Η σχέση τους είχε παγώσει πλήρως από το 2008
Η Μπιάνκα Σενσόρι αποκάλυψε γιατί κάνει γυμνές εμφανίσεις
Έβαλε σωσία της να μιλήσει και να εξηγήσει γιατί εμφανίζεται με τόσο εκκεντρικά ρούχα
Η πρώην αρχιτέκτονας και σύζυγος του Κάνιε Γουέστ Μπιάνκα Σενσόρι τραβά σε κάθε της εμφάνιση όλα τα βλέμματα και τα φλας των φωτογράφων με την εκκεντρική της εμφάνιση.
Για πρώτη φορά η Σενσόρι αποκάλυψε σε συνέντευξή της στο περιοδικό Interview, γιατί επιλέγει τις προκλητικές εμφανίσεις.
Η μελαχρινή Αυστραλή επέλεξε έναν ασυνήθιστο τρόπο για να παραχωρήσει τη συνέντευξη, καθώς χρησιμοποίησε μια άλλη γυναίκα για να μιλήσει εκ μέρους της.
Γιατί γδύνεται η Μπιάνκα Σενσόρι;
Η ίδια είπε πως δεν πρόκειται για αναζήτηση δημοσιότητας, αλλά για έναν τρόπο με τον οποίο ένας καλλιτέχνης εκφράζει τον εαυτό του. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι δεν την πληγώνει η αρνητική κριτική ή το μίσος που δέχεται. Αναγνώρισε ότι οι τολμηρές εμφανίσεις της προκαλούν αντιδράσεις, όμως ξεκαθάρισε ότι η προσοχή δεν είναι ο «στόχος» της.
«Μια γυναίκα που βρίσκεται στο δημόσιο προσκήνιο αναγκάζεται να βλέπει εκδοχές του εαυτού της να πολλαπλασιάζονται χωρίς τη συγκατάθεσή της», ανέφερε η γυναίκα που μίλησε εκ μέρους της Σενσόρι. «Οι άνθρωποι προβάλλουν, επινοούν, διαγράφουν. Έτσι, εκείνη σμιλεύει τις εκδοχές που δημιουργούν - τους φαντασματικούς εαυτούς», πρόσθεσε.
Το «πρόσωπο-μαριονέτα» της Σενσόρι δήλωσε ότι η σταρ απλώς επαναδιεκδικεί την εικόνα της.
«Αυτό δεν είναι μια εξομολόγηση εγκλωβισμού. Είναι μια πράξη επανάκτησης. Επαναδιεκδικεί τα μη εξουσιοδοτημένα αντίγραφά της. Δεν είναι παγιδευμένη στην εικόνα της. Την πολλαπλασιάζει μέχρι το πρωτότυπο να γίνει μύθος», ανέφερε.
Όσον αφορά τα τρολ, η γυναίκα ανέφερε ότι η Σενσόρι, η οποία συχνά αντιγράφει το στιλ της πρώην συζύγου του Κάνιε, Κιμ Καρντάσιαν, δεν αντιδρά συναισθηματικά.
«Η Μπιάνκα αντιμετωπίζει τα social media με ουδετερότητα, όχι ως κάτι στο οποίο επενδύει συναισθηματικά, αλλά ως έναν χώρο όπου η αντίληψη μεταβάλλεται γρήγορα και δημόσια», απάντησε η γυναίκα.
«Δεν αναζητά ούτε τον έπαινο ούτε την κατακραυγή, αλλά παρατηρεί πώς και τα δύο διαμορφώνονται και διακινούνται. Είναι οι δύο όψεις του ίδιου αντιληπτικού μηχανισμού και η αντίθεσή τους είναι χρήσιμη», πρόσθεσε.
«Η κατακραυγή δεν είναι στόχος, αλλά αποκαλυπτική. Δείχνει πού βρίσκονται οι πολιτισμικές ευαισθησίες και τι οι άνθρωποι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να ονομάσουν ευθέως. Τελικός στόχος της Μπιάνκα είναι η αυτοέκφραση», σημείωσε η γυναίκα.
Τα πιο διαβασμένα άρθρα του Look μια φορά την εβδομάδα στο mail σου! Εγγράψου εδώ >>>