Η Νικόλ Κίντμαν και ο Κιθ Έρμπαν αντάλλαξαν δημόσια ευχές μετά το διαζύγιό τους
Oι αναρτήσεις τους στο Instagram
Η Νικόλ Κίντμαν και ο Κιθ Έρμπαν αντάλλαξαν δημόσια ευχές μετά το διαζύγιό τους - Oι αναρτήσεις τους στο Instagram
Με αφορμή τη χθεσινή Ημέρα του Πατέρα, η Νικόλ Κίντμαν προχώρησε σε μια ιδιαίτερα τρυφερή ανάρτηση, αφιερώνοντας ένα μέρος της στον πρώην σύζυγό της, Κιθ Έρμπαν.
Μέσα από τα Instagram Stories της, η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός μοιράστηκε δύο ασπρόμαυρα στιγμιότυπα όπου στο ένα απεικονίζεται ο σταρ της κάντρι μουσικής να μεταφέρει στους ώμους του τις δύο κόρες τους, Σάντεϊ Ρόουζ (17 ετών) και Φέιθ Μάργκαρετ (15 ετών), όταν εκείνες ήταν σε μικρή ηλικία.
«Χρόνια Πολλά για τη Γιορτή του Πατέρα σε όλους τους μπαμπάδες» έγραψε η Κίντμαν πάνω στις εικόνες. Σημειώνεται ότι το πρώην ζευγάρι ανακοίνωσε δημόσια τον χωρισμό του τον Σεπτέμβριο του 2025 έπειτα από 19 χρόνια γάμου.
Τα πιο διαβασμένα άρθρα του Look μια φορά την εβδομάδα στο mail σου! Εγγράψου εδώ >>>