Ξανθιά-κίλερ. Μαύρο σακάκι. Από μέσα κόκκινο μπικίνι. Περπατάει επάνω στις ψηλές της γόβες, πλησιάζοντας επιθετικά το νέο, κόκκινο, γυαλιστερό, Auris της Toyota. Την βλέπουμε από πίσω. Μετά, κοντινό στο πρόσωπό της. Δυναμική, σέξι μουσική. Φτάνει στο αυτοκίνητο. Βγάζει το σακάκι γυρίζοντας αργά προς την κάμερα. Δεν φοράει το πάνω μέρος του μαγιό. Για την ακρίβεια, δεν είναι καν κορίτσι.
Το γιαπωνέζικο σποτ της Toyota κλείνει με ένα σλόγκαν που δεν αφήνει αμφιβολίες, αποφασιστικό και προκλητικό: «Δεν είναι trend. Δεν είναι casual. Δεν είναι για όλους.»
Ο Stav Strashko, ο 20χρονος Ουκρανός που ζει στο Τελ Αβίβ, είναι το ανδρόγυνο μοντέλο που πρωταγωνιστεί στο «τολμηρό» σποτ, ξαναφέρνοντας στο προσκήνιο το αγαπημένο είδος θεοτήτων που υπάρχουν στο χώρο της μόδας και της φωτογραφίας, από τότε που εμφανίστηκαν οι κάμερες: τα σαν-ερμαφρόδιτα ερωτικά (τουλάχιστον για πολλούς στυλίστες και φωτογράφους) πλάσματα που, πάντως, αντιμετωπίζονται σαν γυναίκες.
Αν το ζητούμενο είναι η έκπληξη, τότε ο φακός μάλλον την προδίδει. Είναι όμως ακόμα αρκετά «σκανδαλώδης», τόσο όσο και η διαφήμιση να γίνεται χιτ στο δίκτυο, και ο Stav να κάνει δηλώσεις κλισέ σαν σταρ («από μικρός βαφόμουν με τα καλλυντικά της μαμάς μου») και η Toyota να μένει ευχαριστημένη ότι είναι τόσο ανατρεπτική όσο ένα αγόρι με γόβες. Ή ένα αδύνατο μοντέλο με μηδέν στήθος.
Δείτε τα βίντεο.
Making of και λίγα λόγια από τον Stav Strashko: