Στην πρεμιέρα της ταινίας «Marty Supreme»
Το κρυφό μήνυμα πίσω από το πορτοκαλί look της Κάιλι Τζένερ και του Τιμοτέ Σαλαμέ
Η στοχευμένη εμφάνιση στην πρεμιέρα της ταινίας Marty Supreme στο Λος Άντζελες
Η Κάιλι Τζένερ και ο Τιμοτέ Σαλαμέ εμφανίστηκαν στην πρεμιέρα του Marty Supreme με πορτοκαλί δερμάτινα σύνολα - Πώς συνδέεται το look με την ταινία.
Η Κάιλι Τζένερ και ο Τιμοτέ Σαλαμέ τράβηξαν όλα τα βλέμματα στην πρεμιέρα του Marty Supreme στο Λος Άντζελες, εμφανιζόμενοι με συντονισμένες πορτοκαλί δερμάτινες δημιουργίες του οίκου Chrome Hearts.
Η επιλογή της Κάιλι Τζένερ και του Τιμοτέ Σαλαμέ θύμισε μια πολύ γνωστή στιγμή της ποπ κουλτούρας από το 2001, όταν η Μπρίτνεϊ Σπίαρς και ο τότε σύντροφός της Τζάστιν Τίμπερλεϊκ εμφανίστηκαν στο κόκκινο χαλί των American Music Awards φορώντας συντονισμένα σύνολα από τζιν.
Το πορτοκαλί δεν ήταν απλώς αισθητική επιλογή. Στην ταινία, ο χαρακτήρας του Σαλαμέ, ο επαγγελματίας παίκτης πινγκ-πονγκ Μάρτι Μάουζερ, αντικαθιστά τις λευκές μπάλες με πορτοκαλί για καλύτερη ορατότητα. Ο ηθοποιός έχει υιοθετήσει πλήρως το χρώμα σε προβολές και συνεντεύξεις, ενισχύοντας το branding της ταινίας.
View this post on Instagram
Με τη βοήθεια του στιλίστα Τέιλορ ΜακΝιλ, ο Σαλαμέ φόρεσε πορτοκαλί δερμάτινο σακάκι, φαρδύ παντελόνι με ασημένια κουμπιά-σταυρούς και πορτοκαλί σατέν πουκάμισο, ολοκληρώνοντας το look με μπότες Timberland x Chrome Hearts και τσάντα-ρακέτα πινγκ-πονγκ.
Η Τζένερ, σε συνεργασία με τις στιλίστριες Αλεξάνδρα και Μακένζι Γκράντκουιστ, επέλεξε πορτοκαλί δερμάτινο φόρεμα μέχρι το πάτωμα με βαθύ ντεκολτέ και κοψίματα στη μέση, συνδυασμένο με κολιέ με τα χαρακτηριστικά σταυρουδάκια του brand.
— Media Updates (@mediaforupdates) December 9, 2025
Η Chrome Hearts αποτελεί αγαπημένη επιλογή της οικογένειας Καρντάσιαν-Τζένερ, με την Κιμ Καρντάσιαν να φοράει δημιουργία του οίκου στο Met Gala 2025 και την Κάιλι να διαθέτει ακόμη και custom καρότσι από το brand.
Η εταιρεία παραγωγής A24 έχει επενδύσει δυναμικά στο πορτοκαλί για την προώθηση της ταινίας: πορτοκαλί αερόστατο πάνω από το Λος Άντζελες, φορτηγό γεμάτο μπάλες πινγκ-πονγκ στη Νέα Υόρκη και συνεργασίες με fashion brands. Η στρατηγική θυμίζει το «ροζ της Barbie» που κυριάρχησε στην ποπ κουλτούρα πριν την πρεμιέρα της ταινίας το 2023.
Σε βίντεο που ανάρτησε η A24, ο Σαλαμέ εξηγεί: «Όταν σκέφτεσαι την Barbie, σκέφτεσαι το ροζ. Παντού. Τι θα ήταν το αντίστοιχο για το Marty Supreme;» Η απάντηση ήταν ξεκάθαρη: πορτοκαλί.
(Πηγή: Page Six)
Τα πιο διαβασμένα άρθρα του Look μια φορά την εβδομάδα στο mail σου! Εγγράψου εδώ >>>