Μίλι Μπόμπι Μπράουν: Έπεσα σε κατάθλιψη μετά το φινάλε του «Stranger Things»

Τι αποκάλυψε σε συνέντευξη που παραχώρησε

Newsroom |

Η Μίλι Μπόμπι Μπράουν μίλησε ανοιχτά για τη δύσκολη περίοδο που ακολούθησε το τέλος των γυρισμάτων του «Stranger Things».

Η Μίλι Μπόμπι Μπράουν μίλησε ανοιχτά για τη δύσκολη περίοδο που ακολούθησε το τέλος των γυρισμάτων του «Stranger Things», αποκαλύπτοντας πως βίωσε μια «ελαφριά κατάθλιψη». Η πρωταγωνίστρια της σειράς έκανε τις δηλώσεις στο podcast «Happy Sad Confused» του Josh Horowitz, στη Νέα Υόρκη.

Η ηθοποιός εξήγησε πως προσπάθησε να διαφυλάξει τους δεσμούς που δημιούργησε με τους συμπρωταγωνιστές της, ανάμεσά τους οι David Harbour, Finn Wolfhard, Gaten Matarazzo, Noah Schnapp, Caleb McLaughlin και Winona Ryder. «Ήταν πολύ δύσκολο για μένα», παραδέχθηκε, σημειώνοντας ότι δεν περίμενε να επηρεαστεί τόσο έντονα.

Όπως ανέφερε, θέλησε να μιλήσει με όλους, ζητώντας συγγνώμη αν είχε στενοχωρήσει κάποιον και επιδιώκοντας να μη χαθούν οι φιλίες μιας δεκαετίας. «Είναι δέκα χρόνια και πραγματικά θέλω να είμαστε φίλοι», είπε, ενώ αποκάλυψε πως μετά το τελευταίο γύρισμα ξέσπασε σε κλάματα στην παραλία.

Η Μπόμπι Μπράουν υπενθύμισε ότι ξεκίνησε τη σειρά σε ηλικία μόλις 10 ετών, τονίζοντας πως οι άνθρωποί της έγιναν οικογένειά της. «Αυτοί οι άνθρωποι ήταν στη ζωή μου περισσότερο από την ίδια μου την οικογένεια», ανέφερε.

Παράλληλα, οι παλαιότερες εντάσεις με τον David Harbour φαίνεται πως έχουν πλέον ξεπεραστεί, μετά από ειλικρινή συζήτηση μεταξύ τους.