα, εξέφρασε αβεβαιότητα για τη μελλοντική της πορεία στο χώρο των social media, παρά τη διαρκή επιτυχία των brands της και την τεράστια παρουσία της στο Instagram, όπου μετρά πάνω από 28 εκατομμύρια ακολούθους. «Πάντα μου άρεσε η επικοινωνία… Ποτέ δεν σκέφτηκα να κρατήσω τις φωτογραφίες για μένα, πάντα ήθελα να τις μοιράζομαι», είπε, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αλλαγών στην επαγγελματική της διαδρομή.